SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financile uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, Ren van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
Ren van der Gijp
Fantopics:
Johan, Ren en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
Ren van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Extra time op de Belg met Boskamp!
Onee..."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Paar weken afkickenOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Al gedaan uiteraard!quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.trosradar.nl/loden_leeuw/
Stemmen!"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Krijg ik bevestiging via mail?quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.trosradar.nl/loden_leeuw/
Stemmen!![]()
Misschien een domme vraag, want met Boskampie is het altijd geniaal, maar is hij het terugkijken waard?![]()
Effe flink wat gifjes plaatsen op deze pagina om de mobiele bezoekers te fucken."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Goed zo!quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Effe flink wat gifjes plaatsen op deze pagina om de mobiele bezoekers te fucken.![]()
Goeie showquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Misschien een domme vraag, want met Boskampie is het altijd geniaal, maar is hij het terugkijken waard?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Doe maar in Onzin.quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Effe flink wat gifjes plaatsen op deze pagina om de mobiele bezoekers te fucken.Noot noot.![]()
Het is al gelukt, wel behoorlijk fraudegevoelig volgens mij...quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad, en ik stemde een uur geleden.
Een beetje script met een flinke batch aan proxy's en je hebt er weer 1000 stemmen bij voor Johan.![]()
Jojoquote:![]()
Hoe vond je de show?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Kom op zeg, gewoon wat leuke gifjes.quote:
Je houdt alleen rekening met de mobiele gebruikers (whoever the fuck dat zijn), en niet met de normale users.![]()
Discriminatie. Snel naar FAQquote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op zeg, gewoon wat leuke gifjes.
Je houdt alleen rekening met de mobiele gebruikers (whoever the fuck dat zijn), en niet met de normale users.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waarom?quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Paul het volgende:
Jojoortje had moeten worden verkozen tot beste VBL mod
Paul, ik haat jou echt.AFCA
Wie gaat er nu FOK!en op zn mobiele telefoon? Dan ben je niet goed bij je kanis joh.quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je houdt alleen rekening met de mobiele gebruikers (whoever the fuck dat zijn), en niet met de normale users.![]()
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ruim voldoende. Ik begin Gijp nu echt te missen.
Het gaat wel meer over voetbal nu hij weg is.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Oke.quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je houdt alleen rekening met de mobiele gebruikers (whoever the fuck dat zijn), en niet met de normale users.Noot noot.![]()
Ik verander de OP wel ff hoor jongens, dat de gifjes weer terug zijn. Jojoortje is toch Mission Impossible kijkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind emile en bos veel leuker dan Rene. Bos en aad ook.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Zeker zo'n gladjanus als zo'n Kooiemans. Allemaal met gel in hun haar.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie gaat er nu FOK!en op zn mobiele telefoon? Dan ben je niet goed bij je kanis joh.
Nee, jij had moeten gaan!![]()
Rene ook niet meer.quote:
Die man was zo voorspelbaar als de teringOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja right, hij zat daar toevallig toen ze hem wonnen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft VI wel de ring opgeleverd.![]()
Ik zie wel een duidelijk verband hoor. Aad is echt een trainer die prijzen pakt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja right, hij zat daar toevallig toen ze hem wonnen.![]()
Oh ok!quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja right, hij zat daar toevallig toen ze hem wonnen.Noot noot.![]()
Kut troll.quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie wel een duidelijk verband hoor. Aad is echt een trainer die prijzen pakt.![]()
Maar het geld wat hij daar aan heeft verdiend gooide hij zo op de vuilnishoopquote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Aad heeft in 2003 nog de nationale beker van Saoedi-Arabi gewonnen.![]()
![]()
Dat was Boskamp, kut trollquote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het geld wat hij daar aan heeft verdiend gooide hij zo op de vuilnishoop![]()
![]()
Oh, dat was Boskamp, dat meen je niet? Gelukkig dat jij hier bent om de VI onwetenden zoals ikzelf te corrigeren.quote:![]()
Wel, iemand moet het doen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat was Boskamp, dat meen je niet? Gelukkig dat jij hier bent om de VI onwetenden zoals ikzelf te corrigeren.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
89 139 Stevenzenl.
Plaats in top 100, aantal posts.
Een DieHard VI fan dus, en tevens trollenvanger!Hij heeft 1500 posts.
AFCA
Ik laat me toch niet zo maar de les lezen door zo'n notoire blaag.
Speelt linksback bij een provincieclubje en denkt dat dat hij heel wat is.
Ik was nog semii-prof, voetballen op een dexadrientje, 's nachts geen oog dicht van de pep, en dan ook nog stukjes schrijven voor de krant. Heb ik al eens gezegd wat Barry Hughes altijd over mij zei?![]()
Komt dat allemaal bij je op tijdens de terugreis door de provincie?quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat me toch niet zo maar de les lezen door zo'n notoire blaag.
Speelt linksback bij een provincieclubje en denkt dat dat hij heel wat is.
Ik was nog semii-prof, voetballen op een dexadrientje, 's nachts geen oog dicht van de pep, en dan ook nog stukjes schrijven voor de krant. Heb ik al eens gezegd wat Barry Hughes altijd over mij zei?
Je bent gewoon een stomme troll, want net alsof posten in een VI topic iets over je VI-kennis zegt, Met 30 man een HAHAHA JOHANpost doen als ie iets grappigs zegt
![]()
![]()
Ze hadden goede hoop dat Gijpie na de winterstop weer komt aanschuiven. Zal dus wel weer tijdens VI Oranje worden ofzo.![]()
Ik word gek van die gozer.quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Komt dat allemaal bij je op tijdens de terugreis door de provincie?
Je bent gewoon een stomme troll, want net alsof posten in een VI topic iets over je VI-kennis zegt, Met 30 man een HAHAHA JOHANpost doen als ie iets grappigs zegt
![]()
Probeer me een koek te geven dan!?quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.![]()
Ik zei Koevermans, joh Klootzak!quote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Probeer me een koek te geven dan!?![]()
Hehehequote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei Koevermans, joh Klootzak!![]()
10 jaar zit ik er al mee.quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.![]()
Om 7 uur 's ochtends bij Van der Valk bij de toiletten. En dan komt ie altijd te laat, en 's middags gaat hij schnabbelen in de provincie.quote:![]()
Maar; hij is de beste in zijn soort. En sinds hij een dochtertje heeft begint hij menselijke trekjes te vertonen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om 7 uur 's ochtends bij Van der Valk bij de toiletten. En dan komt ie altijd te laat, en 's middags gaat hij schnabbelen in de provincie.![]()
Nou, sjongejongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.quote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar; hij is de beste in zijn soort. En sinds hij een dochtertje heeft begint hij menselijke trekjes te vertonen.![]()
Die is voor de echte kennerts!quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, sjongejongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.![]()
Ik wist zelfs uit mijn hoofd dat hij in het tweede gouden koppel filmpje zat
4minuut 12, dat wist ik niet uit mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
4minuut 12, dat wist ik niet uit mijn hoofd
Die zat ik gister dus te kijken ja.![]()
Elke dag een vers filmpje Doordekken op locatie, waar zijn die tijden.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die zat ik gister dus te kijken ja.![]()
Haha, ik wilde nog zeggen 'Gouden koppel toch?'...Prachtfilmpjes zijn dat om zo nu en dan een keer te bekijken, bijvoorbeeld wanneer je eigenlijk moet studeren.quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
4minuut 12, dat wist ik niet uit mijn hoofd
VI HOOLIGANS![]()
Op 4 minuut 12 van het eerste gouden koppel filmpje trouwens een flash forward naar de EK cd.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wilde nog zeggen 'Gouden koppel toch?'...Prachtfilmpjes zijn dat om zo nu en dan een keer te bekijken, bijvoorbeeld wanneer je eigenlijk moet studeren.
VI HOOLIGANS
"We zouden nog wel een duetje kunnen doen!
- Maar jij dan wel als tweede stem, je moet wel je plaats weten."
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 19-12-2011 23:50:23 ]![]()
heb jij alle wedstrijden gezien dan?quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vlaar niet in het elftal van de week, en zon Groninger wel![]()
En Bep van Peppen van RKC i.p.v. de linksback van Feyenoord. Wie is eigenlijk de linksback van Feyenoord?quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vlaar niet in het elftal van de week, en zon Groninger wel"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9d5d2d9c7a8a76ad.mp4
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Nelom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En Bep van Peppen van RKC i.p.v. de linksback van Feyenoord. Wie is eigenlijk de linksback van Feyenoord?![]()
Genee: "Aad ook weer een prijs gewonnen, altijd leuk toch?"quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie wel een duidelijk verband hoor. Aad is echt een trainer die prijzen pakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk toch eens aan de users die deze reeks mobiel volgen, die kunnen niet tegen al die gifjes
Feyenoord!!! * Bara![]()
Jaja, het zal niet lang meer duren voordat VI meer kijkers heeft dan SV.quote:SigaarSnor heeft een bulletin geplaatst 41 minuten geleden
Uitzending Voetbal International van 19-12-2011 trekt 751.000 kijkers; nog niet eerder zo'n klein verschil met Studio Voetbal (821.000) - http://bit.ly/vAf7TDgr gr![]()
Juist, I rest my casequote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Genee: "Aad ook weer een prijs gewonnen, altijd leuk toch?"
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, sjongejongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.![]()
Ze stonden ook een keer voor het huis van Fritz Korbach, vertelde Derksen nog dat het slecht ding met zijn gezondheid.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Johan op de voorpagina van telegraaf.nl over de Gouden Leeuw:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_de_prijzen___.html
Gaat wel weer wat stemmen opleveren![]()
![]()
Kamp Cruijff steunt elkaar hequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef YazooW het volgende:
![]()
Dit smaakt naar Gravel!? The next level!
Eigenlijk moet die Sluiter hem gewoon hebben maar de reactie van Derksen op het winnen van de Loden Leeuw wordt natuurlijk priceless.![]()
Haha, die van Raemon Sluiter was ik alweer vergeten. Die is echt t erg inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk moet die Sluiter hem gewoon hebben maar de reactie van Derksen op het winnen van de Loden Leeuw wordt natuurlijk priceless.
De reactie van Johan kan ik nu al uitschrijven. Je doet het voor het geld, sneer naar Genee, rekening van de aannemer is betaald, sneer naar Jack van Gelder, beeldje neerzetten op z'n kamer, einde filmpje.![]()
Lijkt me leuker dan de reactie van Raemon Sluiter die zichzelf onder een steen gaat lullen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, die van Raemon Sluiter was ik alweer vergeten. Die is echt t erg inderdaad
De reactie van Johan kan ik nu al uitschrijven. Je doet het voor het geld, sneer naar Genee, rekening van de aannemer is betaald, sneer naar Jack van Gelder, beeldje neerzetten op z'n kamer, einde filmpje.Oh nee, mijn Achilleshiel, ik las de reacties van Telegraaflezersquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef YazooW het volgende:
![]()
Speelt Gudetti de sterren van de hemel zetten die sukkels cruijf op de cover
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch de dochter van die Van Vliet, de wieler bondscoach?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tijd voor een rullevant gifje.
[ afbeelding ]![]()
hij zal zich miet laten kennen en er "hartelijk" om lachen, maar van binnen is hij dan woestquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, mijn Achilleshiel, ik las de reacties van Telegraaflezers
Wat een amateurpsychologen.![]()
Ja, die op haar 16e al met een half peloton (quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch de dochter van die Van Vliet, de wieler bondscoach?) wielrenners geneukt had
![]()
waaronder Tom Boonen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, die op haar 16e al met een half peloton () wielrenners geneukt had
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nice.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ga je lopen spammen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef pberends het volgende:
FP: 'Johan Derksen lijdt onder tv-reclame'
Kluun.
Nice, ook al eentje van VI van dit jaar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor iedereen die niets te doen heeft♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Sowieso dat Gijp haar in die suite gedaan heeftquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ze zat in "Tour de Jour" dus ze zal het met de plaatsvervangende Gijp hebben moeten doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Sowieso dat Gijp haar in die suite gedaan heeft
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Wie is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Dochter van n of andere wielerbondcoach die op haar zestiende al een half peloton renners geneukt had, uiteraard.quote:Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Geil.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dochter van n of andere wielerbondcoach die op haar zestiende al een half peloton renners geneukt had, uiteraard.As the officer took her away, she recalled that she asked,
Geen idee of het waar is, maar het staat op internet, dus dat moet wel.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Vaak is dit niet het geval, veel wat op het internet staat is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Neuroscience het volgende:
Geen idee of het waar is, maar het staat op internet, dus dat moet wel.I want to bla bla bla![]()
dude, ga wegquote:Op woensdag 21 december 2011 10:18 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Vaak is dit niet het geval, veel wat op het internet staat is helemaal niet waar!
Evolution is from the Devil
maar de rekening van de aannemer is betaald.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:25 schreef Jmsls het volgende:
Je denkt grappig te zijn maar staat met je eigen domheid te koopEvolution is from the Devil
al staat je vrouw er naast te huilen ik zou het zo doen hoorI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:36 schreef ThaTim het volgende:
al staat je vrouw er naast te huilen ik zou het zo doen hoor![]()
![]()
Dit was pas homohumor:quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die ordinaire homo humor, daar hou ik wel van.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
Ik denk dat we zijn reactie al wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk moet die Sluiter hem gewoon hebben maar de reactie van Derksen op het winnen van de Loden Leeuw wordt natuurlijk priceless.![]()
Als voetbal cabaret wordt dan haak ik af.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:40 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan dit topic tijdens de winterstop doorgaan als een 'raad de quote' spelletje.![]()
Dat is minachting van de kijker.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef Rickazio het volgende:
er is nu geen voetbal, dus begrijp inderdaad wel dat er dan ook geen VI is![]()
zo jou ga ik eens 'n beurt gevenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bossie kort geleden nog iemand het ziekenhuis ingeslagen?![]()
Verder wel een interessant levensverhaal van hem in de VI.
6200 tv-zenders![]()
![]()
Artikel over Boskamp in VI?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef Symer het volgende:
Bossie kort geleden nog iemand het ziekenhuis ingeslagen?![]()
Verder wel een interessant levensverhaal van hem in de VI.
6200 tv-zenders
Inscannen voor eeuwige virtuele roem, anyone?![]()
Oke, het kerstnummer zal ik ook moeten kopen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waar moeten ze het over hebben dan? Soap van Ajax?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is minachting van de kijker.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
maar wij quoten toch alleen Johan Derksen? dus dan is dat hele spelletje niet rullevant.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:40 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan dit topic tijdens de winterstop doorgaan als een 'raad de quote' spelletje.![]()
Is dit het quote-spel? In dat geval denk ik: de spelers van het Nederlands elftal, vlak voordat ze Ingeborg een beurt gingen geven.quote:
Maar dat lijkt me een waardeloos spel, ik heb zelf een leuker spel bedacht, dat gaat als volgt:
Ik geef jullie een definitie van een bepaalde term uit het VI woordenboek, en dan moeten jullie zeggen welk woord bedoeld wordt. Deze eerste keer kies ik een makkelijke, en doe ik het antwoord in een spoiler. Als het idee aanslaat kunnen we het niveau verhogen.quote:Een kapper uit Nijmegen, enige kapper in Nederland die het kapsel van Johan Derksen enigszins kan bijhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan gaat hij zeker denken dat hij Mister Big Star is?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Artikel over Boskamp in VI?
Inscannen voor eeuwige virtuele roem, anyone?As the officer took her away, she recalled that she asked,
iemand die het youtube filmpje van "jou ga ik eens een goeie beurt geven" zo kan plaatsen. Johan Derksen, vrouw, beurt. Heel veel hits, maar niet de goeie.Dit, dus.![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dexadrientjes. Mag ik nu?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoe worden drugs genoemd die minder effectief werken dan pep?![]()
Dexadrientjes en pep zijn kinderdrugs.
Wie wordt er bedoeld met
Clichebrakende Amsterdamse bijgoochem?![]()
Halina Reijn
Uit deze man komt alleen maar onzin, die zou je zo wel een klap voor z'n bek willen geven.![]()
Halina Reijn.
Walgelijke presentator, vaak te zien bij boulevard en Eredivisie Live die het publiek aanspreekt alsof het kleuters zijn, en graag voor amateur-dokter speelt.![]()
Genee volgens Boskamp?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Halina Reijn
Uit deze man komt alleen maar onzin, die zou je zo wel een klap voor z'n bek willen geven.
Hans Kraaij volgens Geo3kant?![]()
DrDentz weet alles.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Walgelijke presentator, vaak te zien bij boulevard en Eredivisie Live die het publiek aanspreekt alsof het kleuters zijn, en graag voor amateur-dokter speelt.
Deze is eigenlijk te makkelijk![]()
![]()
Even een gifje, voor de mobiele gebruiker.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Ze acteert zelfs als ze een kutscheet laat, dan zie je het al.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Halina Reijn
Uit deze man komt alleen maar onzin, die zou je zo wel een klap voor z'n bek willen geven.![]()
Licht erotisch, sommige momenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Even een gifje, voor de mobiele gebruiker.
[ afbeelding ]![]()
Humberto Tan: de zelfverklaarde knuffel-Surinamer die het presteert over zijn eigen tong te struikelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Walgelijke presentator, vaak te zien bij boulevard en Eredivisie Live die het publiek aanspreekt alsof het kleuters zijn, en graag voor amateur-dokter speelt.
Deze is eigenlijk te makkelijk![]()
Johan heeft Humberto al een aantal malen geridiculiseerd dus hij zal zich wel weer verongelijkt voelen. Zo schijnt hij zich wel vaker te voelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Specularium het volgende:
Is Humberto eigenlijk weleens langs geweest?![]()
![]()
Nee,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Humberto beweert dat zijn freelance contract bij RTL7 niet werd verlengt en met Genee als enige voetbal man doorgingen omdat Derksen alleen wilde blijven als Humberto vertrokquote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan heeft Humberto al een aantal malen geridiculiseerd dus hij zal zich wel weer verongelijkt voelen. Zo schijnt hij zich wel vaker te voelen.. (Ten tijden van de VI > SBS geruchten) Dus nee ik denk niet dat we hem snel aan tafel zien
![]()
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humberto beweert dat zijn freelance contract bij RTL7 niet werd verlengt en met Genee als enige voetbal man doorgingen omdat Derksen alleen wilde blijven als Humberto vertrok. (Ten tijden van de VI > SBS geruchten) Dus nee ik denk niet dat we hem snel aan tafel zien
Derksen>Humberto![]()
Haha...dat is waar ja. Bestaat er nog beeldmateriaal van die rel?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humberto beweert dat zijn freelance contract bij RTL7 niet werd verlengt en met Genee als enige voetbal man doorgingen omdat Derksen alleen wilde blijven als Humberto vertrok. (Ten tijden van de VI > SBS geruchten) Dus nee ik denk niet dat we hem snel aan tafel zien
![]()
![]()
Tussen alle Loden Leeuw verhalen door: de reclame van KPN waarin Derksen te zien is, is n van de 36 genomineerden voor een Gouden Loeki. Stemmen kan nog tot morgenmiddag. Op de top 3 kan in de uitzending van de Gouden Loeki vrijdag gestemd worden.
Zou toch leuk zijn als Derksen zowel een Gouden Loeki als een Loden Leeuw wint![]()
![]()
Nah, die wint toch niet. Vind ik ook niet lang niet de leukste van het jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Tussen alle Loden Leeuw verhalen door: de reclame van KPN waarin Derksen te zien is, is n van de 36 genomineerden voor een Gouden Loeki. Stemmen kan nog tot morgenmiddag. Op de top 3 kan in de uitzending van de Gouden Loeki vrijdag gestemd worden.
Zou toch leuk zijn als Derksen zowel een Gouden Loeki als een Loden Leeuw wint
Maar wtf, zie ik nou goed dat die Salami-reclame van Pearle ook genomineerd is?Dat vind ik eerder een nominatie voor de Loden Loekie.
Amen.![]()
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 21-12-2011 om 20:16:02Johan Boskamp in de Voetbal International: "Moet van de dokter meer bewegen. Ik beweeg alleen mijn pols. Om te zappen." #VI reageer retweet
![]()
Dat is niet aan hem te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 21-12-2011 om 20:16:02Johan Boskamp in de Voetbal International: "Moet van de dokter meer bewegen. Ik beweeg alleen mijn pols. Om te zappen." #VI reageer retweet
![]()
Wilfredgenetisch bepaald dit.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ook slecht nieuws jongens, van hanegem komt volgend jaar ook weer als tafelgast erbij. Dat word dus weer een nikstoevoegende tafelgast.Paardelul !!!![]()
Dat wordt massaal Arno Vermeulen stemmen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Laat ze Jack maar eens een uitnodigen.
Die heeft net zo veel anekdotes als kale kees en kans op een pittige discussie. Met wederzijds respect dan hopelijkWie dit leest is gek![]()
Ik heb toch op Jan Joost gestemd, die anderen zitten vaak bij Studio Voetbal wat ik toch nooit kijk, die gladjanus van een Van Gangelen neemt de plek in van een potentile leuke gast.![]()
PRECIES mijn reden om op JjvG te stemmenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toch op Jan Joost gestemd, die anderen zitten vaak bij Studio Voetbal wat ik toch nooit kijk, die gladjanus van een Van Gangelen neemt de plek in van een potentile leuke gast.![]()
Arno zit ook vaak bij Nieuwsuur om kritiek op in de aarsch van Ten Have te kruipen. WALGELIJK.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik hoop dat ze nu aanstaande vrijdag een uitzending inlassen.
En ik hoop in godsnaam niet dat Arno Vermeulen straks bij Nieuwsuur komt brallen.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik hoop in godsnaam niet dat Arno Vermeulen straks bij Nieuwsuur komt brallen.idd
![]()
Zou eigenlijk wel moeten. Toen met die tsunami 6 jaar geleden werden ook tal van journalisten van hun vakantie teruggeroepen...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik hoop in godsnaam niet dat Arno Vermeulen straks bij Nieuwsuur komt brallen.![]()
"In mijn tijd deed ik dit tussen neus en lippen door, wat die AZ keeper daar doet. Je had in die tijd nog maar twee camera's h, dus die scheidsrechter zag dat allemaal niet."Amen.![]()
"Ik kon nog een blik erwten openschieten met mijn linkerbeen, die fan wilde de keeper openschoppen, persoonlijk vind ik dat not dun, maar je hebt van die capuchons, dat zijn geen fans, dat zijn randcriminelen die het voor de rest verstieren. Gert Jan Verbeek, de vermakelijke hork stond helemaal in zijn recht om te stoppen, ik kan me herinneren dat Barry Hughes dat ook een keer deed toen Henk Angenent, nee niet de schaatser, allemaal even lachen jongens, hij krijgt even weer geen aandacht, waar was ik, toen Henk Angenent werd aangevallen bij Wageningen uit, ik had overigens een penalty gescoord, maar dat is niet rullevant, in ieder geval stopten we er toen mee. Barry overlegde nog wel met Frans Derks, die liep altijd in van die korte broekjes, heel strak ook, nu is hij voorzitter van de eerste divisie, oh nee, ik moet zeggen Jupiler League, ja, ik zie je al kijken, dat is de sponsor van dit programma, ze betalen nog meer dan de Nederlandse Energie maatschappij, waar was ik gebleven. In ieder geval stopten we er toen mee, want die fan die ons aanviel was duidelijk aan de drugs. Nee, wij waren niet aan de drugs Wilfred, wij namen af en toe een pilletje, die kregen we van de dokter gewoon tijdens het eten, gewoon een pep pilletje, een dexadrientje, je spel werd daar niet beter van, maar je kon wel langer door. Het nadeel was dat je tot diep in de nacht met de ogen wijd open in je bed lag, maar het was geen harddrugs. Dat was wel zo bij de man die Henk toen aanviel. In het team van Henk zat ook Dick Nanninga, een voormalig teamgenoot van mij, we speelden nog samen bij Veendam. We keken toen in de bioscoop naar een geweldige film, maar dat is weer een ander verhaal. Dat waren goeden tijden in Veendam, met de brommer door het Groningse landschap naar mijn verkering. Wat kijk je nou op je horloge Hans, je hoeft er niet zo op te tikken hoor, je komt vanzelf wel aan de beurt, ik begrijp dat jij ter plaatse was, maar waarom altijd die overacting, dat is toch niet nodig Hans, doe dat maar bij SBS6 van die grappen en grollen, misschien ijdel in een zilveren pak door een muur, misschien wat voor jou Wilfred? Om het even kort samen te vatten, ik vind het gewoon not dun."
Ik denk dat Johan dat zou zeggen.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Bla."
Ik denk dat Johan dat zou zeggen..
Amen.![]()
"Ik kon nog een blik erwten openschieten met mijn linkerbeen, die fan wilde de keeper openschoppen, persoonlijk vind ik dat not dun, maar je hebt van die capuchons, dat zijn geen fans, dat zijn randcriminelen die het voor de rest verstieren. Gert Jan Verbeek, de vermakelijke hork stond helemaal in zijn recht om te stoppen, ik kan me herinneren dat Barry Hughes dat ook een keer deed toen Henk Angenent, nee niet de schaatser, allemaal even lachen jongens, hij krijgt even weer geen aandacht, waar was ik, toen Henk Angenent werd aangevallen bij Wageningen uit, ik had overigens een penalty gescoord, maar dat is niet rullevant, in ieder geval stopten we er toen mee. Barry overlegde nog wel met Frans Derks, die liep altijd in van die korte broekjes, heel strak ook, nu is hij voorzitter van de eerste divisie, oh nee, ik moet zeggen Jupiler League, ja, ik zie je al kijken, dat is de sponsor van dit programma, ze betalen nog meer dan de Nederlandse Energie maatschappij, waar was ik gebleven. In ieder geval stopten we er toen mee, want die fan die ons aanviel was duidelijk aan de drugs. Nee, wij waren niet aan de drugs Wilfred, wij namen af en toe een pilletje, die kregen we van de dokter gewoon tijdens het eten, gewoon een pep pilletje, een dexadrientje, je spel werd daar niet beter van, maar je kon wel langer door. Het nadeel was dat je tot diep in de nacht met de ogen wijd open in je bed lag, maar het was geen harddrugs. Dat was wel zo bij de man die Henk toen aanviel. In het team van Henk zat ook Dick Nanninga, een voormalig teamgenoot van mij, we speelden nog samen bij Veendam. We keken toen in de bioscoop naar een geweldige film, maar dat is weer een ander verhaal. Dat waren goeden tijden in Veendam, met de brommer door het Groningse landschap naar mijn verkering. Wat kijk je nou op je horloge Hans, je hoeft er niet zo op te tikken hoor, je komt vanzelf wel aan de beurt, ik begrijp dat jij ter plaatse was, maar waarom altijd die overacting, dat is toch niet nodig Hans, doe dat maar bij SBS6 van die grappen en grollen, misschien ijdel in een zilveren pak door een muur, misschien wat voor jou Wilfred? Om het even kort samen te vatten, ik vind het gewoon not dun."
Ik denk dat Johan dat zou zeggen.
2000 light years from home![]()
Lekker dit, moet ik gewoon een eigen mening over deze rel verzinnen omdat ik door de winterstop Johan niet heb om me te informeren.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker dit, moet ik gewoon een eigen mening over deze rel verzinnen omdat ik door de winterstop Johan niet heb om me te informeren.![]()
![]()
Mijn oprechte excuses, in alle ophef plaatste ik mede uit frustratie mijn reactie voordat ik me kon inlezen/terug lezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk toch een post boven je, daar staat het toch duidelijk gearticuleerd, goed leesbaar ook?
Edit: Goed verhaal, nu kan ik alle rust gaan slapen.
![]()
En de losse verkoop dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Artikel over Boskamp in VI?
Inscannen voor eeuwige virtuele roem, anyone?![]()
Ik blijf maar een beetje weg uit die reltopics want straks ventileer ik een mening die haaks blijkt te staan op die van Derksen, dat wil je ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik wil deze volledige quote als ondertitelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
".."
Ik denk dat Johan dat zou zeggen.. Subliem.
![]()
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na![]()
![]()
![]()
FOK!-column: http://frontpage.fok.nl/c(...)sten-en-nephomo.htmlquote:Johan Derksen is ook genomineerd, maar ik vind hem buiten de commercials om k al een van de irritantste BN'ers. Wat een zelfingenomen eigenwijs figuur is dat, zeg! Met die stomme hangsnor. Een viezig zeventiger jaren mannetje. En dat eeuwige wijsvingertje van hem. Dus al speelt hij de hoofdrol in een fantastisch vormgegeven reclame, zodra ik zijn kop zie, moet ik al spontaan braken.President Camacho
Niet te geloven dit, loop ik net door de Albert Heijn in Maastricht hoor ik ineens Danny Vera met dat liedje van Tour du Jour!
Het moet niet gekker worden.![]()
1 woord: literatuur!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
T ests dura y yo me veo cabrn en el espejo![]()
Wie heeft Trudy ooit wijsgemaakt dat ze leuk kan schrijven?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
FOK!-column: http://frontpage.fok.nl/c(...)sten-en-nephomo.html![]()
Strontlollige filmpjes ofzo toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef BB-King het volgende:
funny videos zegt Johan toch altijd?![]()
Strontlollig ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Strontlollige filmpjes ofzo toch?![]()
Ik denk dat Derksen zijn woordje wel klaar heeft zodra hij het interview van Hansie met Co Adriaanse ziet![]()
![]()
Oh, vrijdagavond zonder VI
Ik had gehoopt dat RTL 7 nu een mooie dwergworstel partij zou uitzenden of misschien wel een Operation Repo marathon (), maar nee: Darten.
![]()
![]()
En Truckers on Ice zenden ze ook nooit meer uitTerwijl dat toch zo'n mooi programma was, ik bedoel: waar vind je dat nou Truckers die op ijs rijden?
![]()
Ik ben alleen een beetje vergeten of het nou een spelshow was of een drama serie. Als het bij de mediamarkt ligt zal het dat laatste wel zijn, maar ik zie er ook een leuke spelshow in, of zelfs sport.
Gewoon grote trucks die op grote ijsbanen tegen elkaar rijden.
Maar wij moderne mensen van de 21e eeuw moeten kijken naar dronken mannen die pijlen in een bord gooien
Terwijl vier mannen aan een tafel die over voetbal lullen erg verheffend is![]()
![]()
![]()
Operation Repo: The Movie
A repossession job takes them on an emotional roller coaster as they encounter that the car belongs to a psychotic drug dealer that takes revenge by kidnapping Lou's daughter.
Schandalig dat VI nog geen verfilming heeft.![]()
Misschien dat Johan zo ordinair heeft gedaan tijdens een VI uitzending, dat zijn vrouw hem er niet meer in laat, en dat hij dan zijn verdriet gaat wegdrinken op het televiziergala, waar hij allerlei vrouwen met open jurken (eyecandy voor op de posters) tegen komt.
Ondertussen is er een mysterieus figuur die de vaste gasten van VI n voor n uitschakelt....
In de trailer komt dan een spectaculaire scene in hartje Amsterdam, waarin Iwan door een scooter wordt achtervolgd, totdat hij uiteindelijk is neergehaald.
Tegelijkertijd is Wilfred Genee vervangen door Jan Kooiemans omdat de directie van RTL vond dat het programma een jonger imago nodig had, en dat Kooiemans minstens evenveel gel in zijn haar had als Genee. Hoe zou onze hoofdrolspeler (JD) omgaan met al deze tegenslagen?
Drama, humor, actie, achtervolgingen, romantiek. Alle ingredinten voor een keiharde Blockbuster.![]()
Aan dat programma waardeer ik wel dat het totaal niet geacteerd lijkt of zo. Je hebt echt het gevoel alsof al die emoties oprecht zijn. In heel veel van die shows willen ze het nog wel eens in script zetten.![]()
Zeker goed plot, het zou me ook niet verbazen als die mystery guest ene Jack van G. blijkt te zijn, een presentator onlangs gedegradeerd tot het lokale AT5 waar hij wekelijks het voetbalnieuws met Ton Ojers bespreekt.![]()
Hah! vergeten de copyrights te claimen. Zojuist dit idee naar Reinout Oerlemans doorgestuurd, onder mijn naam uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien dat Johan zo ordinair heeft gedaan tijdens een VI uitzending, dat zijn vrouw hem er niet meer in laat, en dat hij dan zijn verdriet gaat wegdrinken op het televiziergala, waar hij allerlei vrouwen met open jurken (eyecandy voor op de posters) tegen komt.
Ondertussen is er een mysterieus figuur die de vaste gasten van VI n voor n uitschakelt....
In de trailer komt dan een spectaculaire scene in hartje Amsterdam, waarin Iwan door een scooter wordt achtervolgd, totdat hij uiteindelijk is neergehaald.
Tegelijkertijd is Wilfred Genee vervangen door Jan Kooiemans omdat de directie van RTL vond dat het programma een jonger imago nodig had, en dat Kooiemans minstens evenveel gel in zijn haar had als Genee. Hoe zou onze hoofdrolspeler (JD) omgaan met al deze tegenslagen?
Drama, humor, actie, achtervolgingen, romantiek. Alle ingredinten voor een keiharde Blockbuster.![]()
Haha.quote:
Echt een erg programma... zo fake als fake kan zijn ook nog eens.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Zou kunnen ja. Bijkomend motief en reden voor het ontslag bij de NOS is dat hij AFC TV niet van de grond kon krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Zeker goed plot, het zou me ook niet verbazen als die mystery guest ene Jack van G. blijkt te zijn, een presentator onlangs gedegradeerd tot het lokale AT5 waar hij wekelijks het voetbalnieuws met Ton Ojers bespreekt.![]()
Moet hij wel Doutzen Kroes casten in de rol van n van die open jurken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! vergeten de copyrights te claimen. Zojuist dit idee naar Reinout Oerlemans doorgestuurd, onder mijn naam uiteraard.
En het liefst in scene n alle sterreporters van de VI-bar op een boot naar Nova Zembla zetten, waar hun verder opmerkelijk weinig spannends overkomt.![]()
Wilde het eigenlijk bij rechten verkopen alleen houden, maar uit respect voor jou zou ik hier toch over onderhandelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet hij wel Doutzen Kroes casten in de rol van n van die open jurken.
En het liefst in scene n alle sterreporters van de VI-bar op een boot naar Nova Zembla zetten, waar hun verder opmerkelijk weinig spannends overkomt.![]()
Ik zou ook wel een film van VI a la New Kids Turbo willen zien.
Dus een Derksen die roept:
'ALS JE NAAR SV KIJKT, DAN LOOP JE MET JE EIGEN DOMHEID TE KOOP!'![]()
Nee, eerder 'n soort VI meets Reservoir Dogs.
Beginscene uiteraard smalltalk op z'n VI's en dan ultiem bad ass op muziek van Danny Vera naast elkaar lopen als de begin credits lopen.
Ik zie ze al voor me, Derksen, Genee, Gijp, Boskamp, Kraaij en Schelvis!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen film compleet zonder flashbacks naar een dikke Derksen gespeeld door Jack Wouterse. De dunne Derksen wordt gespeeld door Kasper van Kooten met pruik (die natuurlijk ook Wouterse dubt, net als in de KPN-reclame).![]()
Zit nog in de ontkenningsfase. Ondertussen http://www.vi.nl/voorspel/ maar invullen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Specularium het volgende:
Voelen jullie het spreekwoordelijke zwarte gat al?![]()
Ik kom 39% met Genee, 23 met Gijp en maar 17% met Derksen overeen, fascinerend om te weken! Snel via facebook linken:)!
![]()
Gedaan. 63% overeenkomst met Genee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit nog in de ontkenningsfase. Ondertussen http://www.vi.nl/voorspel/ maar invullen.
Altijd grappig dat hem bij VI wordt verweten dat hij zogenaamd geen verstand van voetbal heeft, terwijl hij het vaak beter weet dat Ren en/of Johan. Qua feitenkennis is hij sowieso superieur.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tom Knipping is echt de meest kansloze TV-persoonlijkheid ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga die notoire domoren mijn postcode niet geven
Krijg ik zeker allemaal spam van Tom KnippingTen percent faster with a sturdier frame![]()
Da's raar. In het achterhoofd houdende dat je geen verstand van voetbal moet hebben om de Toto te winnen heb ik zomaar wat ingevuld, wat het meest overeen bleek te komen met Genee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gedaan. 63% overeenkomst met Genee.
Altijd grappig dat hem bij VI wordt verweten dat hij zogenaamd geen verstand van voetbal heeft, terwijl hij het vaak beter weet dat Ren en/of Johan. Qua feitenkennis is hij sowieso superieur.
Ik kan dus niet anders dan concluderen dan dat WG van de drie heren de minste feeling voor het spelletje heeft.![]()
Helaas blijken dat soort figuren het dan ook vaak het verst te schoppen in die business.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tom Knipping is echt de meest kansloze TV-persoonlijkheid ooit.![]()
Zeker, maar hij heeft vroeger ook gewoon Engelse wedstrijd van commentaar voorzien. Hij is de enige vaste gast die meer dan 2 spelers bij ik noem maar een club Aston Villa kan opnoemen. Gijp denkt waarschijnlijk dat het een club uit Turkije is en Derksen heeft er vast een leuke oude anekdote overquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gedaan. 63% overeenkomst met Genee.
Altijd grappig dat hem bij VI wordt verweten dat hij zogenaamd geen verstand van voetbal heeft, terwijl hij het vaak beter weet dat Ren en/of Johan. Qua feitenkennis is hij sowieso superieur.En dat is iets verkeerds? Waarom zou je een TV persoonlijkheid moeten zijn om het ver te kunnen schoppen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Helaas blijken dat soort figuren het dan ook vaak het verst te schoppen in die business.![]()
Hij is juist geen tv-persoonlijkheid. Meer een glad zakeneikeltje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tom Knipping is echt de meest kansloze TV-persoonlijkheid ooit.![]()
Dat is verkeerd omdat we dan dus nog jaren met Tom Knipping opgescheept zullen zitten...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat is iets verkeerds? Waarom zou je een TV persoonlijkheid moeten zijn om het ver te kunnen schoppen.![]()
Glad? Zaken? Ik vind hem gewoon een journalist die niet op TV moet verschijenen maar vooral moet blijven typen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is juist geen tv-persoonlijkheid. Meer een glad zakeneikeltje.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hoe kan je je daar nou aan ergeren. Ik kan juist wel lachen om zijn nog net niet autistische reactie op grappen door een gebrek aan humorquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is verkeerd omdat we dan dus nog jaren met Tom Knipping opgescheept zullen zitten...
Edit:
Bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat dus. Inderdaad erg grappig, maar dat is omdat Knipping zo'n kneus is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou aan ergeren. Ik kan juist wel lachen om zijn nog net niet autistische reactie op grappen door een gebrek aan humor
Edit:
Bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Zie hem zich verbijten om Gijps interruptie
Leuk voor 1 keer op tv, maar je zal er maar mee moeten samenwerken![]()
![]()
Iwan is zijn vaste partner die reizen heel de wereld over voor diepgaande onderzoeken en interviewen (Geen grap), maar hij is dan ook zelf wel een bijzonder figuur natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:12 schreef Symer het volgende:
Zie hem zich verbijten om Gijps interruptie
Leuk voor 1 keer op tv, maar je zal er maar mee moeten samenwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 23-12-2011 13:57:40 ]![]()
![]()
Blijft een leipe foto van Derksen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wanneer komt Iwan weerquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwan is zijn vaste partner die reizen heel de wereld over voor diepgaande onderzoeken en interviewen (Geen grap), maar die is dan ook zelf wel een bijzonder figuur natuurlijk.![]()
![]()
Geen idee, hij was natuurlijk een soort nood oplossing voor Gijp, maar ze hebben de vaste gasten poule nu zo uitgebreid dat ik betwijfel of Iwan aan tafel terugkeert. (En heel misschien zelfs Gijp zelf) Al verwacht ik tijdens het EK wel weer top filmpjes van hem net als hij deed in Zuid-Afrika.quote:![]()
Ik vond Iwan altijd wel leuk, Schelvis of Iwan is mij om het even. Al is Iwan niet zo autistisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, hij was natuurlijk een soort nood oplossing voor Gijp, maar ze hebben de vaste gasten poule nu zo uitgebreid dat ik betwijfel of Iwan aan tafel terugkeert. (En heel misschien zelfs Gijp zelf) Al verwacht ik tijdens het EK wel weer top filmpjes van hem net als hij deed in Zuid-Afrika.![]()
Iwan is leuk idd, wanneer hij niet als snelheidsdrempel in het park fungeert...
Knipping komt een beetje 'fout' over. En met 'fout' bedoel ik zo'n figuur dat idd iets autistisch heeft, overkomt als de brave Hendrik, en dan thuis zijn vrouw/vriendin in elkaar trapt om vervolgens 2 uur lang huilend in haar armen te liggen, bedelend om vergeving...
"Denk aan de kinderen! in de kelder"![]()
Jeetje wat een diepgaande analyse. Laat ik maar niet vragen of je uit eigen ervaring spreektquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
Knipping komt een beetje 'fout' over. En met 'fout' bedoel ik zo'n figuur dat idd iets autistisch heeft, overkomt als de brave Hendrik, en dan thuis zijn vrouw/vriendin in elkaar trapt om vervolgens 2 uur lang huilend in haar armen te liggen, bedelend om vergeving...
"Denk aan de kinderen! in de kelder"
Edit: Ok ok toch wel een mooi verhaaltje.
[ Bericht 2% gewijzigd door Littlerabbit op 23-12-2011 14:44:15 ]![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
34% met Derksen, 23% met zowel Gijpie als Genee.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
eindelijk eens een goed formatquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:33 schreef Karina het volgende:
Nu er geen VI is, kunnen jullie mooi allemaal naar VOH kijken![]()
Ik heb trouwens het VI-kerstnummer gekocht, speciaal voor dat stuk over Boskamp. PRACHTIG. Meer zeg ik er niet eens over, lees het godverdomme zelf maar.![]()
Heb hem ook gehaaldquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb trouwens het VI-kerstnummer gekocht, speciaal voor dat stuk over Boskamp. PRACHTIG. Meer zeg ik er niet eens over, lees het godverdomme zelf maar.![]()
![]()
Normaal gesproken kijk ik niet eens naar het VI tijdschrift in de winkel, maar nu begin ik te twijfelen.![]()
Ik kan het je aanraden. Ik heb gewoon zitten lachen terwijl ik het artikel las, je hoort het 'm gewoon zeggen. Neem dit van een VI-broeder aan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal gesproken kijk ik niet eens naar het VI tijdschrift in de winkel, maar nu begin ik te twijfelen.![]()
Knipping toen Gijp die grap van De Jong z'n broer maaktequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zal morgen wel even kijken in de winkel.
Ik hoop trouwens dat die FC Rijnmond aflevering snel online komt, want de doktoren zeggen dat ik raar ga doen als ik mijn Derksen shotje mist![]()
![]()
Stel je voor dat Schelvis die grap maakte. Dan keek iedereen hem raar aan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Knipping toen Gijp die grap van De Jong z'n broer maakte![]()
![]()
![]()
http://www.groengeelhart.nl/?p=../tv/includes/pages/video&id=119quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal gesproken kijk ik niet eens naar het VI tijdschrift in de winkel, maar nu begin ik te twijfelen.
Alsjeblieft een oud interview met Derksen van een half uur lang.![]()
Ik vind het altijd wel sneu voor Schelvisquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat Schelvis die grap maakte. Dan keek iedereen hem raar aan.![]()
![]()
Mooi interview inderdaad. "Ik heb zesduizend en tweehonderd zenders en nog een beetje. Waarvan 150 sportzenders. [...] Ik volg alles. Van jeugdwedstrijden op Liverpool TV tot Nieuw Zeeland - Oezbekistan."quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden. Ik heb gewoon zitten lachen terwijl ik het artikel las, je hoort het 'm gewoon zeggen. Neem dit van een VI-broeder aan.
Die foto waar hij op die stoeprand zit is ook geweldig.![]()
Of dat verhaal van die verkeersruzie in Brusselquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef Heufd het volgende:
[..]
Mooi interview inderdaad. "Ik heb zesduizend en tweehonderd zenders en nog een beetje. Waarvan 150 sportzenders. [...] Ik volg alles. Van jeugdwedstrijden op Liverpool TV tot Nieuw Zeeland - Oezbekistan."
Die foto waar hij op die stoeprand zit is ook geweldig.![]()
![]()
Ik ga eens even het GroenGeelHart interview bekijken, eigenlijk hadden ze Haagse Sjon moeten sturen.![]()
Hij heeft wel promotie gemaakt hoor. Sinds dit jaar heeft hij ook een item in ADO TV. Wat zo'n interview met Derksen allemaal met je carriere kan doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga eens even het GroenGeelHart interview bekijken, eigenlijk hadden ze Haagse Sjon moeten sturen.![]()
![]()
Goed interview wel met die Hagenees, het lijkt wel alsof Johan's teksten meer kracht krijgen zodra er een rookgordijn opgeworpen is tussen luisteraar en spreker.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Jivis het volgende:
EN WIE ZITTEN ER VANAVOND? REN AL TERUG?
Oh, wacht...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: