quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:
Jezus, dat je het nog volhoudt om bij hem te blijven!
Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.
edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
ah... een editquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]teruglezen is zeker ERRUG moeilijk voor sommige mensen ...
Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:
Jezus, dat je het nog volhoudt om bij hem te blijven!
Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.
edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Lieve lieve pindasoepWat sterk van je. Het beste wat je kan doen is hem sowieso de komende 2 maanden niet meer te zien of te spreken. Niet ingaan op sms'jes, telefoontjes en niet zien. Want het zal voor jou nog erg moeilijk worden omdat je echt gek op hem was, maar deze relatie is als gif en dat moet uit je systeem. Heel veel sterkte gewenst en ik vind je dapper!
Niet reageren. Alles gaat prima met je en dat is helemaal jouw pakkie an, niet het zijnequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef Pindasoepje het volgende:
ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Zit nu op kantoor en ik reageer maar niet.. Heb mn tel nu maar op stil gezet..
Volhouden zo!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Hartstikke goed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:01 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..
Woensdag zat bijv weer in de Amsterdam Arena, kon per toeval mee. Afgezien dat het een shitwedstrijd was heb ik genoten..
Weer lekker op tijd naar bed gaan, geen gezeik aan de tel, lekker online een nacht kunnen doorhalen met fifa op de playstaion, lekker een drankje kunnen doen in de stad met vrienden en vriendinnen zonder gezeik dat ik alleen maar ga zodat mannen op me kunnen geilen.
Elmerquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat stalkgedrag zal de komende dagen alleen maar erger worden, dus bereid je maar voor. In zijn hoofd word je nu namelijk op elke plek uitgewoond door een enorme dekhengst die Elmer heet.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pindasoepje het volgende:
Toen was hij stil en begon het ja, maar jij weer. En toen heb ik maar heel kinderachtig opgehangen en ging ik hard huilen.. En het was niet eens van verdriet maar meer van opluchting..
Hij maakt zich zorgen omdat hij zo jaloers als stront is. Ofwel, hij controleert je.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Good for you!quote:
Naja, ik hou het op vrijgezel blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed gedaan TS!Nu volhouden en ik hoop dat je een man tegenkomt die wel normaal kan doen en waar je heel gelukkig mee wordt.
Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Pindasoepje het volgende:
en nu deze.. tsja ik val op debielen..
Da's goed nieuws voor Maanvisquote:
quote:
quote:
Als het kan, ik de troostprijs?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!
De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
Nou precies waar haal je het lef vandaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik ben niet zo van de kadootjes.. En hulp zoeken tsja.. toen ik het hem aangaf zei hij dat IK gestoord was omdat mijn gedrag dus niet normaal was..
Jep, je bent behoorlijk abnormaal als je met een mannelijk persoon praat..
Zolang je maar niet de poedelprijs wil, dan zit je opgescheept met Maanvis.quote:
Oh ik ook, da's toevallig.quote:
Ik vond hem in het echt eigenlijk bijzonder normaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Maanvis ontmoet en het is stiekem een aardige gast. Een beetje vreemd, maar dat houdt de wereld ook leuk.
En ik lol'dequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!
De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
Welk gezeik?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Eerst dat gezeik aanhoren over single moeder zijn..
Respectquote:Ik heb mn eigen huis, werk fulltime en heb mn zaakjes goed op orde wat dat betreft. Niemand behalve mijn zoontjes vader hoeft verder voor hem te zorgen.
En dan kom ik iemand tegen die er positief tegenover stond was het zo een randdebiel./
Ja dan heb je een last weet je wel.. Mannen vinden dat eng.. blabla..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Welk gezeik?
Ik ben ook alleenstaand ouder btw.
[..]
Respect.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Alleenstaande ouders die alles zelf doen zijn cool!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Alleenstaande ouders die alles zelf doen zijn cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |