Geef hem gelijk en dump hem daarna!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geef hem gelijk en dump hem daarna!
Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.
Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet.
ja het word inderdaad erger, dat hij dus boos word als ik online op whatsapp ben. Ik ben verdorie 26, moeder en dan moet ik eea gaan verantwoorden. En toch doe ik het omdat ik wil dat hij weet dat ik dus niet vreemdga, maar het lijkt dus net alsof mijn pogingen het te bewijzen alles erger maakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef error_404 het volgende:
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!
Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
Gepaste reactie:quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Tinos85 het volgende:
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp
Daarom, je blijft steeds je best doen als ik je verhaal zo lees. Als hij je niet blijft vertrouwen, dan is het zijn eigen probleem en dan zou ik me echt niet meer druk maken om zijn gehuil.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.
[..]
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
klopt social media he..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Die uberjaloerse houding zit in hem. Waarschijnlijk omdat hij onzeker is. Laat hem eerst eens aan zichzelf werken voor hij jou lastig valt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG.
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.
je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..
Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.
En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Fixed!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.
Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.
Is hij vrijgevochten refo ofzo?
Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Dus? Is het oke?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
En jij gaat daarop wachten zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dus? Is het oke?
Vind jij het oke?
Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
Slecht/ Geen excuus. En natuurlijk klinkt het stom als je zegt dat hij 'voor de rest een geweldig persoon is'quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik geef zijn jeugd geen excuus hoor ;-) Ik reageerde op dit berichtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.
Is hij vrijgevochten refo ofzo?
Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Dat doe je nu op de verkeerde manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
Gelukkig, het klonk een beetje vergoelijkend, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
Wat hij zegt. Wat een kansloze reactie van je "vriend".quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Sisko het volgende:
Zijn gedrag is onacceptabel. Duidelijk maken dat ie daar mee moet kappen anders kap jij met hem
Denk dat hier het hele probleem zit. Jij hebt zo weinig eigenwaarde dat je zijn waanzin als een compliment beschouwt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
je hebt een relatie, je bent geen begeleider van een cliëntquote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
Het hele verhaal klinkt als een behoorlijk zieke relatie. Ik kan niet goed begrijpen dat je dit allemaal pikt en dan zegt dat het echt een hele leuke jongen is. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Je weet dat de meeste gewelddadige relaties begonnen met het isoleren van het latere slachtoffer?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
Ik begrijp niet waarom jij jezelf de dupe laat worden van zijn onzekerheid. Waar een fatsoenlijke relatie imo bestaat bij de gratie van vertrouwen, lijkt bij hem/jullie wantrouwen het devies te zijn. Het klinkt mij als "guilty until proven innocent". Dat is onmogelijk leven, want al kom jij al je afspraken na, hij blijft onzeker en jou dus wantrouwen. Hij zal altijd redenen blijven vinden om boos te worden.
Dit lijkt me zijn probleem, maak het dus niet jouw probleem. Ik zou me eens heel hard af gaan vragen of dit voor jou de manier is om een relatie te hebben. Het kan ook anders, geloof me.
Mja, ook dat nog eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Run forest, Run.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Ts, beter maak je het nu uit met deze gozer, dit is echt een type worm wat op een gegeven moment klappen gaat uitdelen. Als het al niet erger wordt. Laatst nog een kassameisje neergeschoten, ik wil die zaak niet met deze vergelijken, maar dat het in mijn gedachten komt zegt al veel denk ik.
Weinig topics in R&P die mij tot een reactie doen bewegen, zegt ook wel wat denk ik.
Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?
Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.
Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
Dan heeft ze straks een bijl in haar nek, beter van nietquote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit!
Tja, dit is een typisch geval om over 15-20 jaar in een blijf van mijn lijf huis te eindigen. "Maar hij was zo lief in het begin en ik dacht dat ik hem wel kon veranderen"quote:Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef Ra-z het volgende:
Het is zo'n lieve jongen, maar hij maakt je wel uit voor hoer, vertrouwt je voor geen meter en je hebt meldingsplicht.
![]()
29 jarige kleuter is het.
Dat 'maar op andere vlakken is ie zo lief' wel volhouden als hij je op je gezicht timmert hé
Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..
Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
Je moet doen wat je leuk vindt, als je vriend daar niet mee om kan gaan is dat zijn probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..
Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
Zoiets:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
Ja ho even, hard maar waar, dit is ook de schuld van TS. Zij laat het zover komen zij accepteert dit allemaal van hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.
Niet dat je op een gegeven moment nog wat te bepraten hebt, laat staan iemand anders om tegen te praten, maar vooralsnog heb je nog geen spreekverbod?
Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:
Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.
Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.
Behalve als het haar eigen schuld is en ze down is omdat hij haar haarfijn uitlegt wat voor een hoer ze wel niet is. Een beetje communiceren met andere mannen, hoe durf je!
TS, hopelijk zie je snel in hoe fucked-up deze relatie is.
Ik denk dat ie terugkrabbelt omdat jij toch wel weer wil. Is makkelijker dan een andere 'hoer' weer helemaal opnieuw te moeten knechten.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..
Hij maakte het altijd uit omdat ik zijn leven verziek met mn hoerengedrag.
en hij krabbelt dus altijd terug omdat hij weet dat ik eigenlijk niks doe (denk ik dan)
Dat is al een hele slag gewonnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
Ergens hoop ik dat ik ooit vleugels aangroei zodat ik kan vliegen zonder vliegtuig, maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is al een hele slag gewonnen.
Dat je die o zo verraderlijke Moeder Theresa-rol op je neemt, is ook niet zo verwonderlijk, vind ik.
Je bent ondanks alles toch gek op hem ... Of eerder op het ideaalbeeld dat je van hem hebt gecreëerd, maar waaraan hij totaal niet voldoet.
Het duurt altjd even om helemaal wakker te worden, maar eenmaal klaarwakker sust hij je niet meer zo in slaap.
De kans is heeeel klein dat het zal ophouden. Zelfs als het ophoudt, wilt niet zeggen dat hij wéér een uitbarsting krijgt zodra hij iets vindt om jaloers op te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.
Tsja dat is dan degene bij wie je je veilig en geborgen zou moeten voelenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
sowieso, je eigen vriend die je een hoer noemt
Het probleem is denk ik meer, dat we beiden uit een cultuur komen waar de man toch nog steeds boven de vrouw staat (we zijn hindoestaans) en dat de man altijd gelijk heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.
Dat 'ene puntje' weegt toch wel enorm zwaar op deze relatie. Maakt in principe die hele relatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.
Mn vriendin zei net, dat het misschien komt omdat we ver van elkaar wonen en elkaar eens per week zien en dat hij dus voor zijn gevoel de controle kwijtraakt over alles, omdat zn ex vreemd ging. En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.
Maar hell no dat ik wil samenwonen als het zo gaat..
Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.
Maar hell no dat ik wil samenwonen als het zo gaat..
Het gaat me niet zozeer om het controleren, maar meer om het feit dat hij me niet gelooft als ik antwoord geef op zn vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.
Vind het altijd irritant als hier op Fok meteen wordt gezegd: dumpen!! Maar dit slaat toch alles met zo iemand wil je toch niet leven en dat gaat alleen maar erger worden als je samenwoontquote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om het controleren, maar meer om het feit dat hij me niet gelooft als ik antwoord geef op zn vraag.
Bijv: met wie app je?
mama
Jaja, je liegt zeker zijn het jongens
Nee ik lieg niet (en dan stuur ik een printscreen)
Jawel je liegt wel, je kan het andere gesprek ngewist hebben en gewoon simultaan met je moeder hebben gesproken zodat je backup hebt..
Ik dacht altijd dat ik een strenge pa had, maar dit slaat alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |