Grmblquote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef leonieke het volgende:
(en nu maar hopen dat ik de fok!-wet niet op me afgeroepen heb)
agreedquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:16 schreef Keshet het volgende:
Staat genoteerd Octo!
Mijn persoonlijke mening: Zeker nu, met haar zusje! () op komst zou ik er geen drama van maken. Ze zal 'm wel echt nodig hebben als ze er zo van in paniek raakt als ze er geen heeft.
Wat Keshet zegtquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:13 schreef octopussy het volgende:
Lijnloos, gefeiciteeed met je peuter
Keshet, ik zou ook verbaasd zijn als muppet weer wilde slapen na een uur. Geniet van je rust!
Misschien weet de logopedist dit: als je kind van bijna 2 nog zo'n behoefte heeft aan haar speen dat ze zonder niet in slaap kan vallen, is het dan toch nodig om hem af te leren? Hannah raakt zo ongeveer in paniek als ze geen speen tot haar beschikking heeft. Ik weet niet zo goed of ik er veel drama voor over heb om hem af te pakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat beperken wij hier ook heel ergquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef octopussy het volgende:
Awwww cuteness![]()
![]()
Jullie hebben gelijk m.b.t. speentje hoor. Ik ga daar voorlopig even niet mee aan de slag. Misschien alleen weer wat strenger worden dat ze overdag niet met het speentje mag rondlopen. Dat is er weer ingeslopen en ik vind het geen porum dat ze hele verhalen ophangt met een speen in haar mond.
Maar ze wordt zo driftig als ze hem niet mag
SPOILER: Anne en Bientje door het jaar heen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |