Echt he, ik wilde net het plaatje gaan posten van de Lukas pop.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Cooki het volgende:
As, die Haba poppen, vind ik leuk! voor Lucas ms zelfs
vooral ook ivm kleding en accessoires die bijpassend beschikbaar zijn![]()
ik ben er al uit: haba pop genaamd lukas ...
![]()
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een babybjorn... kreeg ze voor haar verjaardag...
Webcammers...
Hij staatnet Oona in slaap zien vallen..
Mevrouw deed er gewoon 25 min over! Nooit gedacht.... Jullie enig idee hoe ik de snapshot functie aan krijg? Hij zegt steeds Snapshot Fail
Helaas... ik ga nog ff puzzelenquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Hmmm geen idee hier geen last van gehad...
Daarom vind ik de 1e verjaardag ook lastig. Eigen voorkeuren zijn niet zo eenvoudig om te ontdekken. Ik weet wel wat voor soort 'speler' Lena is, maar of ze rommelen met een pop ook echt leuk gaat vinden? Misschien wordt ze wel dol op auto's.quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Cooki het volgende:
ja, Orea, dat kan ook he, gewoon naar de intertoys of een lokale speelgoedwinkel en dan t meiske/jungske zelf laten kiezen uit jouw voorselectie![]()
das meer mijn manier geworden, door ervaringen wijzer geworden:
mijn wansmaak is de niet de wansmaak van mn kind![]()
+1quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Misschien is dan een 'goedkope' stoffen pop (zoals die mijn L heeft) wel een goede optie.. als blijkt dat ze daar dol op is kun je altijd nog een duurdere kopen
vindt Ivan de trein nog steeds niet leuk?quote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft voor zijn 1e verjaardag onder andere de Duplo trein gekregen (amper mee gespeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |