abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105874149
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.

(zijn vader is moslim, maar hij niet)
Ow dan begrijp ik hem wel.
Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooi O+ met die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen O+
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 21 december 2011 @ 17:38:00 #152
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105874174
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooi O+ met die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen O+
Hosselaar @ work. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105874292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja moedig het nog ff aan joh
I solemnly swear i'm up to no good
pi_105874388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hosselaar @ work. :')
Dit is gewoon de waarheid.
Jij bent dus net zo jaloers als die gast als je dat hosselen vind.
5 Ferrari's op videoband!
pi_105874683
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.

(zijn vader is moslim, maar hij niet)
Okee, dat helpt om de helft van het probleem te verklaren (ik hoef het jou niet uit te leggen, denk ik ? ik denk dat je t wel snapt ?). Complicatie duzz : transculturele situatie, niet heel eenvoudig.
De andere helft (van het probleem) blijft om op te lossen : het is aan jou om te accepteren wat hij denkt of wat hij wil en wat hij niet wil.
In 2011 is het niet langer zo dat jij je maar onderwerpt, "hier en nu" is anders dan vroeger.
In "onze" (NL) cultuur is, wat hij doet, totaal niet (let op : niet meer ; vroeger duzz wel) acceptabel. Het verschil is dat "wij" eerder en directer zeggen : "nee", "rot op", "als je niet verandert, dan - - ".
Laat het je troosten : NL mannetjes zijn ook niet allemaal wat het lijkt of wat ze zeggen (absolutely not :( ).
Ik snap wel dat je graag wilt dat hij omgeturnd wordt, maybe heeft dat een kans, maybe not. Jouw situatie snap ik ook. Maar door toe te geven en andere sociale contacten af te kappen, kom je zoetjesaan in een isolement.
In Zuid Holland bestonden vroeger eendekooien, dat is net zoiets. Niet die kant op gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door quirigua op 21-12-2011 18:42:14 ]
pi_105876730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..

Mn ene vriendin die alles weet, denk dus dat samenwonen de oplossing is :/
Fijne vriendin.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:50:14 #157
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105876859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..

Mn ene vriendin die alles weet, denk dus dat samenwonen de oplossing is :/
als je met een vriend het bed gedeeld hebt is het toch niet zo raar dat een man daar ooit over opschept? :S Je was er toch zelf bij :) daarop zou ik geen vriendschap beeindigen, juist als je het geprobeerd hebt en weet dat het nooit zal werken is een man/vrouw vriendschap een stuk gemakkelijker...

Samenwonen is trouwens NIET de oplossing, hij vertrouwd je niet, dat lost samenwonen niet op hoor.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 21 december 2011 @ 18:54:28 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105877025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dit is gewoon de waarheid.
Jij bent dus net zo jaloers als die gast als je dat hosselen vind.
Ik ontken het ook niet. En ik jaloers. :') _O-
pi_105877557
Maar meteen van blz 1 naar 7 gegaan....duidelijk topic immers! Ts heeft inmiddels d'r ziekelijk jaloerse vrindje de laan gewezen?

(ja boeit mij wat dat inter-culturele, vind het een potentieel gevaar c.q. een inleiding voor ergere dingen...stinkjaloerse mennekes hebben maar al te vaak losse handjes :') )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 21 december 2011 @ 19:25:30 #160
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105878376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef draaijer het volgende:
Ik doe altijd hetzelfde als wat jij in je OP omschrijft. Mijn vrouw weet het en heeft er geen problemen mee. Ik denk serieus : zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.
pi_105880635
Hé bah, wat een nare situatie.

Ik zou je vriend toch maar eens duidelijk maken dat hij niet zo tekeer hoeft gaan, want daar is zo te zien totaal geen reden voor.
je moet 'm echt even laten zien dat je z'n gedrag afkeurt, en dat het zo echt niet lang meer gaat duren.

Dat je überhaupt nog bij 'm bent, lijkt me verschrikkelijk om zo'n jaloerse vriend te hebben. :{
  woensdag 21 december 2011 @ 20:49:26 #162
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_105882863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.
Ik zou echt geneigd zijn om zo op hem te reageren. Niks jezelf verdedigen, gewoon de tegenaanval inzetten! Hem in alles controleren, geen enkele verklaring voor waar aannemen, hysterisch worden als hij niet meteen terugsmst, belachelijke eisen stellen, etc.

Maar dat is waarschijnlijk alleen leuk/bevredigend/nuttig in theorie. In de praktijk zou ik toch eens heel goed nadenken over waarom je anderen wel advies kan geven, maar het zelf niet kan opvolgen. Waar zit het verschil in? Hoe kom je van weten dat je bij die engerd weg moet naar het daadwerkelijk doen?
...as always
pi_105882910
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi. Hij heeft vast een grote broekslurf dat je nog bij hem bent.
pi_105882997
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi.Hij heeft vast een grote slurf dat je nog bij hem bent.
Sommige vrouwen
pi_105884135
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sommige vrouwen
Grotendeels van de vrouwen is dat zo.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:33:10 #166
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_105890840
Op het
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  woensdag 21 december 2011 @ 22:35:24 #167
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_105891022
Op het moment dat ik las dat hij hoer tegen je zegt, ben ik gestopt met lezen. Jij moet ook stoppen met zon gast. Je laat je toch niet (onterecht) uitschelden?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  woensdag 21 december 2011 @ 22:38:15 #168
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105891262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ReVamp_ het volgende:
Op het
Dit.
pi_105891400
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Mirjam het volgende:
lekkere relatie.
gelijk mee kappen, komt enkel ellende van, wat een ongezonde overdosis jaloezie zeg
Dit wilde ik zeggen, maar het is dus al duidelijk genoeg verwoord door Mirjam.

Ren. Hard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105893825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef ayumu het volgende:

[..]

Grotendeels van de vrouwen is dat zo.
Ja maar nog steeds niet alle vrouwen. Ik heb gelukkig wel genoeg zelfrespect om zo'n vent de maling te laten krijgen.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:31:19 #171
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105895192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi. Hij heeft vast een grote broekslurf dat je nog bij hem bent.
Ik heb lego.

Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_105896877
Is dit onderwerp nou nog bezig???

Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!

Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!

En zorg er voor dat je je zelf niet gaat issoleren!!!!
  woensdag 21 december 2011 @ 23:55:43 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105896948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:

Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!

Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!

Geen sherry meer voor jou.
pi_105899512
Pinda...Je bent niet eens getrouwd, je bent hem echt geen enkele verklaring schuldig.
In ieder geval niet in deze mate & zonder enige vorm van respect.
Hij heeft je aardig onder duim zo. Dit doet mij denken aan een huisgenootje zij werd ook getiranniseerd door haar vriend, die vrijwel alles leek te pikken.

Het klinkt misschien vaag, maar wat is zijn uiteindelijke doel met dit gedrag
Hoe langer je jezelf verontschuldigt, hoe meer vrijheden hij van je zal inpikken, omdat je dit toelaat, dit is puur een macht spelletje. Tot het punt dat hij jouw volledig in zijn macht heeft.
(m.a.w. dat je er niet meer over durft te praten met anderen, omdat dat ook verboden wordt.

Nú lijkt het allemaal nog niet zo heel erg,
maar bij haar was het wachten op het moment waarop hij genoeg moed had weten te verzamelen dat hij vrienden in haar directe omgeving ging beïnvloeden. Zodat op een gegeven moment ze totaal ongeloofwaardig overkwam op haar eigen vrienden, Dan wordt het pas echt scary.
Want je hebt geen uitlaatklep meer, en je vrienden geloven je niet meer. zoiets kan jaren lang duren, dat heeft hij er wel voor over, aangezien het voor hem heel waardevol is.

Hij creëert hiermee voor zichzelf eigenlijk alle vrijheid van de wereld. Er is geen eenheid meer.
Als hij zo weinig respect kan opbrengen, zal er een dag komen, dat juist waar hij jou van beticht, zijn eigen werkelijkheid gaat worden.
M.a.w. hij heeft zelf totaal geen moeite met vreemd te gaan, want hij heeft maling aan respect voor jou & vertrouwd jou zogenaamd niet.

Wat iedereen al eerder zei, zodra respect & vertrouwen ver te zoeken is.
Is een relatie gedoemd tot mislukken.
Gelijkwaardig wederzijds respect & onvoorwaardelijke liefde.
Daar zou je voor moeten kiezen.
pi_105903254
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:

http://www.loi.nl/talen/d(...)isholandes/index.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')