abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105952270
Ik denk idd dat die vreemgaande exen vooral in zijn hoofd vreemdgingen. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_105952277
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:42 schreef Copycat het volgende:
Dikke kans dat jij nu ook onder die vreemdgaande exen wordt geschaard.
Anders zou je immers niet zo moeilijk doen over zijn meer dan redelijke eisen.

(Vanuit hem beredeneerd)
oh shit, zo had ik het nog niet bekeken..

Naja, hij zei toch altijd al, ik weet zeker dat jij vreemd gaat. Want je komt op whatsapp en dan niet eens voor mij :'(
Dus maw, als je whatsappt met een ander dan je partner ga je vreemd.. ( 10 van de 10x sprak ik met mn moeder of zusjes.. Had geen echt contact meer met anderen)
pi_105952328
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja het is wel moeilijk, ik weet ook niet of het me lukt om die attitude vol te houden als hij voor me staat, maar om me in te dekken logeer ik nu met mn kleine bij mn ouders.

Hij heeft nog nooit iemand gevonden die zo denkt denk ik, want al zn exjes gingen vreemd. En op zich kan ik dat heel goed begrijpen.

Wat het zoals de waard gevoel is, ik weet het niet. Hij had overduidelijk geen "leven" zeg maar dan mij de hele dag controleren.
Kleine? Je was al die tijd met je kind bij hem?
pi_105952341
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kleine? Je was al die tijd met je kind bij hem?
oh nee hell no, we woonden niet samen hoor.
pi_105952426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:51 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

oh nee hell no, we woonden niet samen hoor.
Oh, gelukkig maar.
pi_105952454
Je kan je op je vriend en zijn gedrag richten of naar jezelf kijken en je afvragen waarom je zo'n behandeling pikt, hoe denk jij over jezelf dat je hiermee akkoord gaat, waarom pas je je aan aan zijn 'verzoeken' terwijl je je er niet goed bij voelt?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:06:25 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105952540
Ze past zich niet meer aan ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105952569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:00 schreef Canillas het volgende:
Je kan je op je vriend en zijn gedrag richten of naar jezelf kijken en je afvragen waarom je zo'n behandeling pikt, hoe denk jij over jezelf dat je hiermee akkoord gaat, waarom pas je je aan aan zijn 'verzoeken' terwijl je je er niet goed bij voelt?
Ja, het is te hopen dat TS hier van leert.

Als iemand zoiets zegt als dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

zouden toch alle alarmbellen moeten gaan rinkelen. Ik zou willen zeggen dat je dan meteen duidelijk moet maken dat je dat niet accepteert, maar je kan net zo goed meteen heel hard wegrennen en jezelf de energie besparen.

Het is ook niet gezond als je daar zo mee omgaat als TS heeft gedaan, en niet doorhebt wat er aan de hand is. Daarmee trek je ook van die engerds aan en nodig je ze uit om steeds verder over je heen te lopen. En ik heb er ook weinig medelijden mee, als je jezelf niet respecteert, kun je niet verwachten dat hij het wel doet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105952573
Oh wat goed van je! Fijn dat je nu bij je ouders terecht kan ook. Anders was het misschien lastig volhouden geweest, zo met de feestdagen.

Zooo stom van hem. Al die tijd was hij bang je kwijt te raken aan een ander en nu is hij je kwijt helemaal door eigen toedoen.
pi_105952574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:00 schreef Canillas het volgende:
Waarom ik het pikte.. Tsja te veel Disney films gekeken denk ik.. Alle ik hou van je's lieve woorden praatjes zoals ik de films, ik wilde het allemaal.

Laten we het er op houden dat ik dom ben..
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:08:30 #213
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Waarom ik het pikte.. Tsja te veel Disney films gekeken denk ik.. Alle ik hou van je's lieve woorden praatjes zoals ik de films, ik wilde het allemaal.

Onwetend is niet dom.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105952591
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ze past zich niet meer aan ...
Maar heeft dat wel gedaan, facebook gedoe etc, als je daar eenmaal mee begint wat voor signaal geef je dan af? "Ik pas me aan aan jouw onzekerheid.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105952592
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef conleche het volgende:
Oh wat goed van je! Fijn dat je nu bij je ouders terecht kan ook. Anders was het misschien lastig volhouden geweest, zo met de feestdagen.

Zooo stom van hem. Al die tijd was hij bang je kwijt te raken aan een ander en nu is hij je kwijt helemaal door eigen toedoen.
Net goed toch? Enge controlerende figuren...
pi_105952602
Ik durf te wedden dat al die exen van hem het met hem hebben uitgemaakt ivm zijn ongefundeerde verdachtmakingen. Zo ging het mijn ex ook namelijk. Grote kans dat ie bij zijn volgende slachtoffer precies hetzelfde verhaal ophangt.
pi_105952609
quote:

[..]

Dom zou je zijn als je er nu toch nog mee doorgegaan was. Kop op.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:12:10 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105952643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Canillas het volgende:

Maar heeft dat wel gedaan, facebook gedoe etc, als je daar eenmaal mee begint wat voor signaal geef je dan af? "Ik pas me aan aan jouw onzekerheid.
Liefde maakt blind. Gelukkig niet eeuwig en ik heb het idee dat TS haar lesje heeft geleerd.
pi_105952646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onwetend is niet dom.
ja maar ik had beter moeten weten. Ik heb altijd lopen schreeuwen, ik ga me nooit aanpassen aan een man, ik ben wie ik ben blablabla... En hoppa.. ik doe het zelf.. En waarom? Om mooie praatjes..

Enne oh ja, degene die zei dat ik bij hem bleef vanwege zijn grote slurf.. Zijn slurf in stijve toestand is niet groter dan mijn middenvinger ;-)
pi_105952648
quote:

[..]

Daar kun je het op houden maar lijkt me geen fijn idee. Als jij voor jezelf leert begrijpen waarom je het deed, wat je ermee hoopte te bereiken (en waar je nu niet de juiste manier voor had, kan gebeuren en kan je van leren) dan kan je die dingen op een wel goede en positieve manier gaan bereiken voor jezelf, dat zal je een stuk minder afhankelijk maken en dus ook zekerder van jezelf.

Het gaat om leren, over jezelf, wie jij bent en hoe je jezelf ziet. Jezelf omlaag halen hoort daar niet bij :)
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:13:45 #221
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952669
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:12 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ja maar ik had beter moeten weten. Ik heb altijd lopen schreeuwen, ik ga me nooit aanpassen aan een man, ik ben wie ik ben blablabla... En hoppa.. ik doe het zelf.. En waarom? Om mooie praatjes..

Enne oh ja, degene die zei dat ik bij hem bleef vanwege zijn grote slurf.. Zijn slurf in stijve toestand is niet groter dan mijn middenvinger ;-)
Hehe, ik denk dat we een onderliggende reden voor zijn gedrag hebben gevonden.
pi_105952678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:12 schreef Pindasoepje het volgende:
Zeggen dat je iets niet gaat doen is dé manier om jezelf daarop af te sturen en het wel te doen, wellicht tijd dat je leert je bezig te houden met wat je wél wilt, en die kant op te werken.

Je had beter moeten weten? Maar je wist niet beter, dus hoe had dat gekund?
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:18:17 #223
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:14 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zeggen dat je iets niet gaat doen is dé manier om jezelf daarop af te sturen en het wel te doen, wellicht tijd dat je leert je bezig te houden met wat je wél wilt, en die kant op te werken.

Vaak zat meegemaakt inderdaad.
pi_105952770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:14 schreef Canillas het volgende:

[..]

Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:20:26 #225
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Hypocriet, niet dom.
pi_105952844
quote:
Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
pi_105952877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Canillas het volgende:

[..]

Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:26:11 #228
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_105952929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon volhouden, en je verdient beter dan iemand die alleen maar bezitterig kan doen en jaloers is als jij contact hebt met anderen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_105952947
quote:

[..]

Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
pi_105953027
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
Ja zo ben ik inderdaad, ik geloof altijd in het goede van mensen. Tot ze me dus bedonderen, gelukkig komt dat niet vaak voor. Maar ik moet daar idd aan gaan werken om dat te veranderen.

En die roze bril is nu af hoor :)
Ik blijf lekker vrijgezel voortaan :)
pi_105953082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
pi_105953153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef Xorn het volgende:
ik kan je uitlegge het zo is man die meid wil doekoe tch die boykie zeg no man n iet meer spuite enzo en die meid wil blijfe zuige hij word gek en geen aandacht snap je is haar straf als die moeroen
Ja, nu je het zo zegt inderdaad, had het zo nog niet bekeken!
pi_105953199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:33 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
pi_105953344
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_105953387
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Ik heb het uitgemaakt :)
pi_105953394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:

Teruglezen is ook een vak voor sommigen. :|W
pi_105953402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 09:48:03 ]
pi_105953414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:

[..]

je hebt gelijk pinda is gwn een feil kanker wyf
Melding gedaan bij mod. Zeg maar dag tegen je accountje. :W
pi_105953475
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+
haha nee ;-)
pi_105953504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

haha nee ;-)
:'(
pi_105953540
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:'(
Oke vooruit dan maar omdat je huilt
pi_105953593
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oke vooruit dan maar omdat je huilt
_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
pi_105953611
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
Wat lief!

meteen trouwen?
pi_105953695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Troll is stoned, zie zn eigen topic
Troll is geband. :')
pi_105953716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:04:09 #246
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105953812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Niks geleerd? ;)
pi_105953831
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
S. 2014
J. 2016
pi_105953908
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
Zo absurddd. :D.
pi_105954019
quote:
Ik zie ook wel dat het zo zou gaan ja. Precies zoals mn moeder het met mn vader had vroeger. Die is pas na 21 jaar toen we allemaal het huis uit waren veranderd, en nu zijn ze ineens verliefd.

Mijn moeder mocht vroeger ook niet naar mn oma gaan of tantes en ooms, en idd altijd ruzie daarna. En ik zei altijd dat ik niet zo wilde worden..
pi_105954098
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
Ik niet, laten we het Hollands houden..
pi_105954134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wij hadden nooit met elkaar geslapen.. Dat hele gedoe ging nergens over..

even een update, hij wilde me dus niet spreken tot 2012.
Heb hem een email gestuurd, omdat hij me kinderachtig bleef wegdrukken waarin ik al mn frustraties heb opgeschreven. Verder aangegeven dat hij hulp moet gaan zoeken voor zijn gedrag, dat het niet normaal is hoe hij doet en dat ik het niet meer pik.

Verder aangegeven dat ik wel echt gek op hem ben en hoopte dat hij uit zichzelf wel zou zien dat zijn gedrag echt idioot is, maar dat dat dus niet is gebeurd en dat ik dus voor mijzelf kies nu.

Als ik ellende wilde, was ik nog wel getrouwd geweest met mijn ex man en dat de reden dat hij en ik uit elkaar waren gegaan was dat we beiden niet gelukkig waren en dat ik niet weer nog zo een relatie wil hebben waarin IK ongelukkig ben.

Daarnaast nog wat punten opgenoemd. Hij heeft me daarna opgebeld en zn excuses aangeboden maar het was niet iets waar ik wat aan had want het ging zo: ja sorry dat ik me zo gedraag, ik moet dat niet doen, maar JIJ praat met jongens/mannen en als je niet zo kan zijn zoals ik wil dat je bent dat het dan niet gaat werken.

Ik heb toen echt al mn moed bij elkaar geschraapt en aangegeven dat hij maar een relatie met zichzelf moest aangaan omdat niemand een relatie wil met iemand die zo is. En dat ik dat Ja, maar jij zat ben. Ik woon in Nederland, ik heb een eigen mening en ik ben hier opgegroeid met mannelijke personen, ik kan het beter vinden met mannen gezien mijn sport en gamesliefde. En dat ik de afgelopen maanden mezelf niet kon zijn en ik mezelf niet kwijt wil raken. Ik ben wie ik ben en ik ga niet veranderen. Ik ben geen flirt en geen behoefte aan gerotzooi of vreemdgaan, als ik een relatie aanga, ga ik die aan met die persoon en niet met anderen.

Toen was hij stil en begon het ja, maar jij weer. En toen heb ik maar heel kinderachtig opgehangen en ging ik hard huilen.. En het was niet eens van verdriet maar meer van opluchting..

Ik moet zeggen dat ik het er wel nog moeilijk mee heb, zeker dit weekend met de feestdagen, maar dat moet wel goed komen.

Iedereen iig bedankt voor de tips.. En nu kijken of ik het vol kan houden..
^O^ en Sterkte :*
pi_105954192
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo absurddd. :D.
het is gewoon zwaar belachelijk! en ik heb al ontelbare gesprekken gehad met haar maar hoewel ze 27 is laat ze zich blijkbaar graag zo behandelen!
S. 2014
J. 2016
pi_105954209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:14 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik niet, laten we het Hollands houden..
Ook goed :D
pi_105954249
quote:
:') :') :') :') :')

Not sure if troll...

Wordt ze wel regelmatig uitgelaten?
pi_105954260
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik heb het uitgemaakt :)
Heel goed, dan weet je wat je bespaard is gebleven....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_105954276
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

het is gewoon zwaar belachelijk! en ik heb al ontelbare gesprekken gehad met haar maar hoewel ze 27 is laat ze zich blijkbaar graag zo behandelen!
Ja je moet het een keer zelf inzien.. Misschien moet je haar eens dit topic laten lezen..
Ik heb precies gezien hoe het mn moeder verging vroeger.
Mijn vader trapte haar het hele huis door. En idd op een gegeven moment gingen we nergens meer heen, of we gingen stiekem als we wisten dat paps laat thuis kwam.

Alleen mn vader gebruikte mijn middelste zusje (die echt papa's kindje is) als spion, dus zij vertelde alles door en dan was het weer drama. We hebben 3x in een blijf van mn lijfhuis gezeten.

Maar mijn vader is pas veranderd toen wij het huis uit waren en getrouwd waren of gingen samenwonen, omdat hij toen pas inzag dat hij niet wilde dat zijn dochters met zulke debielen zouden gaan.
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:26:06 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105954385
Typisch geval weer maar hij is zo lief en hij heeft een probleem en ik moet ook veranderen. Je kan tegen dit soort vrouwen lullen wat je wilt maar ze luisteren toch niet.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105954825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef Stefan het volgende:
Typisch geval weer maar hij is zo lief en hij heeft een probleem en ik moet ook veranderen. Je kan tegen dit soort vrouwen lullen wat je wilt maar ze luisteren toch niet.
Oja?
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:44:56 #259
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105954881
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen, het gedrag van die man is echt niet normaal. Vind het nog knap dat je het zo lang hebt uit gehouden en allemaal hebt gepikt. De feestdagen kom je wel door (zijn er maar een paar :)) en nu kan je met een schone lei 2012 in gaan.
pi_105955029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef Stefan het volgende:
Ze heeft het al uitgemaakt hoor... als ik jou was zou ik effe teruglezen :')
pi_105955118
Jezus, dat je het nog volhoudt om bij hem te blijven! :o

Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.

edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
pi_105955158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:

Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.

edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
8)7 teruglezen is zeker ERRUG moeilijk voor sommige mensen ...
pi_105955170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

8)7 teruglezen is zeker ERRUG moeilijk voor sommige mensen ...
ah... een edit :')
pi_105955205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... een edit :')
Ninja-edit ftw :')
pi_105955393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:

Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..
Woensdag zat bijv weer in de Amsterdam Arena, kon per toeval mee. Afgezien dat het een shitwedstrijd was heb ik genoten..
Weer lekker op tijd naar bed gaan, geen gezeik aan de tel, lekker online een nacht kunnen doorhalen met fifa op de playstaion, lekker een drankje kunnen doen in de stad met vrienden en vriendinnen zonder gezeik dat ik alleen maar ga zodat mannen op me kunnen geilen.
pi_105955452
Lieve lieve pindasoep :* Wat sterk van je. Het beste wat je kan doen is hem sowieso de komende 2 maanden niet meer te zien of te spreken. Niet ingaan op sms'jes, telefoontjes en niet zien. Want het zal voor jou nog erg moeilijk worden omdat je echt gek op hem was, maar deze relatie is als gif en dat moet uit je systeem. Heel veel sterkte gewenst en ik vind je dapper!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105955467
En doe vooral leuke dingen idd! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105955534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Lieve lieve pindasoep :* Wat sterk van je. Het beste wat je kan doen is hem sowieso de komende 2 maanden niet meer te zien of te spreken. Niet ingaan op sms'jes, telefoontjes en niet zien. Want het zal voor jou nog erg moeilijk worden omdat je echt gek op hem was, maar deze relatie is als gif en dat moet uit je systeem. Heel veel sterkte gewenst en ik vind je dapper!
ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Zit nu op kantoor en ik reageer maar niet.. Heb mn tel nu maar op stil gezet..
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:08:54 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105955596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef Pindasoepje het volgende:

ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Niet reageren. Alles gaat prima met je en dat is helemaal jouw pakkie an, niet het zijne
Laat 'm lekker in zijn sop gaarkoken.
pi_105955609
quote:

[..]

Volhouden zo!
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:10:21 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105955630
Hier moet je even doorheen, als het goed is wordt het wel snel minder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105955645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:01 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..
Woensdag zat bijv weer in de Amsterdam Arena, kon per toeval mee. Afgezien dat het een shitwedstrijd was heb ik genoten..
Weer lekker op tijd naar bed gaan, geen gezeik aan de tel, lekker online een nacht kunnen doorhalen met fifa op de playstaion, lekker een drankje kunnen doen in de stad met vrienden en vriendinnen zonder gezeik dat ik alleen maar ga zodat mannen op me kunnen geilen.
Hartstikke goed! ^O^ Je zal het ongetwijfeld ook moeilijk hebben, maar dat is logisch.
Ik hoop dat je sterk kan blijven, en voor jezelf blijft kiezen. Je hebt je zo vaak moeten verantwoorden aan je vriend, en hij heeft je beperkt in je doen en laten. Geniet van de vrijheid die je nu hebt, en zorg ervoor dat je je nooit meer zo laat indammen :)
pi_105955812
Dat stalkgedrag zal de komende dagen alleen maar erger worden, dus bereid je maar voor. In zijn hoofd word je nu namelijk op elke plek uitgewoond door een enorme dekhengst die Elmer heet.
pi_105955918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat stalkgedrag zal de komende dagen alleen maar erger worden, dus bereid je maar voor. In zijn hoofd word je nu namelijk op elke plek uitgewoond door een enorme dekhengst die Elmer heet.
Elmer _O-
pi_105955948
Ja ach de komende dagen ben ik toch met familie, behalve de 25e. Dan ben ik alleen, dus dat zal moeilijk worden..
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:23:37 #276
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105956052
Goed bezig TS!

En van die gast ben je inderdaad waarschijnlijk nog niet zo makkelijk af. Ik wens je heel veel wijsheid en succes. Hou hem buiten de deur, wat er ook gebeurt!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 11:33:53 #277
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105956399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pindasoepje het volgende:

Toen was hij stil en begon het ja, maar jij weer. En toen heb ik maar heel kinderachtig opgehangen en ging ik hard huilen.. En het was niet eens van verdriet maar meer van opluchting..

:*!
Dit zegt genoeg. Je weet zelf donders goed dat dit een ongezonde relatie was. Ik hoop voor je dat je het geluk vindt! :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 11:35:47 #278
16000 nikky
pi_105956477
quote:

[..]

Hij maakt zich zorgen omdat hij zo jaloers als stront is. Ofwel, hij controleert je.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:36:07 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105956489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oja?
Good for you! ^O^
pi_105956976
Goed zo pindasoepje, echt heel goed dat je dit niet meer pikt.
Nu even een lastige tijd door, maar al snel zal je je gewone leven weer oppakken en voor je het weet sla je een man aan de haak die je wel waard is!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:51:47 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105957089
Let op, hij gaat straks beloven dat ie hulp zoekt, veranderen zal, puppy ogen en kadootjes, enz
pi_105957133
Nou ik ben niet zo van de kadootjes.. En hulp zoeken tsja.. toen ik het hem aangaf zei hij dat IK gestoord was omdat mijn gedrag dus niet normaal was..

Jep, je bent behoorlijk abnormaal als je met een mannelijk persoon praat..
pi_105957216
Goed gedaan TS! ^O^ Nu volhouden en ik hoop dat je een man tegenkomt die wel normaal kan doen en waar je heel gelukkig mee wordt.
pi_105957347
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed gedaan TS! ^O^ Nu volhouden en ik hoop dat je een man tegenkomt die wel normaal kan doen en waar je heel gelukkig mee wordt.
Naja, ik hou het op vrijgezel blijven.
1e vriendje ging vreemd
2e met wie ik dus ben getrouwd die wilde toch liever genieten van het vrijgezellenbestaan
hij vond getrouwd zijn en een kind hebben toch iets te veel verantwoordelijkheid.

en nu deze.. tsja ik val op debielen..
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:01:17 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Pindasoepje het volgende:

en nu deze.. tsja ik val op debielen..
Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!

De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:02:28 #286
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105957436
quote:

tsja ik val op debielen..
Da's goed nieuws voor Maanvis ^O^
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:02:49 #287
16000 nikky
pi_105957450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:07 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:

:o
Ik LOLde.
Sorry Maanvis.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:12 #289
16000 nikky
pi_105957469
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!

De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
Als het kan, ik de troostprijs? ;)
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:37 #290
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105957479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik ben niet zo van de kadootjes.. En hulp zoeken tsja.. toen ik het hem aangaf zei hij dat IK gestoord was omdat mijn gedrag dus niet normaal was..

Jep, je bent behoorlijk abnormaal als je met een mannelijk persoon praat..
Nou precies waar haal je het lef vandaan ;).

Hopelijk wordt het geen stalker, gaan we niet van uit met z'n alle (positief blijven). Lekker negeren die kerel en alles blokkeren.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:04:02 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957494
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef nikky het volgende:
Als het kan, ik de troostprijs? ;)
Zolang je maar niet de poedelprijs wil, dan zit je opgescheept met Maanvis.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:05:15 #292
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105957536
Arme maanvis, misschien is het wel een hele goede vent, de hoofdprijs uit de loterij waar iedere vrouw naar zoekt :0.

Even snel maanvis zijn profiel checken.

Nooit opgeven trouwens TS, er lopen genoeg normale mannen rond welke je met respect en liefde behandelen (alleen even tegenkomen is het probleem :)).
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:07:12 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957580
Ik heb Maanvis ontmoet en het is stiekem een aardige gast. Een beetje vreemd, maar dat houdt de wereld ook leuk.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:13:29 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105957762
quote:

[..]

tsja ik val op debielen..
Oh ik ook, da's toevallig. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105957807
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Maanvis ontmoet en het is stiekem een aardige gast. Een beetje vreemd, maar dat houdt de wereld ook leuk.
Ik vond hem in het echt eigenlijk bijzonder normaal :D

quote:
18s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:

En ik lol'de *) En idd, er zijn zàt leuke mannen die absoluut een geweldige partner zijn. Schrijf niet alle mannen af op grond van je ervaringen ;)
pi_105957824
Haha, nou jullie mogen mn prijs dan hebben hoor.. ik ben er echt helemaal klaar mee..
Eerst dat gezeik aanhoren over single moeder zijn..
Dan leer je iemand kennen die dan meld nee nee ik vind je wel aardig maar je hebt een kind, daar ga ik niet voor zorgen. Terwijl ik dat helemaal niet zoek.

Ik heb mn eigen huis, werk fulltime en heb mn zaakjes goed op orde wat dat betreft. Niemand behalve mijn zoontjes vader hoeft verder voor hem te zorgen.
En dan kom ik iemand tegen die er positief tegenover stond was het zo een randdebiel./
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:21:50 #297
16000 nikky
pi_105958041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:15 schreef Pindasoepje het volgende:

Eerst dat gezeik aanhoren over single moeder zijn..
Welk gezeik? :o
Ik ben ook alleenstaand ouder btw.

quote:
Ik heb mn eigen huis, werk fulltime en heb mn zaakjes goed op orde wat dat betreft. Niemand behalve mijn zoontjes vader hoeft verder voor hem te zorgen.
En dan kom ik iemand tegen die er positief tegenover stond was het zo een randdebiel./
Respect :).
pi_105958111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef nikky het volgende:

[..]

Welk gezeik? :o
Ik ben ook alleenstaand ouder btw.

[..]

Respect :).
Ja dan heb je een last weet je wel.. Mannen vinden dat eng.. blabla..

Ik vind neit dat mijn zoontje de dupe hoeft te zijn dat zijn vader en ik uit elkaar zijn. Ben meteen een woning gaan zoeken, werkte gewoon ft door, en aangezien ik verder geen steun nodig heb van de vader (zou ik toch niet krijgen, want hij wil dat niet) red ik me gewoon.

Alleenstaande ouders die alles zelf doen zijn cool!
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:24:49 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105958151
Het topic is bijna vol, ik pleit voor een deel twee.
pi_105958184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:

:Y :Y
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:26:43 #301
16000 nikky
pi_105958215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')