abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2011 @ 08:45:40 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105760919
Dyon nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O* Volgens mij hebben jullie 't goed gevierd!

Reilan, past Oona al goed op dat fietsje? Hoe lang is ze nu?
Wij hebben trouwens een prinsessenschort ( :D ) van Bart Smit of Intertoys oid. Ze verzuipt er nog wel een beetje in maar 't werkt.

Lekker Freecell. O+
A grand adventure has begun.
  maandag 19 december 2011 @ 09:06:54 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105761276
Nog een beetje met haar tenen Keshet.. Maar opzich past ze er al prima op Keshet!
Ik denk dat ze rond de 82 cm zit nu.. (maar wel korte pootjes)
leeftijdsindicatie was vanaf 1 jaar of 75cm...

Ga straks eens op zoek naar een schortje
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 09:24:08 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105761613
Harry heeft ook zo'n Puky loopfiets. Hij had hem al vóó'r zijn eerste vrejaardag maar is er pas sinds kort echt in geïnteresseerd. Hij rijdt nu de hele dag rondjes op dat ding.
Pop heeft hij een keer gekregen op vakantie van de hoteleigenaresse. Het is een kleine pop. Hij heeft er een tijdje mee gespeeld, toen heel lang niet en gisteren werd het ding opeens weer tevoorschijn gehaald en werden oogjes aangewezen etc.

Hier zijn puzzels, boeken en auto's een grote hit (naast het fietsje dan). Ook trekt hij soms opeens de kast open en wil hij per se kleuren (maar dat is hij na een paar minuten al moe).

Wij hebben hier een heel arsenaal aan speelgoed staan maar het leuke is dat Harry zelf afwisselt met zijn speelgoed.

Ooh en Harry heeft al een jaar een abo op de bieb. Hij vindt het geweldig.

Reilain, wij kwamen erachter mbv de cam dat Harry er dus zeker 1,5 uur over doet voordat hij slaapt! En wij dachten altijd dat hij heel snel sliep omdat we dan niks meer hoorden. Maar hij blijft dus over het algemeen redelijk braaf liggen of draait/frummelt wat in zijn bed, dus dat horen wij niet.

freecell, wat fijn zeg!
pi_105761694
Wij hebben een nieuwe fase... Zodra we het aankleedkussen zien gaan we krijsen, gillen, schoppen etc. Vooral handig bij poepbroeken :{
  maandag 19 december 2011 @ 09:32:12 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105761779
Oja, dat is zo'n rotfase Orea :X
Ik had afleiding erbij liggen wat hij alleen maar kreeg op zijn kamer bij het verschonen (in zijn geval 2 kleine pixieboekjes). Maar ook nu (als hij geen zin heeft) moet ik alle zeilen bijzetten en duw ik hem een auto of iets in handen en dan maar op hoop van zegen...
  maandag 19 december 2011 @ 09:35:12 #106
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_105761844
Ai vervelend orea!
Hier is het ook afleiden met 'iets in handen geven' of liedjes zingen en samen dingen benoemen in haar kamer. Dan gaat het eigenlijk altijd wel goed en blijft ze liggen. :Y
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_105761897
Orea, das ook rot... voor afleiding: wat Asy en Elmo zeggen
hier werkt de pot vaseline als smeermiddel (3 manieren) :P
  maandag 19 december 2011 @ 09:42:39 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105761993
Orea, Jip & Janneke stickers van de HEMA als omkoopmiddel! Werkt hier met alles. ;)

Ik (ja, ik, want ik krijg ze uiteindelijk opgeplakt :') ) zit aan het einde van een dag met Emma helemaal onder de stickers.
Ze klapt dan alvast even voor zichzelf, roept goezzo, en wijst dan met naar haar hand, waar 't stickertje eerst even moet voordat ze 'm op mijn voorhoofd oid plakt. :D

En als dat niet werkt klem ik 'r echt helemaal vast, niet leuk maar werkt wel!

Bedankt Reilan! Ik kan nooit wat met die leeftijdsindicaties maar met de lengte van wel-passende dreuemsjes wel. Dank je! :*
A grand adventure has begun.
pi_105762119
Ze associeert het met slapen ofzo, want ze begint als je haar kamer binnenloopt heel hard nee te schudden.. dan zeggen we ook: nee je gaat nu niet naar bed (als ze moe is gaat ze zonder problemen ;)) je krijgt een schone luier. Dan leg ik haar neer en dan begint wereldoorlog 3 :')

De 4e kies staat echt op knappen (hij zit er zeg maar al helemaal maar er zit nog helemaal tandvlees omheen :X) en ze had een poepbroek :X ik doe haar luier open (en gelijk weer dicht :')) maar het kwaad was al geschiedt... Mijn hemel..

Normaal helpt kiekeboe wel (gewoon maar iets over haar hoofd gooien en zeggen: Wáár is Leia? Heb jij Leia gezien??) maar dit was wel ff een zweet momentje..

Ik ga eens kijken voor stickers of ander afleid materiaal ;) dank!
pi_105762251
Ik verschoon Hannah eigenlijk meestal beneden op de bank (wel met verschoonkussen als ik weet dat ze gepoept heeft) en dan zet ik iets op tv aan wat ze leuk vindt :@ Het verschonen was een tijdje lang een drama, nu niet meer. Overigens maakt ze er nu wel een verstopspelletje van als ik een verschoonsessie of een aankleedsessie aankondig. Dan loopt ze snel weg en grijnst en zegt 'moete pakke?' (ik roep dan: "moet ik je pakken?"). Lachen, gieren, brullen _O-
  maandag 19 december 2011 @ 09:59:05 #111
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105762395
Hier is het aankleedkussen-leed weer over sinds we een hele stapel kartonboekjes hebben liggen... Ik benoem en gebaar dat we haar luier gaan verschonen... geef er soms al eentje in haar hand en meestal loopt en nu dan zelf al richting haar commode...
Op t kussen zegt ze dan meteen... Boe!! En leest de hele stapel een keer of 3 totdat ik klaar ben ;)

Eerst koppelde ze het ook aan het slapen... daarom zo bewust gebaar/benoemen.. en sindsdien gaat het beter..

Keshet fijn :D Weet niet per wanneer je er eentje wilt? Oona krijgt hem van het weekend en dan kan ik een foto plaatsen ... kun je een beetje inschatten... Hij is echt klein.. Daarom vond ik het we wat.. niet zo'n gevaarte erbij in de woonkamer...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 10:03:10 #112
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105762501
Ik heb een beetje bijgelezen en las over Claudia die cadeau tips zoekt. Ik las ook dat een aantal dreumessen (of zijn het nu peuters) werkeloze duplotreinen hebben -O- . Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, wij houden onszelf heel erg in om te voorkomen dat we nu al een duplotrein kopen voor Nathan, ik denk dat hij er te jong voor is nog, maar ik hoop dat hij tegen de tijd dat hij er 1 krijgt er veel mee speelt. Sowieso is duplo hier een hit vooral de combinatie duplo en wielen _O_ .

Ik ben amper online geweest afgelopen weekend. Veel bezoek gehad. Nathan heeft zich uitstekend vermaakt en werd zaterdagochtend na exact 12 uur slapen wakker om 7.45 _O_ . Ik was onder de indruk!
  maandag 19 december 2011 @ 10:03:49 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105762516
Oja, als afleiden niet helpt, wordt het ook een houdgreep hoor! :Y

Ow en vanmorgen heeft meneer zijn vingertje in de sudo gedoopt en afgelikt... :X
pi_105762634
Dat is hier ook standaard Asy :X ik smeer haar nu in met miconazol voor het schimmeltje, maar alles wat gesmeerd wordt wil ze ook.. dus mag ze even dippen in de sudo en dat gaat 9 van de 10 keer goed en op haar wang (of in haar neus :')) maar ze likt het ook nogal eens op :')

Pessie, wat fijn zo'n goede nacht!!

Hier is het uitslapen weer voorbij :') half 5 was het vanmorgen, was ik het alleen niet zo mee eens. Dus bij ons in bed en toen M er om 6 uur uitging om te werken ben ik stug blijven liggen met haar en hebben we uiteindelijk tot half 9 geslapen :) vanaf nu ga ik niet voor 7 uur mijn bed uit :P (op niet werkdagen dan..) ze mag dan bij ons in bed, lampen blijven uit, we praten niet maar we gaan er niet uit... dat om 5 uur al beneden zitten ben ik wel klaar mee :P (slechte moeder ben ik hè!)
  maandag 19 december 2011 @ 10:13:13 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105762736
Vreselijke moeder Orea! ;)
zo ga ik 's nachts niet meer kijken als Harry ligt te gillen. Als hij huilt of van streek is, is wat anders...
  maandag 19 december 2011 @ 10:18:07 #116
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105762858
Ohhh tsss!!

;) Zou willen dat ik dat kon Orea! Meestal kies ik eieren voor mijn geld wanneer ze voor de 3de keer op mijn hoofd is gaan zitten...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105762918
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
. Ik las ook dat een aantal dreumessen (of zijn het nu peuters) werkeloze duplotreinen hebben -O- . Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, wij houden onszelf heel erg in om te voorkomen dat we nu al een duplotrein kopen voor Nathan, ik denk dat hij er te jong voor is nog, maar ik hoop dat hij tegen de tijd dat hij er 1 krijgt er veel mee speelt. Sowieso is duplo hier een hit vooral de combinatie duplo en wielen _O_ .
Pessie, Lucas speelt er al 2 maanden mee ^O^ dus kopen kan best joh :D
We (=thomas) helpen m met de rails neerleggen (kan ik btw ook al zelf, maar dan komt ie nooit tot een rondje :P ) en dan ff meespelen en hup daar gaat ie.. O+

Wat ik opvallend vind is dat hij in veel verschillende dingen geïnteresseerd zijn, of wacht eigk álles, hahah... dus nog geen echte voorkeur... de hits wisselen elkaar af :Y)
(puzzels, boeken, knuffels, blokken, duplo, autos/hotwheels, muziek/lawaai dingen, zn billy's .... heb ik nu t hele intertoys boek genoemd? _O- )
t nieuwste: de lampjes van alle kerstzooi...
tip: waxinelichtjes op batterijen _O_ kun je mee spelen bij je duplotrein etc etc etc....
pi_105763066
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef Reilain het volgende:
Ohhh tsss!!

;) Zou willen dat ik dat kon Orea! Meestal kies ik eieren voor mijn geld wanneer ze voor de 3de keer op mijn hoofd is gaan zitten...
ik ben ook benieuwd hoe lang ik het vol kan houden, want ze wordt inderdaad erg bewegelijk :P
  maandag 19 december 2011 @ 10:27:27 #119
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105763102
;) Ja hier is echt het hek van de dam... gaan staan en met een rotvaart weer gaan zitten.. wel of niet met mijn hoofd ertussen dus ;) En die pampers bufferen dan maar weinig!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105763142
Het is nu niet omdat ik thuis ben dat jullie als een speer vooruit moeten gaan, hé ;) :D

Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zeg :') Thomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in ;)
  maandag 19 december 2011 @ 10:35:13 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105763300
Een lokkel! :D Briljant Leonie!

Hier zegt er eentje de hele dag 'n-die, nee nee nee nee' (al hoofdschuddend).
'n-die' zo noemt hij mijn zusje en wij hebben al een paar keer gezegd dat ze deze week niet komt. Vandaar het neeneenee erachtaan :D

Ooh en Duplo trein is hier een matig succes. Hij vindt het tof om hem aan en uit te zetten maar zoals met alles breekt hij rails en bijgebouwen tot op het laatste blokje af.
Misschien toch weer eens van boven halen nu hij wat meer geïnteresseerd is in voertuigen.
pi_105763591
Mart zei vanochtend gewoon ineens dinosaurus :D
Daarna niet meer overigens, nu is het een saurus. (stond op zijn sokken).

En de bevestiging van de peuterspeelzaal is binnen :{ Ik manlief ge-appt :"Dat kan helemaal niet, Mart kan niet naar de psz, hij is onze kleine baby, waar is de tijd gebleven..."
Hij gaat op maandag en donderdag morgen. Ik had aangegeven liever alleen donderdag morgen te hebben ivm oppas, maar blijkbaar kan het hier alleen 2 dagdelen 's ochtends ('s middags gesloten) En de tarieven zijn 32,70 euro per maand per ochtenddeel. Is dat hoog?
pi_105763665
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Asyniur het volgende:
Een lokkel! :D Briljant Leonie!

Hier zegt er eentje de hele dag 'n-die, nee nee nee nee' (al hoofdschuddend).
'n-die' zo noemt hij mijn zusje en wij hebben al een paar keer gezegd dat ze deze week niet komt. Vandaar het neeneenee erachtaan :D

Ooh en Duplo trein is hier een matig succes. Hij vindt het tof om hem aan en uit te zetten maar zoals met alles breekt hij rails en bijgebouwen tot op het laatste blokje af.
Misschien toch weer eens van boven halen nu hij wat meer geïnteresseerd is in voertuigen.
Hier hebben we hetzelfde "probleem" met zijn beep beep centraal station. Het treintje is een succes, maar de rest wordt binnen de kortste keren afgebroken.

En Orea? Ik heb Thomas ook bij mij genomen, hoor, vanochtend. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om tijdens mijn verlof om 6u ofzo op te staan. We hebben nog heerlijk geslapen tot 8.45u :Y
pi_105763742
Dat verschonen ging hier ineens een stuk makkelijker toen we meer gesprekjes met Ivan konden voeren, Orea. Hij vindt het nog steeds vaak niet leuk, maar we kunnen hem er nu verbaal doorheen loodsen. Hoe gaat het met de gebaren nu? Misschien kun je die op de of andere manier inzetten?

Ik heb ook gemerkt dat Ivan het fijn vond om meer controle over zijn omgeving te krijgen. Ik liet hem om een bepaald moment meebesluiten en gaf hem ook taken. Hij mocht bijvoorbeeld zelf kleding uitzoeken (lees: kiezen tussen 2 shirts of zo), mij de billendoekjes aangeven, de luier weggooien, Lena meehelpen verschonen. Ook speelden we regelmatig dat we een van zijn knuffels verschoonden. En wat nog steeds goed werkt is dat ik hem vraag of hij zijn benen heeeel hoog in de lucht kan gooien; daarbij leg ik er dik bovenop hoe ontzettend knap dat wel niet is en dat hij mama heel goed helpt.

Ik kan niet wachten tot Lena zover is. Ik heb er momenteel een behoorlijke kluif aan om haar te verschonen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105763881
Ik vind dat trouwens zo'n wonderlijke overgang bij dreumesen, van heel primair reageren tot voor rede vatbaar worden. Ik kan me er zo op verheugen wat er nog bij Lena komen gaat. O+
  maandag 19 december 2011 @ 11:16:32 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105764362
Ik vind het ook zo leuk Claudia :Y

Vooral ook het concept 'grapjes maken'. Zo vroeg ik vanmorgen: hoe doet het visje? Je ziet hem denken en vervolgens doen hij een koe om dan in lachen uit te barsten. En vervolgens doet hij van alle dieren de geluiden verkeerd. Hilarisch!
En dan moet ik hem natuurlijk 'voor straf' kietelen omdat hij mij voor de gek houdt... O+
pi_105764804
Ja, erachter komen dat je kind ondanks erfelijk belast te zijn met flauwe humor (van vaderskant welteverstaan) een goed gevoel voor humor blijkt te hebben. O+
pi_105764999
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zeg :') Thomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in ;)
Daan heeft een hele tijd 'loffel' gezegd tegen lepel, maar inmiddels is het wel lepel. Voor vork komt hij trouwens niet verder dan 'Fok' :D
pi_105769675
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam? :D
  maandag 19 december 2011 @ 14:02:44 #130
259886 pessie
pi_105769785
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam? :D
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt :P
pi_105769956
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt :P
Daar komen die handjes en vingertjes ook op -O-

;)
  maandag 19 december 2011 @ 14:09:07 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105769973
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef ymme het volgende:
Mart zei vanochtend gewoon ineens dinosaurus :D
Daarna niet meer overigens, nu is het een saurus. (stond op zijn sokken).

En de bevestiging van de peuterspeelzaal is binnen :{ Ik manlief ge-appt :"Dat kan helemaal niet, Mart kan niet naar de psz, hij is onze kleine baby, waar is de tijd gebleven..."
Hij gaat op maandag en donderdag morgen. Ik had aangegeven liever alleen donderdag morgen te hebben ivm oppas, maar blijkbaar kan het hier alleen 2 dagdelen 's ochtends ('s middags gesloten) En de tarieven zijn 32,70 euro per maand per ochtenddeel. Is dat hoog?
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105770135
quote:
niet. ramen zemen valt bij mij onder dezelfde categorie als strijken :D
eens in de zoveel tijd is er een moeder of tante op bezoek die spontaan in een depressie schiet als ze het zien en het dan voor me doen :Y uiteraard met de nodige verontschuldigingen dat ze zich met mijn 'ding' bemoeien *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105770136
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
pi_105770176
quote:
Niet te vaak wassen. En ik ga als het mij te gek wordt even met een doekje en glasex langs de ramen.
  maandag 19 december 2011 @ 14:20:20 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105770329
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
Als ik op tarief Peuterspeelzaak google dan krijg ik bij vrijwel iedere organisatie een tarievenoverzicht waarbij bij verschillende inkomens verschillende tarieven gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105770603
hahah ja Orea, bij een beweeglijk kind horen luier-oorlogen.
Ik verschoon Mex tegenwoordig staand,lopend,half op z'n kop. Gaat ook wel..
Ik kan idd niet wachten op het moment dat hij het wat beter gaat begrijpen als ik zeg dat ie stil moet liggen.

Ymme, vanaf hoe oud is de psz dan bij jullie? Hier pas vanaf 2,5 jaar. En dat is dan 2 ochtenden en 2 middagen.

En ramen zemen heb ik hier ook opgegeven :D
pi_105771050
Vanaf 2 jaar. En ze zijn 4 ochtend per week open van 08u30 tm 11.45 en dan per kind 2 ochtenden per week. Echt hier hebben ze het niet over inkomen gehad de buren betalen het zelfde, iedereen eigenlijk volgens mij. Dus waarschijnlijk geldt dat hier niet dan, dat het afhangt van je inkomen.

(stichting kinderopvang de kangoeroe)
pi_105771205
quote:
Ik doe het pas als het me echt te gortig wordt :P zomers iets vaker dan 's winters... begint nu die kant op de gaan met de zon laag op de schuifpui ;) maar ik heb nog niet het probleem kindervingertjes, wel het probleem kattenpootjes }:| ik heb nogal een omgekeerde dierentuin-kat! Ipv dat ie gestresst heen en weer loopt omdat ie naar buiten wil, doet ie dat als we hem niet snel genoeg naar binnen laten :') incl. staan tegen het raam, likken aan druppels op het raam. En vooral dat staan en 'lopen' tegen het raam... en ook op een hoogte.. ongelooflijk }:|
  maandag 19 december 2011 @ 15:08:13 #140
259886 pessie
pi_105771998
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daar komen die handjes en vingertjes ook op -O-

;)
Maar tot die tijd doe ik mn ogen dicht als ik naar buiten wil kijken (dan zie ik namelijk hetzelfde :') )

Ymme, het kan best zijn dat je dan een vergoeding van de gemeente kunt krijgen, zou ik naar informeren als ik jou was.
pi_105775096
instant karma is een bitch.

ravi trok aan selene's haar --> sirene 1 aan
toen zat er een ravivingertje tussen de deur --> sirene 2 aan

zoals voorspeld; overprikkeld klein ventje hier die niet wil slapen en wel megamoe is. stervende zwaan is ook thuis opgedoken, dus enige vorm van orde en regelmaat kunnen we vergeten. nog 3 weken en *ik* heb een weekje vakantie :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 19 december 2011 @ 16:46:22 #142
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105776405
Heeeeulemaal niet grappig Simmu... Maar toch moet ik lachen ;)

Ramen... Uh.. das wel ff geleden hier idd ;)
Maar Oona kan niet bij de ramen dus hier geen vingertjes op t raam.. (ja 1 raam waar ik haar regelmatig op de vensterbank zet.. .. die zou wel een sopje kunnen gebruiken ;) )

Zooo..
Net nog wat kerstinkopen gedaan..
Laatste kerstkaartjes voor de buren... inpakpapier... nog paar kleinigheidjes voor Oona (stempeltjes, waterverf, kliederschortje, kwastjes....)

Oona was daarna errug moe van al die stad-indrukken.. maar slapen lukte niet..
Ideaal zeg dat je via de camera dus gewoon ziet wat er gebeurt.... veel makkelijker op de situatie in te spelen! Nu slaapt ze dus alsnog terwijl ik het anders al lang had opgegeven!

En voor mezelf een polsband gescoord.... behoorlijk overbelaste pols :X ... (ws door al het tillen van Oona.. en op mijn werk til ik ook erg veel..)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105776942
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Het is nu niet omdat ik thuis ben dat jullie als een speer vooruit moeten gaan, hé ;) :D

Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).
pi_105777313
Ik wilde jullie nog even bedanken voor de felicitaties O+ Rienk heeft een geweldige verjaardag gehad en genoten van alle cadeaus. Met aandacht heeft hij nog moeite, in de belangstelling staan is niet zo zijn ding. Daarin lijkt hij enorm op zijn ouders ;)

Lieve allemaal, en vele van jullie; tot gauw bij de peuters! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 december 2011 @ 18:57:27 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105782011
Hier is het psz tarief ook niet inkomensafhankelijk :N

Oi simmu, sterkte met je stervende zwaan. De mijne is inmiddels gedeeltelijk hersteld en gaat morgen weer werken *O*
En ook sterkte met de rest van je onregelde zooitje :*

Vieze ramen... uhm tja. Voorheen waren het de natte neuzen van de honden, nu zijn het kinderhandjes. Ik kan er niet mee zitten :D

Reilain, doe je zuinig op jezelf?
En jij ook al een vermoeide dreumes?
Hier eentje die vandaag bij opa en oma niet geslapen heeft dus hij ligt er al een hele poosje in hier en als ik op de camera kijk dan zie ik ook al een hele poos geen beweging meer. Typisch gevalletje van doodmoe dus...

Vlindur, wat fijn dat hij een leuke verjaardag heeft gehad! Tot over 2 maanden! :*

Lijnloos, die van ons heeft niet eens een vork in eigen beheer. Anders ben je je ogen niet zeker :D
pi_105782751
Sofie ging net zomaar in het midden van de woonkamer staan. Zonder zich ergens aan op te trekken. Mijn groterd! O+
*poef* nu is het weg
  maandag 19 december 2011 @ 19:17:51 #147
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105783093
:D tot over een jaar of 3... eerder komen wij niet naar de peuters :Y)
Fijn dat het zo'n gezellige verjaardag is geweest vlindur!

Asy.. Oona is altijd vlug moe ;)... Moet dan echt op tijd zijn met in bed leggen anders is ze 'te moe'... Vandaag zat ik dus op de grens... gelukkig viel ze alsnog in slaap en zit op dit moment lekker te spelen... We rekken haar bedtijd de laatste dagen.. dat lijkt een beter slapende dreumes op te leveren!
Ze slaapt dus laat in de middag nog...meestal van 4 tot half 6 thuis.. en op t kdv van half 4 tot half 5

Wauwwww Sofie wat goed!
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 19:18:20 #148
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105783114
Gevalletje verkeerd quoten!
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 19 december 2011 @ 20:23:25 #149
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105786976
ohwohw...
Zaterdag speeldate gehad...
Speeldate in questie ws waterpokken...;) Naja... incubatietijd lang genoeg om de kerstdagen te overbruggen.... Kom maar op! Dan hebben we ze gehad
We'll have love aplenty
You and me
pi_105788765
hmmm, waarom is het bij de 1 2 jaar en de ander 2,5? Mex is er nu al zo aan toe om met andere kindjes te spelen en samenspel is ook pas over 4 maanden.
Hij heeft vandaag de BMR-prik gehad en hij gaf geen kick B-)
Over het slechte slapen zei ze laat maar huilen,als ie zijn adem inhoudt valt ie alleen maar flauw en dan ademt ie weer.
Tja, ik ga het toch echt niet uitproberen.

Waterpokken,altijd leuke foto's zijn dat ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')