Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.
je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..
Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.
En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Fixed!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.
Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.
Is hij vrijgevochten refo ofzo?
Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Dus? Is het oke?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
En jij gaat daarop wachten zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dus? Is het oke?
Vind jij het oke?
Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |