Yups, dat vork-"probleem" hebben we ook gehad.quote:Op maandag 19 december 2011 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Bij Minke is dat allemaal "Messssssjjjj", en als je dan zegt "nee, dat is een vork" dan is het toch een mes... en ze krijgt niet eens een mes (vind manlief nog te gevaarlijk).
Televisie? ALthans, da's hier een tiesie... dus wie weetquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:06 schreef Reilain het volgende:
goeiemorgen!
Meisje op schoot hier, zandkasteeltje kijken.. Ondanks (alweer) een goede nacht is ze nu al flink moe.... zo een banaantje en weer plat... (is flink aan t hoesten weer... put natuurlijk lekker uit) Ik ga haar ff achterna zo... zelf ook erg moe, niet helemaal fit..
Vroege Harry... Straks er achteraan??
Oh Simmu zo sneu is dat slapend huilen! Fijn dat hij nu wel goed gemutst is
Leoniekedat vraagt om een filmpje!
Raadwoord van Oona:
Tie-tie!
+1 ... Hoewel, wel zin, maar toch.... lekker niksen is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik werk vandaag
alleen geen zin in, maar ja...
+1 en dan net vandaag is het drukquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik werk vandaag
alleen geen zin in, maar ja...
oh nou hier niet echt druk, maar kan me er ook gewoon niet toezetten dingen te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef Orea het volgende:
[..]
+1 en dan net vandaag is het druken moet ik belangrijke dingen doen waar ik echt even bij moet blijven qua concentratie.
bluh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |