Pessie, Lucas speelt er al 2 maanden meequote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
. Ik las ook dat een aantal dreumessen (of zijn het nu peuters) werkeloze duplotreinen hebben. Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, wij houden onszelf heel erg in om te voorkomen dat we nu al een duplotrein kopen voor Nathan, ik denk dat hij er te jong voor is nog, maar ik hoop dat hij tegen de tijd dat hij er 1 krijgt er veel mee speelt. Sowieso is duplo hier een hit vooral de combinatie duplo en wielen
.
ik ben ook benieuwd hoe lang ik het vol kan houden, want ze wordt inderdaad erg bewegelijkquote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef Reilain het volgende:
Ohhh tsss!!Zou willen dat ik dat kon Orea! Meestal kies ik eieren voor mijn geld wanneer ze voor de 3de keer op mijn hoofd is gaan zitten...
Hier hebben we hetzelfde "probleem" met zijn beep beep centraal station. Het treintje is een succes, maar de rest wordt binnen de kortste keren afgebroken.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Asyniur het volgende:
Een lokkel!Briljant Leonie!
Hier zegt er eentje de hele dag 'n-die, nee nee nee nee' (al hoofdschuddend).
'n-die' zo noemt hij mijn zusje en wij hebben al een paar keer gezegd dat ze deze week niet komt. Vandaar het neeneenee erachtaan
Ooh en Duplo trein is hier een matig succes. Hij vindt het tof om hem aan en uit te zetten maar zoals met alles breekt hij rails en bijgebouwen tot op het laatste blokje af.
Misschien toch weer eens van boven halen nu hij wat meer geïnteresseerd is in voertuigen.
Daan heeft een hele tijd 'loffel' gezegd tegen lepel, maar inmiddels is het wel lepel. Voor vork komt hij trouwens niet verder dan 'Fok'quote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zegThomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordtquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam?
Daar komen die handjes en vingertjes ook opquote:Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik wacht totdat mn dubbelglas geplaatst wordt
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef ymme het volgende:
Mart zei vanochtend gewoon ineens dinosaurus![]()
Daarna niet meer overigens, nu is het een saurus. (stond op zijn sokken).
En de bevestiging van de peuterspeelzaal is binnenIk manlief ge-appt :"Dat kan helemaal niet, Mart kan niet naar de psz, hij is onze kleine baby, waar is de tijd gebleven..."
Hij gaat op maandag en donderdag morgen. Ik had aangegeven liever alleen donderdag morgen te hebben ivm oppas, maar blijkbaar kan het hier alleen 2 dagdelen 's ochtends ('s middags gesloten) En de tarieven zijn 32,70 euro per maand per ochtenddeel. Is dat hoog?
niet. ramen zemen valt bij mij onder dezelfde categorie als strijkenquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Een praktisch poetsprobleem met kleine kinderen: hoe houden jullie in godsnaam jullie ramen proper? Ik was nog maar het derde raam aan het poetsen en Thomas zijn handen stonden weeral op het eerste raam?
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tarief van de PSZ is toch ook inkomensafhankelijk? Dus of dat hoog is weet ik niet... ik weet wel dat wij meer zouden moeten betalen.
Niet te vaak wassen. En ik ga als het mij te gek wordt even met een doekje en glasex langs de ramen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Als ik op tarief Peuterspeelzaak google dan krijg ik bij vrijwel iedere organisatie een tarievenoverzicht waarbij bij verschillende inkomens verschillende tarieven gelden.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze hebben hier niet naar het inkomen geinformeerd. Volgens mij is dit een standaard tarief.
Ik doe het pas als het me echt te gortig wordtquote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef leonieke het volgende:
Maar tot die tijd doe ik mn ogen dicht als ik naar buiten wil kijken (dan zie ik namelijk hetzelfdequote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar komen die handjes en vingertjes ook op![]()
Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).quote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef leonieke het volgende:
Het is nu niet omdat ik thuis ben dat jullie als een speer vooruit moeten gaan, hé![]()
Een lokkel is trouwens een lepel, dat jullie dat niet doorhadden zegThomas noemde in het begin zowel een lepel als een vork een "vork". Lepel gaat er dus niet zo vlotjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |