In dit geval de acties wederkeren en hem een goede tik geven. En dat zal effectiever zijn dan je maar had durven hopen, let op mijn woorden.quote:
Dat meisje wat onlangs achter de kassa doodgeschoten is door haar ex vriend had die ex vriend beter ook een paar tikken kunnen geven?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
In dit geval de acties wederkeren en hem een goede tik geven. En dat zal effectiever zijn dan je maar had durven hopen, let op mijn woorden.
Die situatie ken ik niet, dus die vergelijking wil ik ook zeker niet maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat meisje wat onlangs achter de kassa doodgeschoten is door haar ex vriend had die ex vriend beter ook een paar tikken kunnen geven?
Ben je achterlijk ofzo?
Ik denk dat de TS dan met een blauw oog hier komt posten dat het letterlijk en figuurlijk een backfire topic is geworden. Daarnaast moet je in je prille relatie natuurlijk niet beginnen aan 'corrigerende tikken' jegens je partner, dat doe je pas als je getrouwd bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Die situatie ken ik niet, dus die vergelijking wil ik ook zeker niet maken.
Ik denk dat de vriend van TS best gebaat zou kunnen zijn bij een corrigerende tik.
Gaat het hier niet om nederlanders? Dat veranderd de hele zaak natuurlijk..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef quirigua het volgende:
goh, pinda, ik heb met je te doen![]()
pinda's en pepernoten (macadam-, pistache, wal- en hazelnoten) mixen niet goed
duzz, ff deze vraag : zijn jouw en zijn culturen verschillend ? speelt dat mee ?
Hindoestanen maar veranderd dat echt zoveel?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Gaat het hier niet om nederlanders? Dat veranderd de hele zaak natuurlijk..
Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef quirigua het volgende:
goh, pinda, ik heb met je te doen![]()
pinda's en pepernoten (macadam-, pistache, wal- en hazelnoten) mixen niet goed
duzz, ff deze vraag : zijn jouw en zijn culturen verschillend ? speelt dat mee ?
Die kans was redelijk hoog gezien de casus.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Gaat het hier niet om nederlanders? Dat veranderd de hele zaak natuurlijk..
Oh. Dat veranderd de zaak, dan is hij nog redelijk mild geweest voor je, normaliter heb je dan al een aantal klappen mogen ontvangen. Misschien is dat samenwonen nog niet zo`n slecht idee?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.
(zijn vader is moslim, maar hij niet)
Naja...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh. Dat veranderd de zaak, dan is hij nog redelijk mild geweest voor je, normaliter heb je dan al een aantal klappen mogen ontvangen. Misschien is dat samenwonen nog niet zo`n slecht idee?
Welja, ga hem een beetje opvoeden of een rare patstelling creeren. Ze is al moeder van een kind, ze heeft meer behoefte aan een evenwichtige, relaxte partner dunkt mij...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Die situatie ken ik niet, dus die vergelijking wil ik ook zeker niet maken.
Ik denk dat de vriend van TS best gebaat zou kunnen zijn bij een corrigerende tik.
Edit: ik doel hiermee trouwens niet persé op lichamelijk geweld he. Geestelijk heeft altijd de voorkeur.
ja ik ga dus echt niet vreemd, ik heb al bijna geen contact meer met mannelijke personen (heb ik overigens geen behoefte aan ook hoor) enige zijn mijn collega's en vriendinnen en hun partners.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef Frag_adder het volgende:
nou ja ik zou me vooral afvragen waarom hij je niet vertrouwd. Als jij niet vreedgaat en hij er op hamert kan ik mij indenken dat dat echt vreselijk is voor jou. IK neem aan dat een rustig gesprek niet helpt. Het lijkt mij dat bij hem de vertrouwensissues heel erg diep zitten en dat wordt niet zomaar opgelost ben ik bang. Zie je dit ook bij hem met omgang met anderen of alleen bij jou?
ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:27 schreef Frag_adder het volgende:
ik raad je aan tegen hem te zeggen dat als hij je niet leert vertrouwen dat het geen lang leven gegund is zonder dat er sprake is van vreemdgaan!
Want je vriendin in sosciaal isolement willen plaatsen zodat je je geen zorgen hoeft te maken om je eigen onzekerheid lijkt me ook niet echt een fijne relatie.... Wat vinden je eigen vrienden hiervan? Het moet hun toch ook op vallen.
je hebt het idd verkeerd begrepen ;-)quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
Ik kan het verkeerd begrijpen maar wil je met die freak gaan samenwonen?
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
je hebt het idd verkeerd begrepen ;-)
Hier ben je de fout in gegaan. Je had meteen zijn gedrag moeten afkeuren en niet moeten wijken voor zijn wensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |