Pessie, Lucas speelt er al 2 maanden meequote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
. Ik las ook dat een aantal dreumessen (of zijn het nu peuters) werkeloze duplotreinen hebben. Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, wij houden onszelf heel erg in om te voorkomen dat we nu al een duplotrein kopen voor Nathan, ik denk dat hij er te jong voor is nog, maar ik hoop dat hij tegen de tijd dat hij er 1 krijgt er veel mee speelt. Sowieso is duplo hier een hit vooral de combinatie duplo en wielen
.
ik ben ook benieuwd hoe lang ik het vol kan houden, want ze wordt inderdaad erg bewegelijkquote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef Reilain het volgende:
Ohhh tsss!!Zou willen dat ik dat kon Orea! Meestal kies ik eieren voor mijn geld wanneer ze voor de 3de keer op mijn hoofd is gaan zitten...
Hier hebben we hetzelfde "probleem" met zijn beep beep centraal station. Het treintje is een succes, maar de rest wordt binnen de kortste keren afgebroken.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Asyniur het volgende:
Een lokkel!Briljant Leonie!
Hier zegt er eentje de hele dag 'n-die, nee nee nee nee' (al hoofdschuddend).
'n-die' zo noemt hij mijn zusje en wij hebben al een paar keer gezegd dat ze deze week niet komt. Vandaar het neeneenee erachtaan
Ooh en Duplo trein is hier een matig succes. Hij vindt het tof om hem aan en uit te zetten maar zoals met alles breekt hij rails en bijgebouwen tot op het laatste blokje af.
Misschien toch weer eens van boven halen nu hij wat meer geïnteresseerd is in voertuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |