quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Cooki het volgende:
Meimeltjelaatste nachtje met een dreumes, morgen wordt hij wakker als Peuter!
![]()
alvast gefeliciteerd met je prachtmannetje!
en dan nu mét kaartjequote:Op zondag 18 december 2011 01:09 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb nu een peuter!![]()
[ afbeelding ]
Mini heeft de hele ochtend gegild en ik kwam er net achter dat hij gewoon dorst had en geen verse jus lustquote:Op zondag 18 december 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
free, hoe is het met jouw vrolijkheid (en die van mini)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het lijkt te helpen dat hij het kwijt is, dus hopenlijk is het daarmee ook over.quote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef octopussy het volgende:
Happyme, wat rot dat Daan zo moet spugenVoelt hij zich er slecht bij of gaat het wel? Soms is het maar een opluchting om het kwijt te zijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een vraagje aan de meisjesmoeders.
<knip>
Heeft iemand een leuk idee voor zo'n pop of knuffel?
Ik zal m'n lief maar niet quoten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Cooki het volgende:
[..]Claudia!
![]()
insert iets over jongens die ook poppen zouden -kunnen- hebben![]()
Maar die vind ik niet bijzonder of zo.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
doe ns wel![]()
eerstet pop voor meisjes! volgens bol
maar Lena ms welquote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Maar die vind ik niet bijzonder of zo.
nu stoppen? of meer meer meer?quote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Woei, wat een hoop leuke tips, dank!
Echt he, ik wilde net het plaatje gaan posten van de Lukas pop.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Cooki het volgende:
As, die Haba poppen, vind ik leuk! voor Lucas ms zelfs
vooral ook ivm kleding en accessoires die bijpassend beschikbaar zijn![]()
ik ben er al uit: haba pop genaamd lukas ...
![]()
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag...
Webcammers...
Hij staatnet Oona in slaap zien vallen..
Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
Helaas... ik ga nog ff puzzelenquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
Daarom vind ik de 1e verjaardag ook lastig. Eigen voorkeuren zijn niet zo eenvoudig om te ontdekken. Ik weet wel wat voor soort 'speler' Lena is, maar of ze rommelen met een pop ook echt leuk gaat vinden? Misschien wordt ze wel dol op auto's.quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Cooki het volgende:
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie![]()
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden:
mijn wansmaak is de niet de wansmaak van mn kind![]()
+1quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen
vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?quote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld)
Echt zo ontzettend herkenbaar! Maar de pop voelt wel goed. De poppenkar die ze krijgt kan ze altijd nog voor andere doelen gebruiken, en ik weet dat Ivan de pop sowieso wel leuk vindt. Ook vindt ze rommelen met kleine knuffels (de vingerpopjes van de Ikea) heel leuk, net als rommelen met de grote knuffelolifant van Ivan (ook afkomstig van de Ikea).quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Jore het volgende:
Ik vind dat wel lastig, hoor. Wij hebben hier ook een werkeloze Duplotrein staan, de garage van Fisher Price wordt af en toe gebruikt als kruk (en is alweer naar boven verhuisd) en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben besloten dat we niet meer iets kopen omdat het zo hoort. Het voelt voor mij niet goed om als een dolle materialist van alles te kopen wat in de kast komt te staan.
Maar toch voelde het ook weer niet goed om op zo'n eerste verjaardag geen bijzonder cadeau te hebben.
Ivan heeft zo'n soort plastic loopding gekregen van mijn moeder en hij heeft er weer amper naar omgekeken!quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Cooki het volgende:
[..]
vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?
ik herken wat je zegt over afwachten of ze t wel leuk vinden:
wij hebben voor lucas zo n (duur) houten bakfietsje gegeven... lang niet naar omgekeken...
bij de kringloop voor 3 euro deze gevonden: is n mega-hit!![]()
[ afbeelding ]
Als jullie straks in je huis zitten dan is het misschien handiger om Ivan een goedkoop loopfietsje te geven waarvan het niet zoveel uitmaakt als hij het even bij een buurkindje vergeet en de wishbonebikequote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
De pop is al de goedkope optie; weet je wel hoe duur een Wishbone bike is?Eigenlijk wil ik een loopfietsje, maar die koop stel ik dus uit tot we beter weten wat wanneer geschikt is voor haar.
Het komt vast wel goed met die pop! En als het niet goedkomt dan maar niet.
Dank, Jore! Ga ik ook even naar kijken.
wat klinkt dat al als een uitgetekend karakter he? gaaf mannetje heb jequote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan pakt wel eens de bak met Duplo, hoor. Hij vindt het leuk om de bak ondersteboven te kieperen, soms laat hij de trein een stukje lopen, maar verder interesseert het hem niet bovenmatig. Hij is juist de hele dag door bezig met boeken en klein spul (AH-dierenkaarten, Kuifjepoppetjes, dieren van Schleich, schrijven in zijn 'dagboek').
Een abonnement op de bibliotheek is denk ik leuker als ze wat ouder zijn. Een poppenhuis hebben we al (een houten, tweedehands overgenomen van Moonah; het poppenhuis is al een groot succes bij met name Lena die zo lekker rommelt met alle meubeltjesquote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
wat klinkt dat al als een uitgetekend karakter he? gaaf mannetje heb je![]()
hebben ze al n abbo op de bieb? of zeg ik nu iets heel naïefs
nog n idee:
een poppenhuisje? of een duurdere/grote versie van een poppenhuis
leuke site trouwens: www.slimmerspelen.nl
ja of deze: de bilibo's![]()
is gratis he.. vanaf 0 jaar... beschouw ik als basisuitrustingquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Een abonnement op de bibliotheek is denk ik leuker als ze wat ouder zijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
De Bilibo heb ik overwogen, maar mijn lief en ik vrezen allebei een beetje dat het zo'n onbestemd ding is dat ze er niets mee doen. Ivan zou het denk ik niet zo interessant vinden.
haha.. k heb nav een post van Fannetje een monchichi aapje gekocht (zie avatar <---)quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
En de pop die ik eerder liet zien koop ik wel voor mezelf als ik weer ga rammelen.![]()
Dat was exact wat ik dacht toen ik hem zag, een Lena snoetie heeft die pop.quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
De "nieuwe" bibliotheek in Amsterdam Centrum is trouwens zó tof.Moet ik alleen eerst een bakfiets kopen om er te komen.
Dat was trouwens de pop die Jore liet zien, uit de lijn "Baby Stella". Je kunt er veel accessoires bij kopen, wat wel weer aardig is voor de toekomst als de pop blijkt te bevallen.
Het is vast geen toeval dat ik een pop heb uitgezocht die op Lena lijkt.![]()
![]()
Pessie, Lucas speelt er al 2 maanden meequote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
. Ik las ook dat een aantal dreumessen (of zijn het nu peuters) werkeloze duplotreinen hebben. Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, wij houden onszelf heel erg in om te voorkomen dat we nu al een duplotrein kopen voor Nathan, ik denk dat hij er te jong voor is nog, maar ik hoop dat hij tegen de tijd dat hij er 1 krijgt er veel mee speelt. Sowieso is duplo hier een hit vooral de combinatie duplo en wielen
.
ik ben ook benieuwd hoe lang ik het vol kan houden, want ze wordt inderdaad erg bewegelijkquote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef Reilain het volgende:
Ohhh tsss!!Zou willen dat ik dat kon Orea! Meestal kies ik eieren voor mijn geld wanneer ze voor de 3de keer op mijn hoofd is gaan zitten...
Hier hebben we hetzelfde "probleem" met zijn beep beep centraal station. Het treintje is een succes, maar de rest wordt binnen de kortste keren afgebroken.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Asyniur het volgende:
Een lokkel!Briljant Leonie!
Hier zegt er eentje de hele dag 'n-die, nee nee nee nee' (al hoofdschuddend).
'n-die' zo noemt hij mijn zusje en wij hebben al een paar keer gezegd dat ze deze week niet komt. Vandaar het neeneenee erachtaan
Ooh en Duplo trein is hier een matig succes. Hij vindt het tof om hem aan en uit te zetten maar zoals met alles breekt hij rails en bijgebouwen tot op het laatste blokje af.
Misschien toch weer eens van boven halen nu hij wat meer geïnteresseerd is in voertuigen.
Daan heeft een hele tijd 'loffel' gezegd tegen lepel, maar inmiddels is het wel lepel. Voor vork komt hij trouwens niet verder dan 'Fok'quote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zegThomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordtquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam?
Daar komen die handjes en vingertjes ook opquote:Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef ymme het volgende:
Mart zei vanochtend gewoon ineens dinosaurus![]()
Daarna niet meer overigens, nu is het een saurus. (stond op zijn sokken).
En de bevestiging van de peuterspeelzaal is binnenIk manlief ge-appt :"Dat kan helemaal niet, Mart kan niet naar de psz, hij is onze kleine baby, waar is de tijd gebleven..."
Hij gaat op maandag en donderdag morgen. Ik had aangegeven liever alleen donderdag morgen te hebben ivm oppas, maar blijkbaar kan het hier alleen 2 dagdelen 's ochtends ('s middags gesloten) En de tarieven zijn 32,70 euro per maand per ochtenddeel. Is dat hoog?
niet. ramen zemen valt bij mij onder dezelfde categorie als strijkenquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam?
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Niet te vaak wassen. En ik ga als het mij te gek wordt even met een doekje en glasex langs de ramen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Als ik op tarief Peuterspeelzaak google dan krijg ik bij vrijwel iedere organisatie een tarievenoverzicht waarbij bij verschillende inkomens verschillende tarieven gelden.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
Ik doe het pas als het me echt te gortig wordtquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Maar tot die tijd doe ik mn ogen dicht als ik naar buiten wil kijken (dan zie ik namelijk hetzelfdequote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar komen die handjes en vingertjes ook op![]()
Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).quote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Het is nu niet omdat ik thuis ben dat jullie als een speer vooruit moeten gaan, hé![]()
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zegThomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in
Yups, dat vork-"probleem" hebben we ook gehad.quote:Op maandag 19 december 2011 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).
Televisie? ALthans, da's hier een tiesie... dus wie weetquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:06 schreef Reilain het volgende:
goeiemorgen!
Meisje op schoot hier, zandkasteeltje kijken.. Ondanks (alweer) een goede nacht is ze nu al flink moe.... zo een banaantje en weer plat... (is flink aan t hoesten weer... put natuurlijk lekker uit) Ik ga haar ff achterna zo... zelf ook erg moe, niet helemaal fit..
Vroege Harry... Straks er achteraan??
Oh Simmu zo sneu is dat slapend huilen! Fijn dat hij nu wel goed gemutst is
Leoniekedat vraagt om een filmpje!
Raadwoord van Oona:
Tie-tie!
+1 ... Hoewel, wel zin, maar toch.... lekker niksen is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik werk vandaag
alleen geen zin in, maar ja...
+1 en dan net vandaag is het drukquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik werk vandaag
alleen geen zin in, maar ja...
oh nou hier niet echt druk, maar kan me er ook gewoon niet toezetten dingen te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef Orea het volgende:
[..]
+1 en dan net vandaag is het druken moet ik belangrijke dingen doen waar ik echt even bij moet blijven qua concentratie.
bluh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Haha, te herkenbaar ook gewoon!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef Keshet het volgende:
Ooh, muppet!![]()
De mijnese was vanochtend gewoon vrolijk wakker toen mijn wekker ging! 'Uit uit uit! Buiteh peluh!'
Nah ja, ontbeten, gewassen, aangekleed, naar 't kdv gefietst, je kent 't wel.
Daar:
bij de kindjes:
Emma, waar wil je mee spelen?
AUTOW! Brummmmmm!
Oh, ok (pakt auto)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Emma, mama gaat weg. Krijgt mama nog een kusje?
NAI!
bruuuuuuuuuuuuum
Dada!!!![]()
bruuuuuuuuuum
Daar sta je dan met je goede gedrag.![]()
Enne, raadwoordje!
Ze is gek op tokkies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij waren in ballorig. Was erg leuk. Nathan heeft zich uitstekend vermaakt. Het was er rustig.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Cooki het volgende:
goeiemorgenrustig hier ...
schriftjes: bij oudste wel, bij jongste niet... ik liet/laat dat afhangen vh kdv, heb er zelf niets mee...
+ 1... ik heb wel de eerste maanden 'brieven' geschrevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die schriftjes vind ik zó ontzettend leuk. En ik schrijf er ook elke dag een stukje in. In het weekend zijn het vaak 3-4 bladzijden vol. Ik ben wel een beetje van het 'schrijven' en de juffies vinden het ook ontzettend leuk om te lezen wat Lisa 's avonds thuis uitspookt. Je merkt wel dat de meeste ouders niet schrijven, want ik krijgt altijd mega-leuke reacties van Lisa's juffies.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik de eerste 4 maanden eigenlijk niets heb opgeschreven. Die ben ik ook in mijn gedachten dus een beetje 'kwijt'. Bij een eventuele volgende zou ik dat wel anders doen.
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef freecell het volgende:
Reilan, bak jij je kinderen?(croma)
Tokkies lijkt te hard op blokjes. Dat kunnen we niet raden, héquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Piekie wat goed zeg!Een lopend jochie.
![]()
Toen Emma net geboren was hield ik een blog bij voor familie en vrienden. Door die blogs bleef iedereen op de hoogte en zaten wij niet uren te bellen. De verpleging en wij schreven toen in een soort dagboekschriftje wat naast de couveuse lag. Die zijn me nu zo dierbaar.
Toen ze naar 't kdv ging kreeg ze ook een schriftje mee maar dat doen ze hier maar tot de kindjes 1 jaar oud zijn.
Ik hou verder geen dagboek oid bij; ik moet zelfs alle mijlpalen nog eens op een rijtje zetten.
Tokkies zijn trouwens blokjes.![]()
Ooh, Leonieke! Heerlijk zeg, samen uitslapen.Heb je vakantie tot in het nieuwe jaar?
Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluidquote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef happyme28 het volgende:
Balen Freecell, hopen knapt hij snel weer op. Helaas is de winter begonnen en dat is niet de periode vande hoogste weerstand
Op ons kdv doen ze schriften tot 1 jaar dagelijks en daarna minimaal wekelijks, maar nu schrijven ze wel leuker, wat hij heeft gedaan met wie hij heeft gespeeld enzo. Het eerste jaar was het vooral eet en drinken en slaaptijden.
Ymme, sterkte zo in je eentje. pittig hoor!
Mijn zoon had zo'n geniale actie trouwens. Hij heeft van de Sint een politieauto gekregen met knopjes, waardoor er teksten hoorbaar zijn, waaronder 'Ongeluk op de A1, zwaailicht aan!' waarop Daan heftig naar de lamp gaat zwaaien
Ja, ik heb mijn broer en schoonzus ook hartelijk bedanktquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluid
Hmmm, dreumes+ vind ik wel een mooie termquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Keshet het volgende:
Boh Freecell. Balen dat 't ventje weer zo ziek is! Hopelijk begint het voorjaar snel.![]()
Ymme, de 1e week is dus wel aardig goed bevallen? Is manlief wel thuis met kerst? Als je straks een beetje routine hebt gaat het vast nog beter.![]()
Tokkies, blokkies...Ik zeg dus echt nooit blokkies he. Ik heb vast een spraakgebrek.![]()
Lijnloos, wat staat er op Minkes verlanglijstje?Ik ben alvast aan het nadenken voor over heel, heel, heeeeeel lang, als de mijne dreumes+ wordt. (Copyright Davinia.
)
Ik denk dat het misschien een gewoonte moet zijn. Althans toch voor Thomas. Bij de onthaalmoeder, normaal gezien: no problemo, maar hier thuis in zijn kamer? Ik denk dat hij dat te veel associeert met ZIJN kamer en dat er daar normaal gezien niemand anders bij hem ligt. Alhoewel, zo slim is hij nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef simmu het volgende:
samen op een kamer kan verrassend goed gaan hoor leonieke, soms ook spectaculair fout. daar niet van, maar hier vinden we het allemaal meer fijn dan lastig
Grmblquote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef leonieke het volgende:
(en nu maar hopen dat ik de fok!-wet niet op me afgeroepen heb)
agreedquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:16 schreef Keshet het volgende:
Staat genoteerd Octo!
Mijn persoonlijke mening: Zeker nu, met haar zusje! () op komst zou ik er geen drama van maken. Ze zal 'm wel echt nodig hebben als ze er zo van in paniek raakt als ze er geen heeft.
Wat Keshet zegtquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:13 schreef octopussy het volgende:
Lijnloos, gefeiciteeed met je peuter
Keshet, ik zou ook verbaasd zijn als muppet weer wilde slapen na een uur. Geniet van je rust!
Misschien weet de logopedist dit: als je kind van bijna 2 nog zo'n behoefte heeft aan haar speen dat ze zonder niet in slaap kan vallen, is het dan toch nodig om hem af te leren? Hannah raakt zo ongeveer in paniek als ze geen speen tot haar beschikking heeft. Ik weet niet zo goed of ik er veel drama voor over heb om hem af te pakken...
Dat beperken wij hier ook heel ergquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef octopussy het volgende:
Awwww cuteness![]()
![]()
Jullie hebben gelijk m.b.t. speentje hoor. Ik ga daar voorlopig even niet mee aan de slag. Misschien alleen weer wat strenger worden dat ze overdag niet met het speentje mag rondlopen. Dat is er weer ingeslopen en ik vind het geen porum dat ze hele verhalen ophangt met een speen in haar mond.
Maar ze wordt zo driftig als ze hem niet mag
SPOILER: Anne en Bientje door het jaar heen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |