abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105865128
Goedemiddag,

Ik loop al lange tijd met een probleem waar ik maar niet uitkom. Mijn vriend denkt namelijk dat ik vreemd ga terwijl het niet zo is..

Ik zal het vanaf het begin proberen uit te leggen..

Ik ben een sociaal persoon en kan het met iedereen altijd goed vinden. 1,5 jaar geleden ben ik gescheiden en heb geen relatie oid gehad, ik wilde namelijk mijn verdriet verwerken en ik had een heleboel te regelen na de scheiding. Ik ging wel eens weg samen met mijn zusjes en hun partners. Nu spelen die partners van mijn zusjes beiden in bandjes. Zo tijdens het meegaan met optreden leerde ik ook anderen kennen die ik dan soms op fb had, en met sommige wel eens msnde of pingde. Voor mijn gevoel is dat best normaal. Ik was totaal niet op een andere manier geinteresseerd in ze, en ik kreeg ook nooit een idee dat men meer wilde..

Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

Na een paar weken barstte de bom, volgens vriend had ik geheimen, en zou ik achter zijn rug om nog contact hebben met allerlei "gespuis" zoals hij het noemt.

Sindsdien is het een ramp, we hadden afspraken gemaakt, dat ik dus moest melden als ik met een jongen sprak, omdat ik het volgens hem voor mezelf had verpest omdat ik altijd zoveel contact heb gehad met jongens. Wat dus niet normaal is volgens hem, want dan ben ik "zo" een vrouw.

Het gaat nu maar steeds verder en verder, soms vergat ik te melden dat iemand iets op FB had gezegd, en werd hij boos. En als hij boos word, dan ben ik altijd de h**r en dat soort dingen, en moet ik maar oprotten. Hij gelooft ook neit als ik zeg dat ik niet heb gezien dat iemand een foto "liked" bijvoorbeeld..

Nu gaat het zelfs zo ver, dat hij naast mn facebook controleren, ook moeilijk doet als mijn whatsapp status online is. Zelfs als ik al praat met mn zusjes of moeder, dan gelooft hij het niet. Volgens hem geef ik hem alleen maar redenen dat ik vreemd ga omdat ik op whatsapp ben en dan niet met hem praat, of niet vertel dat er een jongen heeft gereageerd.

En elke keer als ik er wat van zeg, dan mag ik oprotten. En ben ik weer de h**r

Daarnet ging het wel erg ver, ik was voor een collega een Avatar van haar vriend aan het maken op de iphone omdat ze dat graag als contactfoto wilde hebben, en ik stuurde het naar hem op. Ik zei toen meteen, oops die is voor die collega, is van haar vriend.

Meteen gaf hij aan dat hij alweer dacht dat ik een ander heb, en kwam hij meteen weer met, ik ga mn ding ook doen. Ik was het zo zat, dat ik aangaf dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigingen, want ik ga totaal niet vreemd. Ik heb er ook helemaal geem behoefte aan.

Maar elke keer als ik er wat van probeer te zeggen, komt hij weer met JIJ hebt fouten gemaakt, jij hebt de fout gemaakt in het begin door te LIEGEN, over het contact met jongens.. Ik heb nooit gelogen, ik heb in mn 26 jaar nog nooit meegemaakt dat als je iemand ontmoet, je meteen moet aangeven wie je vrienden zijn.

Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
pi_105865223
Wij zijn trouwens 26 en 29..
pi_105865357
-weg-

[ Bericht 83% gewijzigd door Daniel1976 op 21-12-2011 14:03:39 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_105865368
Zijn gedrag is onacceptabel. Duidelijk maken dat ie daar mee moet kappen anders kap jij met hem
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_105865399
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:03:11 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_105865402
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:21 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105865503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Geef hem gelijk en dump hem daarna!

Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.

Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_105865505
Wat een jaloerse gast die vriend van je :')

Dumpen die hap, dit is toch geen leven?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:36 #9
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_105865513
vertrouwen moet groeien maar om je dan meteen een hoer te noemen zou mij te veel zijn...
knolraap en lof schorseneren en prei
  woensdag 21 december 2011 @ 14:06:19 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_105865559
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!

Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_105865596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:07:58 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105865644
Een relatie hebben met zo'n jankerige tiran. Je moet het maar willen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105865737
Wegwezen. Die jongen is vergif.
De allereerste keer dat je je facebook moest opschonen had je je spullen al moeten pakken.

Echt, ik hoop zo voor je dat je bij hem weg gaat. Je bent zn hond niet! Kan me echt ontzettend kwaad maken hierover.

Heel veel sterkte en succes met hem!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 21 december 2011 @ 14:10:29 #14
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_105865774
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp :')
pi_105865779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Geef hem gelijk en dump hem daarna!

Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.

Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet. :N
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG. :(
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef error_404 het volgende:
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!

Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
ja het word inderdaad erger, dat hij dus boos word als ik online op whatsapp ben. Ik ben verdorie 26, moeder en dan moet ik eea gaan verantwoorden. En toch doe ik het omdat ik wil dat hij weet dat ik dus niet vreemdga, maar het lijkt dus net alsof mijn pogingen het te bewijzen alles erger maakt.
pi_105865808
lekkere relatie.
gelijk mee kappen, komt enkel ellende van, wat een ongezonde overdosis jaloezie zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 21 december 2011 @ 14:11:20 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105865817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Tinos85 het volgende:
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp :')
Gepaste reactie:

:')

OT: heeft die vriend niet wat mensen uit een relatieverleden waar je eens mee kan praten? Misschien wordt je daar wijzer van.
pi_105865827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.

[..]

Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
Daarom, je blijft steeds je best doen als ik je verhaal zo lees. Als hij je niet blijft vertrouwen, dan is het zijn eigen probleem en dan zou ik me echt niet meer druk maken om zijn gehuil.
pi_105865856
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105865882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
klopt social media he..
pi_105865941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:14:01 #22
116015 SicSicSics
pi_105865952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG. :(
Die uberjaloerse houding zit in hem. Waarschijnlijk omdat hij onzeker is. Laat hem eerst eens aan zichzelf werken voor hij jou lastig valt.
Je verdient het toch niet om uitgescholden te worden? Niemand verdient het om uitgescholden te worden binnen een relatie.
Ik zou er heel snel klaar mee zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_105865968
Wegwezen bij hem. Die is niet goedbij. Je mag in een relatie ook nog een eigen leven hebben hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_105865994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.

je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
pi_105866074
Je bent al veel te ver gegaan.
Hij heeft een probleem, niet jij. Maar hij maakt het wel jouw probleem.

De vraag die rest: is hij het waard?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_105866115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.

je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
Inderdaad.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:17:02 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105866158
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_105866178
Je vriend heeft gelijk
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_105866194
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)
pi_105866221
Woooow zijn gedrag lijkt aardig om dat van mijn vriend als ik dat zo lees, alleen gaat het bij ons niet over sociale contacten of vreemd gaan...

Maar om even terug te komen op jouwn verhaal!

Hij vertrouwd jou duidelijk niet! En die afspraken maken hebben ook geen zin, want hij blijft achterdochtig!
En zulke afspraken moeten ook niett nodig zijn in een relatie... En naast hem mag jij best andere contacten hebben... Zolang ze maar binnen de perken blijven!

Deze jongen moet even in gaan zien dat niet jij een probleem hebt maar hij? Weet je toevallig of hij in vorige relaties vaak is bedonderd of iets wat zijn gedrag kan verklaren?

Maar op deze voet door gaan kan natuurlijk niet! Wees hem recht voor de raap en zeg wat je er van vind! Want jij kan dit gedrag gewoon niet meer langer pikken en zoals je al zei jij bent een sociaal persoon (me too) en dat kan je niet een hele relatie opzij gaan zetten...

Succes
pi_105866413
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?

Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.

Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
pi_105866414
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
pi_105866501
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
pi_105866535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:36 #35
42366 Staal
pi_105866551
TS, kijk de film "Sleeping with the Enemy".

Misschien snap je het dan.
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:54 #36
116015 SicSicSics
pi_105866561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Fixed!

;)
Fine, fuck you then!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:25:36 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105866593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit? :')
pi_105866655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
pi_105866661
Pinda... Gewoon kappen denk ik...

hij wil niet inzien dat hij zelf fout bezig is...

Bij hem is er net als bij die kerel van mij maar 2 regels

1 Ik heb altijd gelijk
2 en als ik geen gelijk heb is regel 1 weer van toepassing!

Ik ken het gedrag en is niet altijd even fijn om mee te dealen... En dan gaat het met die van mij dan wel niet over deze issue, maar meer over de algemene dingen...

Ik wens je veel sterkte, maar hoop wel dat je voor je zelf kiest.. Mooi voornemen voor het nieuwe jaar!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:27:24 #40
116015 SicSicSics
pi_105866683
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Is hij vrijgevochten refo ofzo? :?

Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Fine, fuck you then!
pi_105866734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
pi_105866746
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Is hij vrijgevochten refo ofzo? :?

Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
pi_105866808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:30:21 #44
42366 Staal
pi_105866826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:

En jij gaat daarop wachten zeker?
Als je dit van hem pikt en hem nu niet het deksel op zijn neus geeft zal hij daarna nog veel verder gaan.
Un certain jeune homme
pi_105866858
Je hoeft geen verantwoording af te leggen met wie je wanneer je contact hebt!

En verder, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

"Verder is hij een leuke jongen". Ja, nu nog wel, maar dit soort dingen gaan van kwaad tot erger.
Er zijn ook leuke jongens te vinden die geen moeite hebben met het feit dat je contacten hebt met bandleden enzo.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105866860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:39 #47
42366 Staal
pi_105866887
quote:

[..]

Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.

Jaaa maar zijn exen, jaaa maar zijn vader was zo.

Succes ermee!
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:50 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866895
Dat je het volhoudt. Soms klinkt iets zo ongezond dat ik bijna niet kan geloven dat er zulke mensen bestaan. :')

Als mijn toekomstige vriendin zou vragen of ik m'n Facebook op wil schonen zou ik al hard moeten lachen, laat staan de rest die er nog achteraan komt.

Kweek eens wat zelfrespect, TS! :) Je vriend is een jaloerse jankbal/loser. Met alle respect, maar het zegt ook wel wat over jou dat je nog steeds bij zo'n oelewapper bent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105866901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.
Nu wilt hij al bijna uitmaken, omdat hij je totaal niet vertrouwt. Dit gaat een stukje dieper dan dat het een probleempje is wat je makkelijk kan oplossen. Hij vertrouwde je al een tijdje niet meer, wilt je niet geloven en er komen alleen maar ruzies hierdoor.
Ja, die voordelen zijn wel fijn, maar houd je wel van hem?
pi_105866911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
  woensdag 21 december 2011 @ 14:32:23 #51
116015 SicSicSics
pi_105866912
quote:
Slecht/ Geen excuus. En natuurlijk klinkt het stom als je zegt dat hij 'voor de rest een geweldig persoon is' ;)

Maargoed, als hij voor de rest zo'n geweldig persoon is, dan moet jij je afvragen of je dat genoeg vindt om af en toe voor dame van lichte zeden uitgemaakt te worden. Ieder voordeel heb zijn nadeel... Blijkt maar weer eens.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')