abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105865302
Wat een leuk idee van het logeerschrift :)
Kan ik eventueel alsnog inlassen. Mart slaapt 1x per week (zondag op maandag) bij opa en oma. Meestal dan soms ook niet, als we zondag's een feestje ofzo gehad hebben laat ik hem liever thuis slapen.

We zijn vanaochtend met de bus, zonder buggy! naar de kapper geweest. En daarna nog door naar de kruitvat voor luiers. En mart heeft alles zelf gelopen en druk om zich heen gekeken. Zo trots op mijn ventje! Hij wordt zo groot ;(
pi_105868494
Ik ben duidelijk niet zo van het schrijven :D

Ik ben vanochtend een beetje stout geweest. Thomas lag om 7u nog rustig te slapen en ik ben hem uit zijn bed gaan halen om hem bij mij te leggen. Zo heerlijk samen in het grote bed O+ En dan samen wakker worden rond 8.30u en nog wat liggen spelen en babbelen. Wat hebben we toch een heerlijk ventje *;
pi_105868548
Eindelijk weer eens een berichtje van ons. Wel af en toe even wat gelezen (op de telefoon), maar niet gepost omdat dat niet echt lekker gaat op de telefoon.

De volgende reuzemijlpaal is hier bereikt, Ruben loopt! *O*
Eerst alleen tussen pappa en mamma, maar nu ook echt uit zich zelf om ergens te komen. Kruipen doet hij ook nog wel, dat gaat lekker snel en is niet zo moeilijk :P

De nachten gaan hier steeds beter, over het algemeen dan, vannacht was het echt een groot drama, ruim 3 uur half slapend/huilend/pratend/hoestend doorgebracht en uiteindelijk bij ons in bed in slaap gevallen. Daarna nog wel uitgeslapen, alleen moest ik er op tijd uit om te werken, had pappa even mazzel! Vanmiddag heeft hij maar eventjes geslapen omdat hij zo moest hoesten, hopelijk gaat dat gauw weer over! Dan kunnen wij ook weer lekker slapen!
Maar de laatste tijd sliep hij door en werd dan rond 6 uur wakker. Da's wel vroeg, helemaal in het weekend, maar al zoveel beter dan die gebroken nachten!

Fijne feestdagen alvast! ~:)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_105879471
Even niet bijgelezen hoor (al is het vandaag niet zo druk zo te zien).
Dit is mijn eerste week dat ik door de weeks alleen ben, met Mart en 2 honden (waarvan 1 hond een grote puber is 1,5) ;(

Ik ben echt op :D Maar het is dan wel weer fijn dat de avonden ook echt rust betekenen.

Mart heeft iets nieuws, alles is van Mart en owéé als ik hem uit die droom help dat dat niet zo is dan is het :'( .
  woensdag 21 december 2011 @ 19:57:34 #205
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105879874
Piekie wat goed zeg! *O* Een lopend jochie. O+

Toen Emma net geboren was hield ik een blog bij voor familie en vrienden. Door die blogs bleef iedereen op de hoogte en zaten wij niet uren te bellen. De verpleging en wij schreven toen in een soort dagboekschriftje wat naast de couveuse lag. Die zijn me nu zo dierbaar.
Toen ze naar 't kdv ging kreeg ze ook een schriftje mee maar dat doen ze hier maar tot de kindjes 1 jaar oud zijn.
Ik hou verder geen dagboek oid bij; ik moet zelfs alle mijlpalen nog eens op een rijtje zetten. :@

Tokkies zijn trouwens blokjes. :D

Ooh, Leonieke! Heerlijk zeg, samen uitslapen. O+ Heb je vakantie tot in het nieuwe jaar?
A grand adventure has begun.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:04:13 #206
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105880206
Helllleuw!

Piekie wat goed! *O*

Leonieke Heerlijk!

Keshet hahaha blokjes! Dat had ik nooit geraden.. Wat fijn om te hebben dat schriftje zeg! Is het nog ergens te lezen je blog?

Zooo..
Hier een meisje diep in croma..
Bij het ophalen van t kdv vertelde ze dat ze wat verhoging had.. Hele avond gehad ook..
Beetje hangerig, en flink moe... maar wel verder goed te pas, lekker gespeeld..
Eigenlijk gaat ze om de dag in bad, gewoon wassen is meestal niet zo'n succes en bad een feest.. ;) Vandaag haar dus maar even verwend met een extra rondje badderen...
Denk dat kies 4 de oorzaak is.. die lijkt flink te duwen nu..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 21 december 2011 @ 20:08:45 #207
265732 Keshet
pi_105880442
Hopelijk wordt ze niet ziek! Nou ja, kiezen krijgen suckt ook. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter! Daar hou ik 't op.

De blogs staan (nog even) op mijn Hyves. Mocht je ze willen lezen dan moet je even pm'en. ;)
pi_105880552
Reilan, bak jij je kinderen? :D (croma)

Pessie,klinkt leuk *O*

Dreumes hier is weer ziek, spuitluiers,wit en mieperig. Blijft aan de gang hier :')
  woensdag 21 december 2011 @ 20:17:34 #209
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105880931
Jaaa joh lekker knapperig :+

Pff vervelend freecell.. beterschap!!

Ik stuur je een pb Keshet :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_105881269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef freecell het volgende:
Reilan, bak jij je kinderen? :D (croma)

Dat dacht ik ook meteen. :D _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 20:25:21 #211
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105881343
Tsssss O-)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105881345
Beterschap orea en freecell.

Emma en dr tokkies :) blokkies of tokkies klinkt bijna hetzelfde toch!

En voor Ruben vele wandel meters gewenst *O*
pi_105881674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Piekie wat goed zeg! *O* Een lopend jochie. O+

Toen Emma net geboren was hield ik een blog bij voor familie en vrienden. Door die blogs bleef iedereen op de hoogte en zaten wij niet uren te bellen. De verpleging en wij schreven toen in een soort dagboekschriftje wat naast de couveuse lag. Die zijn me nu zo dierbaar.
Toen ze naar 't kdv ging kreeg ze ook een schriftje mee maar dat doen ze hier maar tot de kindjes 1 jaar oud zijn.
Ik hou verder geen dagboek oid bij; ik moet zelfs alle mijlpalen nog eens op een rijtje zetten. :@

Tokkies zijn trouwens blokjes. :D

Ooh, Leonieke! Heerlijk zeg, samen uitslapen. O+ Heb je vakantie tot in het nieuwe jaar?
Tokkies lijkt te hard op blokjes. Dat kunnen we niet raden, hé ;)
Wij houden ook geen dagboek ofzo bij.

Ik ben inderdaad in vakantie tot 9 januari. 2 weken kerstvakantie die ingaan vanaf volgende week maandag en ik ben een weekje vroeger gestopt met werken. Althans, ik ga niet meer naar het werk. Ik moet wel nog een paar dingen afhandelen, maar dat doe ik als het mij past (lees: als Thomas slaapt)
En dat samen uitslapen is echt O+ Zo heerlijk om samen wakker te worden.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:34:32 #214
265732 Keshet
pi_105881889
Boh Freecell. Balen dat 't ventje weer zo ziek is! Hopelijk begint het voorjaar snel. :*

Ymme, de 1e week is dus wel aardig goed bevallen? Is manlief wel thuis met kerst? Als je straks een beetje routine hebt gaat het vast nog beter. :*

Tokkies, blokkies...Ik zeg dus echt nooit blokkies he. Ik heb vast een spraakgebrek. :'(

Lijnloos, wat staat er op Minkes verlanglijstje? :@ Ik ben alvast aan het nadenken voor over heel, heel, heeeeeel lang, als de mijne dreumes+ wordt. (Copyright Davinia. :+ )
pi_105882390
Balen Freecell, hopen knapt hij snel weer op. Helaas is de winter begonnen en dat is niet de periode vande hoogste weerstand

Op ons kdv doen ze schriften tot 1 jaar dagelijks en daarna minimaal wekelijks, maar nu schrijven ze wel leuker, wat hij heeft gedaan met wie hij heeft gespeeld enzo. Het eerste jaar was het vooral eet en drinken en slaaptijden.

Ymme, sterkte zo in je eentje. pittig hoor!

Mijn zoon had zo'n geniale actie trouwens. Hij heeft van de Sint een politieauto gekregen met knopjes, waardoor er teksten hoorbaar zijn, waaronder 'Ongeluk op de A1, zwaailicht aan!' waarop Daan heftig naar de lamp gaat zwaaien
  woensdag 21 december 2011 @ 20:46:02 #216
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105882619
whahahahaaha briljant Happyme
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 21 december 2011 @ 20:51:43 #217
265732 Keshet
pi_105883007
Daan! :D
Hoe gaat het verder met hem Happy? Is 't nog zo'n heerlijk Jerommeke? Ik heb al een tijdje geen foto's meer gezien!
pi_105883469
Ja da's waar, al een tijdje niets geplaatst, behoorlijk druk geweest maar hij is de laatste tijd best wat babyvet kwijtgeraakt. Door ziekte maar ook gewoon gegroeid en minder gegeten.

Hij gaat erg hard nu. Hij zit sinds 2 maanden in de peutergroep op het kdv en daardoor schiet hij vooruit in spraak maar ook in streken. Het blijft een heerlijk makkelijk mannetje met flinke peuterstreken maar mijn man en ik moeten er vooral om lachen.

Ik zal zo eens wat foto's plaatsen in het fototopic.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:59:08 #219
265732 Keshet
pi_105883526
Dat klinkt goed allemaal! ^O^
pi_105884514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef happyme28 het volgende:
Balen Freecell, hopen knapt hij snel weer op. Helaas is de winter begonnen en dat is niet de periode vande hoogste weerstand

Op ons kdv doen ze schriften tot 1 jaar dagelijks en daarna minimaal wekelijks, maar nu schrijven ze wel leuker, wat hij heeft gedaan met wie hij heeft gespeeld enzo. Het eerste jaar was het vooral eet en drinken en slaaptijden.

Ymme, sterkte zo in je eentje. pittig hoor!

Mijn zoon had zo'n geniale actie trouwens. Hij heeft van de Sint een politieauto gekregen met knopjes, waardoor er teksten hoorbaar zijn, waaronder 'Ongeluk op de A1, zwaailicht aan!' waarop Daan heftig naar de lamp gaat zwaaien
Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluid :D

Met kerst is hij zeker wel thuis en weekende ook (op 4 á 5 weekende per jaar, maar dat is te overzien en betaald ook lekker dus hé).
Het went vast wel. Maar voor nu vind ik het vooral nog er zwaar en gaan de dagen wel heel hard als je het alleen moet doen. Maar alles komt goed. :)
pi_105884671
Mart gaat trouwens heel hard met zijn spraak. Elke dag leert hij wel weer wat bij. Ik 'probeer' hem dan ook elke dag dingen aan te leren door te helpen. Vandaag was het 'bus' en 'oma' en een klein beetje bibliotheek (ik zei biblio en mart thee(k) ).

Zo trots op mijn ventje. O+
  woensdag 21 december 2011 @ 21:57:02 #222
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105887818
Och gossie... Hier een meisje dat net aan het dromen was, en sindsdien in een steeds terugkerende hoestbui... Ondertussen overstuur van het hoesten.. Zo sneu!

ligt nu op schoot ff wat te kijken... ff resetten
We'll have love aplenty
You and me
pi_105888397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef ymme het volgende:

[..]

Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluid :D
Ja, ik heb mijn broer en schoonzus ook hartelijk bedankt :( Overigens tip: Marky heeft onderop een sticker geplakt over de speaker waardoor hij niet zo hard meer is *O*

Agossie Reilain, hopenlijk gaat ze snel weer lekker slapen.

Foto's staan in het fototopic
  woensdag 21 december 2011 @ 22:30:45 #224
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105890626
Reset hielp niet helaas.... voor de 2de keer wat water drinken en daarna haar helaas in slaap laten huilen wel... Teminste.. ze ligt nu weer 5 minuten....

Fingers crossed...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105890957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Keshet het volgende:
Boh Freecell. Balen dat 't ventje weer zo ziek is! Hopelijk begint het voorjaar snel. :*

Ymme, de 1e week is dus wel aardig goed bevallen? Is manlief wel thuis met kerst? Als je straks een beetje routine hebt gaat het vast nog beter. :*

Tokkies, blokkies...Ik zeg dus echt nooit blokkies he. Ik heb vast een spraakgebrek. :'(

Lijnloos, wat staat er op Minkes verlanglijstje? :@ Ik ben alvast aan het nadenken voor over heel, heel, heeeeeel lang, als de mijne dreumes+ wordt. (Copyright Davinia. :+ )
Hmmm, dreumes+ vind ik wel een mooie term :+

Vooral tokkies eigenlijk :D van ons krijgt ze ook een grote doos ervan (aanbieding makro) en EINDELIJK!!! de WBB die hier al maanden klaarstaat maar echt moest wachten van de meneer... Van opas en omas krijgt ze vanalles (poangstoeltje, krijtbord, dekbedovertrek) en verder hebben we maar weinig mensen uitgenodigd... We vieren het vrijdag met zijn drietjes door lekker naar het zwembad te gaan en een klein taartje en zaterdag alleen opas en omas, tantes en ooms en de beste vrienden... Gewoon es een keer niet de hele hut vol. Kerst is al druk zat dit jaar...
  woensdag 21 december 2011 @ 23:15:40 #226
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105894057
Klinkt goed Lijnloos! Benieuwd naar een flinke fotospam straks :D :D

Mevrouw Oona sliep net eindelijk.... toen draaide ze zich om en stootte haar bolletje tegen de spijltjes.... }:| Dus was het weer brullen.... Ondertussen ligt ze weer te tukken, en gelukkig is de hoestbui over....... Duik zo dus maar snel acher haar aan ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105905319
Oona toch, zo aan het hoesten... Sterkte ermee reilain! Ik voel je pijn... Letterlijk! Na een waardeloze nacht met slaap tussen 4 en 6 en daarvoor alleen maar kermen, huilen, hoesten... Uiteindelijk kwam ik om half 4 pas op het plan wat sinaspril te geven en haar even bij me in de stoel te nemen... Ze was wel wat warm maar vooral gek aan het ademen, heel snel achter elkaar... Nou ja, ff goed in de gaten houden dus... Ik zit nu als zombie op mijn werk, hopend dat ze het volhoudt op het kdv (*ontaardemoedermodus)...
pi_105907306
Brrrrr jongens. Slaap is zo nodig om blij te zijn!
Ik heb vanmorgen man laten opstaan (doe ik echt nooit) om even wat langer te liggen en mijn nachten zijn eigenlijk best ok :@
Succes!

F-je is geen dreumes+ hij is gewoon nog een wurmpje. Ik vind hem (itt wat ik van de oudste vond op deze leeftijd) ook nog helemaal niet aan de PSZ enzo toe.
pi_105907660
slaap zou onderhand na 4 weken wel tof zijn :O
nog 2 weken en 1 dag *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105907881
Mijn kind heeft gelukkig een opleving om half 11 maar slaapt meestal om 0.15u weer tot een uurtje of 9 half 10. Prima te doen dus op vrije dagen ;)

Succes voor alle mama's met slaapgebrek!

Wij moeten straks naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze weegt.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105909932
Net sms van mijn meneer gehad (die bracht Minke naar het kdv) dat het drama alom was vanochtend. Niet uit bed willen (SLAPUH!!!) Niet willen eten (SLAPUH) Niet naar het kdv willen (SLAPUH!!!!) Dus hij heeft maar gevraagd of ze wat eerder naar bed kon ipv wachten tot 13.00 uur wat normaal is. Ik hoop van harte dat ze dat doen, anders hebben wij een heel gezellige laatste dreumesavond/nacht ben ik bang :X
pi_105910044
Ja, het is super leuk, zo'n lopend ventje. Hij gaat ook af en toe op zijn hurken zitten om iets te pakken! Hij is inees zo groot! Morgen wordt het zoontje van een vriendin 1, en dat jochie loopt nu ook net een week of wat. Eerst kropen ze achter elkaar aan, ik ben benieuwd of ze dat spel nu lopend gaan doen.

Over lawaaiauto's van sinterklaas: Bij de ergste herriemakende auto hebben we het stroomdraadje dat naar de luidspreker loopt doorgeknipt, nu heeft die alleen nog maar licht :@ :s) Maar da's ook leuk, toch?
Ruben heeft ook een soort van keybord met toetsen en heel veel knoppen met liedjes. Dat ding vindt hij prachtig, maar man, wat komt daar een herrie uit. En daar de draadjes van doorknippen, neu, zo ver ga ik toch niet ;)

Vorige week waren we bij het cb, blijkt dat Ruben maar met 1 handje de pinceetgreep kan, met zijn andere handje pakt hij tussen het topje van zijn duim en de zijkant van zijn bovenste vingerkootje. Ook heeft hij een behoorlijk sterke voorkeur voor rechts (vooral met de moeilijkere dingen). Niet wereldschokkend, maar wel even goed om zijn linker hand een beetje extra te stimuleren.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_105910154
Lijnloos, zitten kinderen daar echt zo op schema?

Ja, Piekie, eens ze lopen, zijn ze direct zoveel groter (en dan bedoel ik dat niet letterlijk ;) ). Dan zijn het echt "kleine meneertjes" :)
pi_105910464
Leo, over het algemeen gaat ze daar om 13.00 uur naar bed, dan hebben ze geluncht en zijn de kindjes voor de middag opgehaald of gebracht. Dat is denk ik de voornaamste reden dat het standaard die tijd is. Maar zover ik weet kijken ze ook wel naar de behoefte van het kindje hoor, vooral in het eerste jaar wordt het puur op verzoek (=behoefte) gedaan.
pi_105910655
Dan hoop ik dat ze vandaag opnieuw voor "op verzoek" gaan :)
pi_105922520
Eerste jaar is bij ons ook echt op verzoek en rond een jaar zitten de meeste kindjes wel op 2 slaapjes :) Muppet doet nu op de opvang nog 1 slaap, tenzij ze echt omdondert, want thuis redt ze 1 toch echt vaak niet..

Vandaag verbaasde ze me! Om half 6 was ze alweer aan het stuiteren :') maar ik moest om half 10 in het ziekenhuis zijn, precies haar slaaptijd thuis normaal.. en dat liep uit, en bloed prikken en en en.. dus rond 11 uur waren we thuis, wat gegeten en toen op bed gegooid.. dat was rond 11.15 en om half 3 werd ze een keer wakker :o

Misschien dat ze dat wel vol kan houden, geeft wel wat meer vrijheid om dingen te gaan doen!
pi_105922881
Bij Marit op de opvang gaat slapen gelukkig ook nog op verzoek; mevrouw maakt er vooral daar geregeld een potje van. Met de grote kindjes mee slapen na de lunch is in ieder geval nog geen succes. Dan vindt ze het veel te druk. Vaak slaapt ze nog wel twee keer, maar soms bijvoorbeeld 's middags niet ( feest thuis joh met eten, maar niet heus).

Morgen heeft ze trouwens kerstontbijt op de creche...en dat terwijl papa en mama vrij zijn!

Marit heeft vandaag d'r dag niet: al twee bekers over zichzelf heen gegoten, terwijl drinken normaal heel goed gaat. En na een verkleedpartij is ze over m'n voet gestruikeld...met d'r voorhoofd precies tegen de hoek van de muur van de keuken! Au! Het is een flinke blauwe bult; zielig! Gelukkig biedt muis troost.
pi_105923282
Hier is madam al maanden over op 1 slaapje na het eten meestal zo'n 2 à 2 1/2 uur. Is wel fijn dan weet je waar je aan toe bent en kun je er omheen plannen maken.
pi_105925579
:O Gaaaaaaaaaaap..
Ze bleef toch wel wat spoken... geloof dat het rond 3 uur was dat ze zichzelf weer wakker hoestte... Na een aantal mislukte pogingen haar tussen ons ingegooit waar ze schat ik rond 4 uur weer in slaap viel tot 6...

Naja.. met een beetje geluk is het weer over zogauw die kies door is!

Op ons kdv blijven ze gelukkig ook na 1 jaar kijken naar de slaapbehoefte.. Oona heeft echt nog 2 slaapjes nodig... meestal 10-11 en half 4 tot half 5.. (thuis 10-12 en 4-half6)
Vandaag heeft ze haar 2de slaapje alleen in bed liggen kletsen... dus ze nu is nu bekaf ;) maar mooi dat we haar nog ff wakker houden.. anders is het morgenvroeg feest!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105926529
:o Daan slaapt overdag al sinds hij 11 maanden is 1x overdag en sinds kort kan af en toe zonder ook prima. Normaal gaat hij wel altijd om een uur of 13 naar bed en slaapt dan 1,5 tot 2,5 uur. 's nachts slaapt hij 12 tot soms wel 14 uur.

Sterkte voor de moeie mama's (en papa's), kan me voorstellen dat die nachten erg killing zijn.

Lijnloos, hoop dat Minke's laatste dag als dreumes nog een gezellig einde heeft. Fijne dag morgen. felicitaties volgen. ;)
pi_105928283
Floris slaapt denk ik vanaf de 12/13 maanden nog.maar 1x.
Maar ben vrij flexibel met m. Ik ga gewoon weg als t mij uitkomt, en das soms op een tijd dat ie normaal op bed ligt en dat gaat ook prima.
Ben ik ook wel blij mee.
Hij ligt wel max half 8 op bed. Meestal tussen half 7 en 7uur. Veel later trekt ie niet. S avonds ben k een stuk minder flexibel met m. Das wel s lastig, maar aan de andere kant slaapt ie overal. Dus kan wel gewoon weg met m.
Enige lastige is met eten. Half 6 eten redt ie wel, later niet. Maar.goed komt vanzelf wel.
pi_105928588
Nou Lotte is echt niet flexibel die moet echt tussen half 1 en 1 liggen anders valt er geen land meer mee te bezeilen en slaapt ze ook niet meer. Een pittig dametje is het!
pi_105929205
Minke heeft gelukkig 2 keer kunnen slapen en was alsnog doodop toen we thuis kwamen... Dus snel een boterham erin, in bad, luuf erop en bed in... Geen kik tot nu toe, maar hopelijk is ze zo moe dat ze lekker doorslaapt vannacht... Wij zijn druk kados in elkaar aan het zetten en inpakken, onder begeleiding van SR11 natuurlijk... Brings back memories! O+
pi_105929665
Ik kan Hannah ook met geen mogelijkheid meer 2 slaapjes laten doen. En als ik haar slaapje moet onderbreken (bijv. omdat ze net 5 minuten in de auto in slaap is gekukeld) dan gaat ze daarna ECHT niet meer in bed slapen. Overigens proberen ze bij ons op het KDV ook de kinderen om 13.00 uur in bed te hebben, maar als ze er echt eerder aan toe zijn is het ook geen probleem.

Ze slaapt daar vaak langer dan thuis trouwens. Als vraag ik me af of ze niet nog een tijdje aan het spelen of frutstelen is in haar bedje. Dat kunnen we thuis met de webcam zien, maar ik kan me voorstellen dat ze het op het KDV niet in de gaten houden. Eigenlijk wel een gekke gedachte dat ze dan op een kamertje ligt met meerdere kindjes en dat er dan ook daadwerkelijk geslapen wordt!
pi_105930676
Ik snap ook niet hoe ze dat doen bij de onthaalmoeder om dan wel te slapen met meerdere kinderen op de kamer. Thuis lukt dat alleszins niet :') Maar anderzijds hoor ik soms van de onthaalmoeder dat ze de drie kabaalmakers niet in slaap krijgt (ze zijn met 3 van dezelfde leeftijd). Maar dan slapen ze in de namiddag des te langer :Y

Thomas slaapt normaal gezien nog 2 x per dag, maar hij is 's ochtends wakker om 6.15u. Dan zijn het natuurlijk ook lange dagen. Vandaag heeft hij tot 10u geslapen (vakantie hé O+ ) en heeft hij niet meer geslapen tot we hem om 19u in zijn bed hebben gelegd. Maar hij was dan ook uitgeput van het spelen met de nichtjes. En het is eigenlijk sinds lang dat we hem na een half uur niet weer eventjes naar beneden moesten halen.

(en nu maar hopen dat ik de fok!-wet niet op me afgeroepen heb :D )
pi_105930813
samen op een kamer kan verrassend goed gaan hoor leonieke, soms ook spectaculair fout. daar niet van, maar hier vinden we het allemaal meer fijn dan lastig :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105930865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef simmu het volgende:
samen op een kamer kan verrassend goed gaan hoor leonieke, soms ook spectaculair fout. daar niet van, maar hier vinden we het allemaal meer fijn dan lastig :)
Ik denk dat het misschien een gewoonte moet zijn. Althans toch voor Thomas. Bij de onthaalmoeder, normaal gezien: no problemo, maar hier thuis in zijn kamer? Ik denk dat hij dat te veel associeert met ZIJN kamer en dat er daar normaal gezien niemand anders bij hem ligt. Alhoewel, zo slim is hij niet ;)
pi_105933151
Ja ik kan nu eindelijk zien hoe onze zoon slaapt. Ideaal die babyfoons met camera.
Vind het vooral een fijn idee, dat als hij volgend jaar naar een ander bed over gaat, ik hem dan in de gaten kan houden ;)

Vandaag heb ik voor het eerst de klei tervoorschijn gehaald en het was een hit! Een uur lang heeft mart er plezier mee gehad en mama stiekem ook.

Morgenmiddag komt papa weer thuis *O* Ik moet zeggen dat op gisteravond en vannacht ná, het heel goed gaat met Mart zo zonder papa (sorry papa). Daar ben ik echt heel blij mee, want ik had het denk ik niet getrokken als Mart er veel moeite mee gehad zou hebben... Maar dat is vooralsnog niet het geval!
pi_105933190
Mart is vanaf 13 maanden over op 1 slaapje. En ook hier soms als het niet anders uitkomt een dag zonder middag slaap en dat gaat dan vaak ook nog goed!
  donderdag 22 december 2011 @ 22:22:01 #250
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105938814
haaaai, ik ben er ook zo af en toe ook nog, druk aan de verbouwing en zo. Noortje gaat zo snel nu. Dat praten! echt fantastisch, zo gaaf, er komen echt hele zinnen uit.

Ze slaat alleen wel regelmatig een slaapje over. kan me niet voorstellen dat het erg is maar denk vraag het toch even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')