Ow dan begrijp ik hem wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.
(zijn vader is moslim, maar hij niet)
Hosselaar @ work.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ow dan begrijp ik hem wel.
Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooimet die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen
Ja moedig het nog ff aan johquote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ow dan begrijp ik hem wel.
Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooimet die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen
Dit is gewoon de waarheid.quote:
Okee, dat helpt om de helft van het probleem te verklaren (ik hoef het jou niet uit te leggen, denk ik ? ik denk dat je t wel snapt ?). Complicatie duzz : transculturele situatie, niet heel eenvoudig.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.
(zijn vader is moslim, maar hij niet)
Fijne vriendin.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..
Mn ene vriendin die alles weet, denk dus dat samenwonen de oplossing is :/
als je met een vriend het bed gedeeld hebt is het toch niet zo raar dat een man daar ooit over opschept? :S Je was er toch zelf bijquote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..
Mn ene vriendin die alles weet, denk dus dat samenwonen de oplossing is :/
Ik ontken het ook niet. En ik jaloers.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is gewoon de waarheid.
Jij bent dus net zo jaloers als die gast als je dat hosselen vind.
Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef draaijer het volgende:
Ik doe altijd hetzelfde als wat jij in je OP omschrijft. Mijn vrouw weet het en heeft er geen problemen mee. Ik denk serieus : zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Ik zou echt geneigd zijn om zo op hem te reageren. Niks jezelf verdedigen, gewoon de tegenaanval inzetten! Hem in alles controleren, geen enkele verklaring voor waar aannemen, hysterisch worden als hij niet meteen terugsmst, belachelijke eisen stellen, etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.
Sommige vrouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi.Hij heeft vast een grote slurf dat je nog bij hem bent.
Dit wilde ik zeggen, maar het is dus al duidelijk genoeg verwoord door Mirjam.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Mirjam het volgende:
lekkere relatie.
gelijk mee kappen, komt enkel ellende van, wat een ongezonde overdosis jaloezie zeg
Ja maar nog steeds niet alle vrouwen. Ik heb gelukkig wel genoeg zelfrespect om zo'n vent de maling te laten krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef ayumu het volgende:
[..]
Grotendeels van de vrouwen is dat zo.
Ik heb lego.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi. Hij heeft vast een grote broekslurf dat je nog bij hem bent.
Geen sherry meer voor jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:
Is dit onderwerp nou nog bezig???
Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!
Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!
En zorg er voor dat je je zelf niet gaat issoleren!!!!
http://www.loi.nl/talen/d(...)isholandes/index.htmquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:
Is dit onderwerp nou nog bezig???
Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!
Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!
En zorg er voor dat je je zelf niet gaat issoleren!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |