abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105744074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Cooki het volgende:
As, die Haba poppen, vind ik leuk! voor Lucas ms zelfs :P
vooral ook ivm kleding en accessoires die bijpassend beschikbaar zijn :)

ik ben er al uit: haba pop genaamd lukas ...
*)
Echt he, ik wilde net het plaatje gaan posten van de Lukas pop.
  zondag 18 december 2011 @ 21:36:23 #52
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744095
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag... ;)

Webcammers...
Hij staat *O* net Oona in slaap zien vallen.. ;) Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105744105
Méér is altijd goed! 8-)

Haha, Orea, zul je weer net zien inderdaad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105744177
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag... ;)

Webcammers...
Hij staat *O* net Oona in slaap zien vallen.. ;) Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
pi_105744209
Deze heeft zelfs een piemeltje! :D

pi_105744287
Ja die Rubens Barn's zijn echt tof :D
  zondag 18 december 2011 @ 21:38:37 #57
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744303
http://www.maanfabriekje.com/
Die heeft bij mini mama's hemel een heleboel ook
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 18 december 2011 @ 21:38:59 #58
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744329
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Orea het volgende:

[..]

Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
Helaas... ik ga nog ff puzzelen
We'll have love aplenty
You and me
pi_105744424
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie :Y
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden: mijn wansmaak is niet de wansmaak van mn kind :{w

edit: As, wat grappig! en dank voor de link, ik heb ze niet eerder goed bekeken... thomas had zo'n annabel geval zoals ik eerder postte (vond ie wél leuk btw *) )
pi_105744623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Cooki het volgende:
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie :Y
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden:
mijn wansmaak is de niet de wansmaak van mn kind :{w

Daarom vind ik de 1e verjaardag ook lastig. Eigen voorkeuren zijn niet zo eenvoudig om te ontdekken. Ik weet wel wat voor soort 'speler' Lena is, maar of ze rommelen met een pop ook echt leuk gaat vinden? Misschien wordt ze wel dol op auto's.

Maar goed, als Lena er niets mee doet dan Ivan wel. Die is meer een poppen- dan een automan.
pi_105744740
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen :)

Hier bleek het meteen een hit! De baby born wordt gebruikt om luiers om te doen, om te voeren, om te verzuipen in bad :').. De stoffen pop is inmiddels hip met speldjes, omdat die 'haar' heeft.... :)
pi_105744844
Het blijft haar eerste verjaardag, dus we willen toch iets min of meer speciaals doen. Ja, ik weet het, we doen het meer voor ons idee. :+
pi_105744854
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen :)
+1 :Y
pi_105744900
Ivan kreeg een Wishbone bike. Dan voelt het niet echt goed om Lena een pop van 15 euro te geven. :@
pi_105744927
Is iets anders dan niet leuker om te geven?
pi_105745146

Deze! Voelt heerlijk aan, echt een knuffelpop. Die (magnetische) speen lijkt stom maar is denk ik echt heel leuk als ze echt gaat spelen. De pop is heel zacht (pluche-achtig), met zo'n korreltjeslijfje. Je kunt er allerlei accessoires bij kopen als het een succes blijkt te zijn. Ik werd niet direct verliefd op het gezichtje, maar wel op de uitvoering.

Ik heb lang getwijfeld of ik deze pop aan Silke wilde geven voor haar verjaardag. We hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat ik zelf nooit een poppenmoeder ben geweest en omdat we al wat poppen hebben. Eerst maar eens kijken hoe haar interesses zich gaan ontwikkelen.
pi_105745161
Uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde uit, wat je ook koopt: gaan ze het wel leuk vinden? Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld) en een garage van Fisher Price (paar keer mee gespeeld). De Wishbone bike kon hij lange tijd niet eens op.
  zondag 18 december 2011 @ 21:51:12 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105745211
Hier toen bv een zandwatertafel... ivm het slechte zomerweer nog niet mee gespeeld dus!
Je zou ook een wat goedkopere pop kunnen doen en wat andere dingen erbij?
We'll have love aplenty
You and me
pi_105745384
De pop is al de goedkope optie; weet je wel hoe duur een Wishbone bike is? :+ Eigenlijk wil ik een loopfietsje, maar die koop stel ik dus uit tot we beter weten wat wanneer geschikt is voor haar.

Het komt vast wel goed met die pop! En als het niet goedkomt dan maar niet.

Dank, Jore! Ga ik ook even naar kijken.
pi_105745387
Kyllian kreeg van oma een pop tijdens mijn zwangerschap (hij was 2,5 jr). Gewoon een pop van het kruidvat ofzo. Dyon heeft er ook nog even mee gespeeld. Pop is altijd heel goed verzorgd, dus niets mis met poppenpapa's hoor! ;)

zondag 18 december 2011 @ 21:55:44 #71
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105745566

Slapende Oona :D
(inclusief haar dierentuin..... Poes & Olifant moeten mee.... en onder haar hoofd ligt nog haar blauwe knuffelpop)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105745675
Ik vind dat wel lastig, hoor. Wij hebben hier ook een werkeloze Duplotrein staan, de garage van Fisher Price wordt af en toe gebruikt als kruk (en is alweer naar boven verhuisd) en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben besloten dat we niet meer iets kopen omdat het zo hoort. Het voelt voor mij niet goed om als een dolle materialist van alles te kopen wat in de kast komt te staan.
Maar toch voelde het ook weer niet goed om op zo'n eerste verjaardag geen bijzonder cadeau te hebben. :')
pi_105745708
Het verbaast me trouwens niets dat het wel 25 minuten duurde, Reilain. Lena en Ivan zijn beiden makkelijke slapers en zij doen er volgens mij ook wel een tijdje over. Sterker nog, op het kinderdagverblijf weten ze vaak niet eens óf Lena wel heeft geslapen. En Ivan heeft ook heel lang gehad dat hij nog een tijd stilletjes wakker in bed lag na het wakker worden (denk aan een 30-60 minuten).
pi_105745806
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld)
vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?

ik herken wat je zegt over afwachten of ze t wel leuk vinden:
wij hebben voor lucas zo n (duur :X ) houten bakfietsje gegeven... lang niet naar omgekeken...
bij de kringloop voor 3 euro deze gevonden: is n mega-hit! *O*
pi_105745893
Cooki, die houten bakfiets was juist leuk....Dyon had er ook nog in gezeten toch :P

Wel heel herkenbaar qua speelgoed! Bij Dyon zijn we wel heel voorzichtig met wat we kopen, er wordt eerst heel goed over nagedacht ;) We hebben natuurlijk al veel van Kyllian.
Soms weet je natuurlijk niet of iets wel of niet gebruikt gaat worden.
pi_105745922
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Jore het volgende:
Ik vind dat wel lastig, hoor. Wij hebben hier ook een werkeloze Duplotrein staan, de garage van Fisher Price wordt af en toe gebruikt als kruk (en is alweer naar boven verhuisd) en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben besloten dat we niet meer iets kopen omdat het zo hoort. Het voelt voor mij niet goed om als een dolle materialist van alles te kopen wat in de kast komt te staan.
Maar toch voelde het ook weer niet goed om op zo'n eerste verjaardag geen bijzonder cadeau te hebben. :')
Echt zo ontzettend herkenbaar! Maar de pop voelt wel goed. De poppenkar die ze krijgt kan ze altijd nog voor andere doelen gebruiken, en ik weet dat Ivan de pop sowieso wel leuk vindt. Ook vindt ze rommelen met kleine knuffels (de vingerpopjes van de Ikea) heel leuk, net als rommelen met de grote knuffelolifant van Ivan (ook afkomstig van de Ikea).

Ze is gewoon een rommelaar en dat maakt op een bepaalde manier alles wel weer goed. Als Ivan met Duplo speelt rommelt hij ook wat.
pi_105746066
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Cooki het volgende:

[..]

vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?

ik herken wat je zegt over afwachten of ze t wel leuk vinden:
wij hebben voor lucas zo n (duur :X ) houten bakfietsje gegeven... lang niet naar omgekeken...
bij de kringloop voor 3 euro deze gevonden: is n mega-hit! *O*
[ afbeelding ]
Ivan heeft zo'n soort plastic loopding gekregen van mijn moeder en hij heeft er weer amper naar omgekeken! :D

Ivan pakt wel eens de bak met Duplo, hoor. Hij vindt het leuk om de bak ondersteboven te kieperen, soms laat hij de trein een stukje lopen, maar verder interesseert het hem niet bovenmatig. Hij is juist de hele dag door bezig met boeken en klein spul (AH-dierenkaarten, Kuifjepoppetjes, dieren van Schleich, schrijven in zijn 'dagboek').
  zondag 18 december 2011 @ 22:05:27 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105746281
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
De pop is al de goedkope optie; weet je wel hoe duur een Wishbone bike is? :+ Eigenlijk wil ik een loopfietsje, maar die koop stel ik dus uit tot we beter weten wat wanneer geschikt is voor haar.

Het komt vast wel goed met die pop! En als het niet goedkomt dan maar niet.

Dank, Jore! Ga ik ook even naar kijken.
Als jullie straks in je huis zitten dan is het misschien handiger om Ivan een goedkoop loopfietsje te geven waarvan het niet zoveel uitmaakt als hij het even bij een buurkindje vergeet en de wishbonebike O+ met zijwieltjes door Lena te laten gebruiken, dat is immers toch onder begeleiding... hoef je je door het dubbelgebruik van Ivan z'n cadeau niet zo schuldig te voelen over een goedkoop cadeau voor Lena ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 december 2011 @ 22:06:14 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105746337
Claudia.... Toch grappig om het te zien zo... meestal is ze muisstil met in slaap vallen.. ze lag inderdaad ook alleen maar te friemelen met haar knuffel...

Wij hebben vandaag dit fietsje met Oona getest... deze krijgt ze voor kerst...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105746628
Wickie heeft dat loopfietsje getipt! Mette schijnt er dol op te zijn.

Precies, Leandra, zoiets kan altijd nog. Of Lena krijgt óók een Wisbone bike. We zien wel. Ik vind het nu gewoon echt te vroeg om die beslissing te nemen. Van de zomer wil ik wel iets hebben voor haar om op te "fietsen".
pi_105746721
Erg leuk fietsje Relain!!

Dyon kreeg deze voor zijn 1e verjaardag, is ook nog steeds in gebruik.

pi_105746779
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan pakt wel eens de bak met Duplo, hoor. Hij vindt het leuk om de bak ondersteboven te kieperen, soms laat hij de trein een stukje lopen, maar verder interesseert het hem niet bovenmatig. Hij is juist de hele dag door bezig met boeken en klein spul (AH-dierenkaarten, Kuifjepoppetjes, dieren van Schleich, schrijven in zijn 'dagboek').
wat klinkt dat al als een uitgetekend karakter he? gaaf mannetje heb je O+
hebben ze al n abbo op de bieb? of zeg ik nu iets heel naïefs :@
nog n idee:
een poppenhuisje? of een duurdere/grote versie van een poppenhuis
leuke site trouwens: www.slimmerspelen.nl
ja of deze: de bilibo's :Y)
pi_105746845
Keuze gemaakt! Deze wordt het. Nogmaals dank allemaal!

pi_105746929
Oww Claudia, die is idd O+
pi_105746977
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:

[..]

wat klinkt dat al als een uitgetekend karakter he? gaaf mannetje heb je O+
hebben ze al n abbo op de bieb? of zeg ik nu iets heel naïefs :@
nog n idee:
een poppenhuisje? of een duurdere/grote versie van een poppenhuis
leuke site trouwens: www.slimmerspelen.nl
ja of deze: de bilibo's :Y)
Een abonnement op de bibliotheek is denk ik leuker als ze wat ouder zijn. Een poppenhuis hebben we al (een houten, tweedehands overgenomen van Moonah; het poppenhuis is al een groot succes bij met name Lena die zo lekker rommelt met alle meubeltjes O+). De Bilibo heb ik overwogen, maar mijn lief en ik vrezen allebei een beetje dat het zo'n onbestemd ding is dat ze er niets mee doen. Ivan zou het denk ik niet zo interessant vinden.
pi_105747232
Reilain leuk om te zien hè? Muppet friemelt ook altijd nog flinke tijd met haar monsieur lapins, en ook in haar slaap O+

Goede keus Claudia, wat een leukerd!
pi_105747381
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Een abonnement op de bibliotheek is denk ik leuker als ze wat ouder zijn.
is gratis he.. vanaf 0 jaar... beschouw ik als basisuitrusting :Y)
en is weer n leuk wekelijks wandelingetje/uitje (zit hier in de school op loopafstand)
ms toch n idee als je verhuisd bent? ;)

aanvulling/mega-edit...xcusi
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
De Bilibo heb ik overwogen, maar mijn lief en ik vrezen allebei een beetje dat het zo'n onbestemd ding is dat ze er niets mee doen. Ivan zou het denk ik niet zo interessant vinden.
:D
hij kan er zn figuurtjes in laten spelen in een zelf bedacht avontuur...
ik vul t ws te veel in nav mn eigen crea-monstertje hoor...
btw naast de grote schelpen is er een gamebox die komt met n dobbelsteen en kleine schelpen...
disclaimer: ik heb geen aandelen, t is vooral omdat t zo goed aansluit bij mijn "speel-met-van-alles-en-verzin-er-van-alles-bij" kinderen...

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 18-12-2011 22:32:16 ]
pi_105747454
Abonnement op de bieb is trouwens gratis tot een bepaalde leeftijd :+
pi_105747474
Spuit 11
pi_105747556
De "nieuwe" bibliotheek in Amsterdam Centrum is trouwens zó tof. O+ Moet ik alleen eerst een bakfiets kopen om er te komen. :+

Dat was trouwens de pop die Jore liet zien, uit de lijn "Baby Stella". Je kunt er veel accessoires bij kopen, wat wel weer aardig is voor de toekomst als de pop blijkt te bevallen.

Het is vast geen toeval dat ik een pop heb uitgezocht die op Lena lijkt. :o :D
pi_105747737
En de pop die ik eerder liet zien koop ik wel voor mezelf als ik weer ga rammelen. :')
pi_105747838
Je hebt een mooie pop voor je meisje uitgekozen O+

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
En de pop die ik eerder liet zien koop ik wel voor mezelf als ik weer ga rammelen. :')
haha.. k heb nav een post van Fannetje een monchichi aapje gekocht (zie avatar <---) *)
pi_105747919
Claudia, ken je deze al?

Ze hebben ook verkleedkleertjes :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 18 december 2011 @ 22:33:47 #94
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105748169
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
De "nieuwe" bibliotheek in Amsterdam Centrum is trouwens zó tof. O+ Moet ik alleen eerst een bakfiets kopen om er te komen. :+

Dat was trouwens de pop die Jore liet zien, uit de lijn "Baby Stella". Je kunt er veel accessoires bij kopen, wat wel weer aardig is voor de toekomst als de pop blijkt te bevallen.

Het is vast geen toeval dat ik een pop heb uitgezocht die op Lena lijkt. :o :D
Dat was exact wat ik dacht toen ik hem zag, een Lena snoetie heeft die pop. :D
Popjes voor meisjes.....en jongens. O+
Mijn mupke heeft er twee van 'Sinterklaas', een van haar oma (mijn moeder)

en een van haar opa en zijn vrouw. (ML zijn vader)

En ze is er helemaal weg van, ze speelt er graag mee, de onderste. En de bovenste gaat mee naar bed en wordt stukgeknuffeld.

*Sluipt weer weg*
pi_105748236
Door die slaapfoto's hebben wij ook een babyfoon met camera gekocht. Mart wordt altijd wakker als we zijn kamer inlopen.

Verder niet bijgelezen, dit zal ik morgen eens doen tijdens mijn werk ;)
  zondag 18 december 2011 @ 22:56:40 #96
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105749510
Leuk Claudia! Ik ben benieuwd....

Ik zit al de hele avond naar mijn slapende meisje te staren.. Echt geweldig dit..

Naast het fietsje vandaag ook een slee gescoord...
en zo'n magisch tekenbordje.... wil morgen nog op pad voor een knutselschortje (iemand tips waar??) en misschien nog wat kleine dingen zoals stoepkrijt e.d
;) Dan is het wel vol onder de kerstboom
We'll have love aplenty
You and me
pi_105749575
Hannah heeft van sinterklaas een nep-babyborn pop gehad (met zacht rompje). Zoiets:

Ik heb er nog een superleuk wiegje bij gekocht en een buggy (ook maar een tientje). Ze vindt het geweldig. Is de hele dag aan het tutten met haar pop en aan het rondparaderen met de buggy.
Ze had trouwens al eens een stoffen pop gehad, maar daar kijkt ze dus echt niet naar om. Ik denk dat hij niet genoeg op een 'echte' baby lijkt ofzo.
pi_105750084
O+ Al die poppen.
Ik wil ook een dochter erbij ;)
  maandag 19 december 2011 @ 07:25:31 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105760228
Mijn jongens hebben dat onderste popje ook gehad. Daar heb je geen dochter voor nodig hoor. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105760878
Wij hebben ook een pop, maar daar is nog geen 3 minuten mee gespeeld :D
Momenteel zijn puzzels hier een hit :)

Ik werd wakker om 7:30... En om 7:45 werd F wakker :o En de oudste nog weer later...Wat heerlijk! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')