abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105744074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Cooki het volgende:
As, die Haba poppen, vind ik leuk! voor Lucas ms zelfs :P
vooral ook ivm kleding en accessoires die bijpassend beschikbaar zijn :)

ik ben er al uit: haba pop genaamd lukas ...
*)
Echt he, ik wilde net het plaatje gaan posten van de Lukas pop.
  zondag 18 december 2011 @ 21:36:23 #52
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744095
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag... ;)

Webcammers...
Hij staat *O* net Oona in slaap zien vallen.. ;) Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105744105
Méér is altijd goed! 8-)

Haha, Orea, zul je weer net zien inderdaad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105744177
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag... ;)

Webcammers...
Hij staat *O* net Oona in slaap zien vallen.. ;) Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
pi_105744209
Deze heeft zelfs een piemeltje! :D

pi_105744287
Ja die Rubens Barn's zijn echt tof :D
  zondag 18 december 2011 @ 21:38:37 #57
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744303
http://www.maanfabriekje.com/
Die heeft bij mini mama's hemel een heleboel ook
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 18 december 2011 @ 21:38:59 #58
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105744329
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Orea het volgende:

[..]

Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
Helaas... ik ga nog ff puzzelen
We'll have love aplenty
You and me
pi_105744424
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie :Y
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden: mijn wansmaak is niet de wansmaak van mn kind :{w

edit: As, wat grappig! en dank voor de link, ik heb ze niet eerder goed bekeken... thomas had zo'n annabel geval zoals ik eerder postte (vond ie wél leuk btw *) )
pi_105744623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Cooki het volgende:
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie :Y
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden:
mijn wansmaak is de niet de wansmaak van mn kind :{w

Daarom vind ik de 1e verjaardag ook lastig. Eigen voorkeuren zijn niet zo eenvoudig om te ontdekken. Ik weet wel wat voor soort 'speler' Lena is, maar of ze rommelen met een pop ook echt leuk gaat vinden? Misschien wordt ze wel dol op auto's.

Maar goed, als Lena er niets mee doet dan Ivan wel. Die is meer een poppen- dan een automan.
pi_105744740
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen :)

Hier bleek het meteen een hit! De baby born wordt gebruikt om luiers om te doen, om te voeren, om te verzuipen in bad :').. De stoffen pop is inmiddels hip met speldjes, omdat die 'haar' heeft.... :)
pi_105744844
Het blijft haar eerste verjaardag, dus we willen toch iets min of meer speciaals doen. Ja, ik weet het, we doen het meer voor ons idee. :+
pi_105744854
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen :)
+1 :Y
pi_105744900
Ivan kreeg een Wishbone bike. Dan voelt het niet echt goed om Lena een pop van 15 euro te geven. :@
pi_105744927
Is iets anders dan niet leuker om te geven?
pi_105745146

Deze! Voelt heerlijk aan, echt een knuffelpop. Die (magnetische) speen lijkt stom maar is denk ik echt heel leuk als ze echt gaat spelen. De pop is heel zacht (pluche-achtig), met zo'n korreltjeslijfje. Je kunt er allerlei accessoires bij kopen als het een succes blijkt te zijn. Ik werd niet direct verliefd op het gezichtje, maar wel op de uitvoering.

Ik heb lang getwijfeld of ik deze pop aan Silke wilde geven voor haar verjaardag. We hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat ik zelf nooit een poppenmoeder ben geweest en omdat we al wat poppen hebben. Eerst maar eens kijken hoe haar interesses zich gaan ontwikkelen.
pi_105745161
Uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde uit, wat je ook koopt: gaan ze het wel leuk vinden? Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld) en een garage van Fisher Price (paar keer mee gespeeld). De Wishbone bike kon hij lange tijd niet eens op.
  zondag 18 december 2011 @ 21:51:12 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105745211
Hier toen bv een zandwatertafel... ivm het slechte zomerweer nog niet mee gespeeld dus!
Je zou ook een wat goedkopere pop kunnen doen en wat andere dingen erbij?
We'll have love aplenty
You and me
pi_105745384
De pop is al de goedkope optie; weet je wel hoe duur een Wishbone bike is? :+ Eigenlijk wil ik een loopfietsje, maar die koop stel ik dus uit tot we beter weten wat wanneer geschikt is voor haar.

Het komt vast wel goed met die pop! En als het niet goedkomt dan maar niet.

Dank, Jore! Ga ik ook even naar kijken.
pi_105745387
Kyllian kreeg van oma een pop tijdens mijn zwangerschap (hij was 2,5 jr). Gewoon een pop van het kruidvat ofzo. Dyon heeft er ook nog even mee gespeeld. Pop is altijd heel goed verzorgd, dus niets mis met poppenpapa's hoor! ;)

zondag 18 december 2011 @ 21:55:44 #71
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105745566

Slapende Oona :D
(inclusief haar dierentuin..... Poes & Olifant moeten mee.... en onder haar hoofd ligt nog haar blauwe knuffelpop)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105745675
Ik vind dat wel lastig, hoor. Wij hebben hier ook een werkeloze Duplotrein staan, de garage van Fisher Price wordt af en toe gebruikt als kruk (en is alweer naar boven verhuisd) en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben besloten dat we niet meer iets kopen omdat het zo hoort. Het voelt voor mij niet goed om als een dolle materialist van alles te kopen wat in de kast komt te staan.
Maar toch voelde het ook weer niet goed om op zo'n eerste verjaardag geen bijzonder cadeau te hebben. :')
pi_105745708
Het verbaast me trouwens niets dat het wel 25 minuten duurde, Reilain. Lena en Ivan zijn beiden makkelijke slapers en zij doen er volgens mij ook wel een tijdje over. Sterker nog, op het kinderdagverblijf weten ze vaak niet eens óf Lena wel heeft geslapen. En Ivan heeft ook heel lang gehad dat hij nog een tijd stilletjes wakker in bed lag na het wakker worden (denk aan een 30-60 minuten).
pi_105745806
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld)
vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?

ik herken wat je zegt over afwachten of ze t wel leuk vinden:
wij hebben voor lucas zo n (duur :X ) houten bakfietsje gegeven... lang niet naar omgekeken...
bij de kringloop voor 3 euro deze gevonden: is n mega-hit! *O*
pi_105745893
Cooki, die houten bakfiets was juist leuk....Dyon had er ook nog in gezeten toch :P

Wel heel herkenbaar qua speelgoed! Bij Dyon zijn we wel heel voorzichtig met wat we kopen, er wordt eerst heel goed over nagedacht ;) We hebben natuurlijk al veel van Kyllian.
Soms weet je natuurlijk niet of iets wel of niet gebruikt gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')