abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105866115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.

je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
Inderdaad.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 21 december 2011 @ 14:17:02 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105866158
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_105866178
Je vriend heeft gelijk
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_105866194
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105866221
Woooow zijn gedrag lijkt aardig om dat van mijn vriend als ik dat zo lees, alleen gaat het bij ons niet over sociale contacten of vreemd gaan...

Maar om even terug te komen op jouwn verhaal!

Hij vertrouwd jou duidelijk niet! En die afspraken maken hebben ook geen zin, want hij blijft achterdochtig!
En zulke afspraken moeten ook niett nodig zijn in een relatie... En naast hem mag jij best andere contacten hebben... Zolang ze maar binnen de perken blijven!

Deze jongen moet even in gaan zien dat niet jij een probleem hebt maar hij? Weet je toevallig of hij in vorige relaties vaak is bedonderd of iets wat zijn gedrag kan verklaren?

Maar op deze voet door gaan kan natuurlijk niet! Wees hem recht voor de raap en zeg wat je er van vind! Want jij kan dit gedrag gewoon niet meer langer pikken en zoals je al zei jij bent een sociaal persoon (me too) en dat kan je niet een hele relatie opzij gaan zetten...

Succes
pi_105866413
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?

Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.

Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
pi_105866414
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
pi_105866501
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
pi_105866535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:36 #35
42366 Staal
pi_105866551
TS, kijk de film "Sleeping with the Enemy".

Misschien snap je het dan.
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:54 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105866561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Fixed!

;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:25:36 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105866593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105866655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
pi_105866661
Pinda... Gewoon kappen denk ik...

hij wil niet inzien dat hij zelf fout bezig is...

Bij hem is er net als bij die kerel van mij maar 2 regels

1 Ik heb altijd gelijk
2 en als ik geen gelijk heb is regel 1 weer van toepassing!

Ik ken het gedrag en is niet altijd even fijn om mee te dealen... En dan gaat het met die van mij dan wel niet over deze issue, maar meer over de algemene dingen...

Ik wens je veel sterkte, maar hoop wel dat je voor je zelf kiest.. Mooi voornemen voor het nieuwe jaar!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:27:24 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105866683
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Is hij vrijgevochten refo ofzo? :?

Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_105866734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105866746
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Is hij vrijgevochten refo ofzo? :?

Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
pi_105866808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:30:21 #44
42366 Staal
pi_105866826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:

En jij gaat daarop wachten zeker?
Als je dit van hem pikt en hem nu niet het deksel op zijn neus geeft zal hij daarna nog veel verder gaan.
Un certain jeune homme
pi_105866858
Je hoeft geen verantwoording af te leggen met wie je wanneer je contact hebt!

En verder, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

"Verder is hij een leuke jongen". Ja, nu nog wel, maar dit soort dingen gaan van kwaad tot erger.
Er zijn ook leuke jongens te vinden die geen moeite hebben met het feit dat je contacten hebt met bandleden enzo.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105866860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:39 #47
42366 Staal
pi_105866887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.

Jaaa maar zijn exen, jaaa maar zijn vader was zo.

Succes ermee!
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:50 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866895
Dat je het volhoudt. Soms klinkt iets zo ongezond dat ik bijna niet kan geloven dat er zulke mensen bestaan. :')

Als mijn toekomstige vriendin zou vragen of ik m'n Facebook op wil schonen zou ik al hard moeten lachen, laat staan de rest die er nog achteraan komt.

Kweek eens wat zelfrespect, TS! :) Je vriend is een jaloerse jankbal/loser. Met alle respect, maar het zegt ook wel wat over jou dat je nog steeds bij zo'n oelewapper bent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105866901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.
Nu wilt hij al bijna uitmaken, omdat hij je totaal niet vertrouwt. Dit gaat een stukje dieper dan dat het een probleempje is wat je makkelijk kan oplossen. Hij vertrouwde je al een tijdje niet meer, wilt je niet geloven en er komen alleen maar ruzies hierdoor.
Ja, die voordelen zijn wel fijn, maar houd je wel van hem?
pi_105866911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')