Dat dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef freecell het volgende:
Reilan, bak jij je kinderen?(croma)
Tokkies lijkt te hard op blokjes. Dat kunnen we niet raden, héquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Piekie wat goed zeg!Een lopend jochie.
![]()
Toen Emma net geboren was hield ik een blog bij voor familie en vrienden. Door die blogs bleef iedereen op de hoogte en zaten wij niet uren te bellen. De verpleging en wij schreven toen in een soort dagboekschriftje wat naast de couveuse lag. Die zijn me nu zo dierbaar.
Toen ze naar 't kdv ging kreeg ze ook een schriftje mee maar dat doen ze hier maar tot de kindjes 1 jaar oud zijn.
Ik hou verder geen dagboek oid bij; ik moet zelfs alle mijlpalen nog eens op een rijtje zetten.
Tokkies zijn trouwens blokjes.![]()
Ooh, Leonieke! Heerlijk zeg, samen uitslapen.Heb je vakantie tot in het nieuwe jaar?
Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluidquote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef happyme28 het volgende:
Balen Freecell, hopen knapt hij snel weer op. Helaas is de winter begonnen en dat is niet de periode vande hoogste weerstand
Op ons kdv doen ze schriften tot 1 jaar dagelijks en daarna minimaal wekelijks, maar nu schrijven ze wel leuker, wat hij heeft gedaan met wie hij heeft gespeeld enzo. Het eerste jaar was het vooral eet en drinken en slaaptijden.
Ymme, sterkte zo in je eentje. pittig hoor!
Mijn zoon had zo'n geniale actie trouwens. Hij heeft van de Sint een politieauto gekregen met knopjes, waardoor er teksten hoorbaar zijn, waaronder 'Ongeluk op de A1, zwaailicht aan!' waarop Daan heftig naar de lamp gaat zwaaien
Ja, ik heb mijn broer en schoonzus ook hartelijk bedanktquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Die auto heeft Mart ook gekregen met de sinterklaas. Heel leuk. Ik word horredol van dat geluid
Hmmm, dreumes+ vind ik wel een mooie termquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Keshet het volgende:
Boh Freecell. Balen dat 't ventje weer zo ziek is! Hopelijk begint het voorjaar snel.![]()
Ymme, de 1e week is dus wel aardig goed bevallen? Is manlief wel thuis met kerst? Als je straks een beetje routine hebt gaat het vast nog beter.![]()
Tokkies, blokkies...Ik zeg dus echt nooit blokkies he. Ik heb vast een spraakgebrek.![]()
Lijnloos, wat staat er op Minkes verlanglijstje?Ik ben alvast aan het nadenken voor over heel, heel, heeeeeel lang, als de mijne dreumes+ wordt. (Copyright Davinia.
)
Ik denk dat het misschien een gewoonte moet zijn. Althans toch voor Thomas. Bij de onthaalmoeder, normaal gezien: no problemo, maar hier thuis in zijn kamer? Ik denk dat hij dat te veel associeert met ZIJN kamer en dat er daar normaal gezien niemand anders bij hem ligt. Alhoewel, zo slim is hij nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef simmu het volgende:
samen op een kamer kan verrassend goed gaan hoor leonieke, soms ook spectaculair fout. daar niet van, maar hier vinden we het allemaal meer fijn dan lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |