abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2011 @ 11:16:32 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105764362
Ik vind het ook zo leuk Claudia :Y

Vooral ook het concept 'grapjes maken'. Zo vroeg ik vanmorgen: hoe doet het visje? Je ziet hem denken en vervolgens doen hij een koe om dan in lachen uit te barsten. En vervolgens doet hij van alle dieren de geluiden verkeerd. Hilarisch!
En dan moet ik hem natuurlijk 'voor straf' kietelen omdat hij mij voor de gek houdt... O+
pi_105764804
Ja, erachter komen dat je kind ondanks erfelijk belast te zijn met flauwe humor (van vaderskant welteverstaan) een goed gevoel voor humor blijkt te hebben. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105764999
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zeg :') Thomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in ;)
Daan heeft een hele tijd 'loffel' gezegd tegen lepel, maar inmiddels is het wel lepel. Voor vork komt hij trouwens niet verder dan 'Fok' :D
pi_105769675
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam? :D
  maandag 19 december 2011 @ 14:02:44 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105769785
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam? :D
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt :P
pi_105769956
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt :P
Daar komen die handjes en vingertjes ook op -O-

;)
  maandag 19 december 2011 @ 14:09:07 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105769973
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef ymme het volgende:
Mart zei vanochtend gewoon ineens dinosaurus :D
Daarna niet meer overigens, nu is het een saurus. (stond op zijn sokken).

En de bevestiging van de peuterspeelzaal is binnen :{ Ik manlief ge-appt :"Dat kan helemaal niet, Mart kan niet naar de psz, hij is onze kleine baby, waar is de tijd gebleven..."
Hij gaat op maandag en donderdag morgen. Ik had aangegeven liever alleen donderdag morgen te hebben ivm oppas, maar blijkbaar kan het hier alleen 2 dagdelen 's ochtends ('s middags gesloten) En de tarieven zijn 32,70 euro per maand per ochtenddeel. Is dat hoog?
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105770135
quote:
niet. ramen zemen valt bij mij onder dezelfde categorie als strijken :D
eens in de zoveel tijd is er een moeder of tante op bezoek die spontaan in een depressie schiet als ze het zien en het dan voor me doen :Y uiteraard met de nodige verontschuldigingen dat ze zich met mijn 'ding' bemoeien *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105770136
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
pi_105770176
quote:
Niet te vaak wassen. En ik ga als het mij te gek wordt even met een doekje en glasex langs de ramen.
  maandag 19 december 2011 @ 14:20:20 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105770329
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
Als ik op tarief Peuterspeelzaak google dan krijg ik bij vrijwel iedere organisatie een tarievenoverzicht waarbij bij verschillende inkomens verschillende tarieven gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105770603
hahah ja Orea, bij een beweeglijk kind horen luier-oorlogen.
Ik verschoon Mex tegenwoordig staand,lopend,half op z'n kop. Gaat ook wel..
Ik kan idd niet wachten op het moment dat hij het wat beter gaat begrijpen als ik zeg dat ie stil moet liggen.

Ymme, vanaf hoe oud is de psz dan bij jullie? Hier pas vanaf 2,5 jaar. En dat is dan 2 ochtenden en 2 middagen.

En ramen zemen heb ik hier ook opgegeven :D
pi_105771050
Vanaf 2 jaar. En ze zijn 4 ochtend per week open van 08u30 tm 11.45 en dan per kind 2 ochtenden per week. Echt hier hebben ze het niet over inkomen gehad de buren betalen het zelfde, iedereen eigenlijk volgens mij. Dus waarschijnlijk geldt dat hier niet dan, dat het afhangt van je inkomen.

(stichting kinderopvang de kangoeroe)
pi_105771205
quote:
Ik doe het pas als het me echt te gortig wordt :P zomers iets vaker dan 's winters... begint nu die kant op de gaan met de zon laag op de schuifpui ;) maar ik heb nog niet het probleem kindervingertjes, wel het probleem kattenpootjes }:| ik heb nogal een omgekeerde dierentuin-kat! Ipv dat ie gestresst heen en weer loopt omdat ie naar buiten wil, doet ie dat als we hem niet snel genoeg naar binnen laten :') incl. staan tegen het raam, likken aan druppels op het raam. En vooral dat staan en 'lopen' tegen het raam... en ook op een hoogte.. ongelooflijk }:|
  maandag 19 december 2011 @ 15:08:13 #140
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105771998
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daar komen die handjes en vingertjes ook op -O-

;)
Maar tot die tijd doe ik mn ogen dicht als ik naar buiten wil kijken (dan zie ik namelijk hetzelfde :') )

Ymme, het kan best zijn dat je dan een vergoeding van de gemeente kunt krijgen, zou ik naar informeren als ik jou was.
pi_105775096
instant karma is een bitch.

ravi trok aan selene's haar --> sirene 1 aan
toen zat er een ravivingertje tussen de deur --> sirene 2 aan

zoals voorspeld; overprikkeld klein ventje hier die niet wil slapen en wel megamoe is. stervende zwaan is ook thuis opgedoken, dus enige vorm van orde en regelmaat kunnen we vergeten. nog 3 weken en *ik* heb een weekje vakantie :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 19 december 2011 @ 16:46:22 #142
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105776405
Heeeeulemaal niet grappig Simmu... Maar toch moet ik lachen ;)

Ramen... Uh.. das wel ff geleden hier idd ;)
Maar Oona kan niet bij de ramen dus hier geen vingertjes op t raam.. (ja 1 raam waar ik haar regelmatig op de vensterbank zet.. .. die zou wel een sopje kunnen gebruiken ;) )

Zooo..
Net nog wat kerstinkopen gedaan..
Laatste kerstkaartjes voor de buren... inpakpapier... nog paar kleinigheidjes voor Oona (stempeltjes, waterverf, kliederschortje, kwastjes....)

Oona was daarna errug moe van al die stad-indrukken.. maar slapen lukte niet..
Ideaal zeg dat je via de camera dus gewoon ziet wat er gebeurt.... veel makkelijker op de situatie in te spelen! Nu slaapt ze dus alsnog terwijl ik het anders al lang had opgegeven!

En voor mezelf een polsband gescoord.... behoorlijk overbelaste pols :X ... (ws door al het tillen van Oona.. en op mijn werk til ik ook erg veel..)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105776942
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Het is nu niet omdat ik thuis ben dat jullie als een speer vooruit moeten gaan, hé ;) :D

Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zeg :') Thomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in ;)
Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).
pi_105777313
Ik wilde jullie nog even bedanken voor de felicitaties O+ Rienk heeft een geweldige verjaardag gehad en genoten van alle cadeaus. Met aandacht heeft hij nog moeite, in de belangstelling staan is niet zo zijn ding. Daarin lijkt hij enorm op zijn ouders ;)

Lieve allemaal, en vele van jullie; tot gauw bij de peuters! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 december 2011 @ 18:57:27 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105782011
Hier is het psz tarief ook niet inkomensafhankelijk :N

Oi simmu, sterkte met je stervende zwaan. De mijne is inmiddels gedeeltelijk hersteld en gaat morgen weer werken *O*
En ook sterkte met de rest van je onregelde zooitje :*

Vieze ramen... uhm tja. Voorheen waren het de natte neuzen van de honden, nu zijn het kinderhandjes. Ik kan er niet mee zitten :D

Reilain, doe je zuinig op jezelf?
En jij ook al een vermoeide dreumes?
Hier eentje die vandaag bij opa en oma niet geslapen heeft dus hij ligt er al een hele poosje in hier en als ik op de camera kijk dan zie ik ook al een hele poos geen beweging meer. Typisch gevalletje van doodmoe dus...

Vlindur, wat fijn dat hij een leuke verjaardag heeft gehad! Tot over 2 maanden! :*

Lijnloos, die van ons heeft niet eens een vork in eigen beheer. Anders ben je je ogen niet zeker :D
pi_105782751
Sofie ging net zomaar in het midden van de woonkamer staan. Zonder zich ergens aan op te trekken. Mijn groterd! O+
*poef* nu is het weg
  maandag 19 december 2011 @ 19:17:51 #147
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105783093
:D tot over een jaar of 3... eerder komen wij niet naar de peuters :Y)
Fijn dat het zo'n gezellige verjaardag is geweest vlindur!

Asy.. Oona is altijd vlug moe ;)... Moet dan echt op tijd zijn met in bed leggen anders is ze 'te moe'... Vandaag zat ik dus op de grens... gelukkig viel ze alsnog in slaap en zit op dit moment lekker te spelen... We rekken haar bedtijd de laatste dagen.. dat lijkt een beter slapende dreumes op te leveren!
Ze slaapt dus laat in de middag nog...meestal van 4 tot half 6 thuis.. en op t kdv van half 4 tot half 5

Wauwwww Sofie wat goed!
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 19:18:20 #148
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105783114
Gevalletje verkeerd quoten!
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 20:23:25 #149
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105786976
ohwohw...
Zaterdag speeldate gehad...
Speeldate in questie ws waterpokken...;) Naja... incubatietijd lang genoeg om de kerstdagen te overbruggen.... Kom maar op! Dan hebben we ze gehad
We'll have love aplenty
You and me
pi_105788765
hmmm, waarom is het bij de 1 2 jaar en de ander 2,5? Mex is er nu al zo aan toe om met andere kindjes te spelen en samenspel is ook pas over 4 maanden.
Hij heeft vandaag de BMR-prik gehad en hij gaf geen kick B-)
Over het slechte slapen zei ze laat maar huilen,als ie zijn adem inhoudt valt ie alleen maar flauw en dan ademt ie weer.
Tja, ik ga het toch echt niet uitproberen.

Waterpokken,altijd leuke foto's zijn dat ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')