Ik wel, maar daarna vind ik hem best een baas met karakter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet kwaad worden op ze.
Wie weet zijn er nog tips voor het versieren van kerstbomen die ook werken bij vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want vrouwen versieren lukt toch niet
Ow, heb ik niet gezien. Even lezen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef Strani het volgende:
Goedesmorreges mensen!
Ik las gisterenavond dat FB-topic over onze geliefde slowchat en heb er maar wat gepost.
Dat aftuigen vinden ze nooit zo leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie weet zijn er nog tips voor het versieren van kerstbomen die ook werken bij vrouwen.
Optuigen, versieren, aftuigen.
Okidoquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, heb ik niet gezien. Even lezen...
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat aftuigen vinden ze nooit zo leuk.
Ik zet ze altijd in de tuin als ik klaar ben met ze.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.
Laat het gewoon door de buurman doen voor een euro of tien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Maar ik vind het zelf ook niet zo prettig om ze af te tuigen
Ik ben zo'n softie die tegen geweld tegen vrouwen is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het gewoon door de buurman doen voor een euro of tien.
Zachte heelmeesters jongen, zachte heelmeesters.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n softie die tegen geweld tegen vrouwen is.
Ik denk dat dat meestal mannen zijn die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige mannen geilen erop om afgetuigd te worden
Nee word er niet echt geil van als ik in mijn ballen geschopt wordquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige mannen geilen erop om afgetuigd te worden
Ja, een slachtoffer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Help, versieren gaat me niet zo makkelijk af. Kan iemand mij even helpen?
Awwwquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een knuffel.
Jazeker, deel je leven met ons m'n beste.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Je kunt op internet vast wel tutorials vinden hoe je een kerstboom moet versierenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Op de 1 of andere manier trek ik dat aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meestal mannen zijn die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken.
Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier trek ik dat aan
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef b4kl4p het volgende:
Nou het zit zo. Ik wil gewoon keihard ballen en verder niets, geen gezeik en mn huis uit als de daad is geweest. Maar ik krijg het idee dat ik altijd moet praten, daar heb ik dus helemaal geen zin in.
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.
Nee dat valt reuze meequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?
Dat denk ik graagquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Je ziet er nogal agressief uit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezeverquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?
Hangt van je moeder af hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschien
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezever
Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
stomme snotmail , ik kon niet bij mijn mail
Zekers...maar meer mannen denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen worden
Ervaring of intuïtie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zekers...maar meer mannen denk ik
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.
Er was iets met snotmail aan de hand nu eindelijk geluktquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon als een aardige gast.
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Wees blij dat je van hem af bent, heb je daar ook niks meer mee te makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeggg...b4kl4p, wat heb jij toch een sexey iu? Daten?
Kan me wel iets bij voorstellen dat mannen liever in hun gezicht geslagen worden tijdens door een vrouw dan andersom. Tja dat je er geil van wordt...kan ik ook me ook moeilijk voorstellen. Maar ach mommy issues hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannen
Vanavond en keyharde neuqseksquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?
Whats it to you?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , niet meer maar had vaak ruzie nu blijkt dus waarom mammie dearest heeft hem verpest en hem daarbij het idee gegeven dat alles om hem draait. Ik ga nog wel met zijn broer en vrienden omquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?
Ninja view checkte ninja edit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Want jij houdt niet van smalltalk toch? Gewoon to the point
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waaromquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindjequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waarom
Goeie tip 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker dingquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?
zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker ding
Mag ik er ook 1?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
Oehhh er zijn oliebollen voor mij gehaald![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens lief doen dan
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!
Dat is wat we allemaal willen beste Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Yes! Met alleen maar lekkere wijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smerenquote:
het serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef b4kl4p het volgende:
Vragen op internet of je een oliebol mag
Heerlijk, kook ik mijn ballen nog even. Heb me alleen we geschoren vandaag, weet niet of dat een probleem is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!
Wel veelquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
dat snap ik ook wel. ik bedoelde het letterlijker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
Nee Overijssel, jij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij uit Limburg? Serieuze vraag
Met bollen tegelijk, wat een genot.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Oh hai. Kusjes vanuit de Ierse pub, vanavond knoflook eten.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Alles met knoflook is lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Met bollen tegelijk, wat een genot.
Oh ja, dat vertelde je gister. Ze hadden zelfs toetjes met knoflook toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen trollquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Hij is al eerder op een meet geweest waar ik niet was. Hij was op de eerste meet ook al eens geweest en dit is de eerste keer dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibliquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ponyo? Ghibli? Zijn dat schoenenmerken of zo?
Ik heb een gebroken beenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ga een stukje lopen in de frisse lucht.
Oh een goede keuze. Wel een aparte goser. Wanneer hebben we weer een meet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen troll
Ja. Knuffel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
aww dat is wel zielig om een gebroken been te hebben
Weet niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
maar durfde die nou de kroeg niet in dat die dus buiten stond te wachten ??
Hmm, een knuffel en een fruitmand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Howls moving castle is leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibli
wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Tijdens het eten was hij er niet, we zijn naar een kroeg gegaan en toen belde hij dat hij in Leiden was. We hebben daar nog een tijd zitten wachten en na de ingang zitten staren.
We zouden toen naar een andere plek gaan, maar ik ging nog even nar de wc. Toen ik buiten kwam toen had de groep ineens een extra persoon.Maar ik ga er vanuit dat hij daar dus al stond te wachten.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hmm, een knuffel en een fruitmand.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heaven is a place on earth with you
Ongesteld heloef ??quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Echt hormonen, vervelende dingen zijn het.
Nee, alleen geil.quote:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
[..]
mylifeisgrey natuurlijk, daar hadden we het toch over?
Die is er nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Iemand zal dat moeten organiseren danquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Je hebt handen toch?quote:
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?quote:
Ik ben van de partijquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pitaquote:
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk benquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pita
[ afbeelding ]
(Doen de Grieken toch nog wat goed [ afbeelding ] )
Gebroken been, misselijk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk ben
Ja, maar in tegenstelling tot normaal helpt dat niet echt.quote:
Dat misselijk komt door die oliebollen van netquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebroken been, misselijk..
Het is wat
Dat wist ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat misselijk komt door die oliebollen van netWel beetje opletten he
Ja...of lopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wist ik wel
Wel lastig met zo'n been, kun je niet dansen enzo
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef b4kl4p het volgende:
Gaan er mensen vandaag nog wat leuks doen of blijft iedereen net als ik hier in dit topic hangen?
Je gaat met je fluit spelen!?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.
Ik kan nergens heenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef b4kl4p het volgende:
Gaan er mensen vandaag nog wat leuks doen of blijft iedereen net als ik hier in dit topic hangen?
Ingesneeuwd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan nergens heendus ik ben hier
Ik speel helaas geen fluit. Probeer het bij een dame in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je gaat met je fluit spelen!?
Nu nog brak?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
nog brak van gisteren dus hang ik hier
Alcoholquote:
meestal het eerstequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
AlcoholAangezien we in R&P zitten wil ik graag een case behandelen. Stel je hebt alcohol gedronken en je wordt de volgende dag wakker. Wat denk je dan?
- Ok, even nadenken wat is er gebeurd. Hmm wel vage gesprekken gehad
- JAAAA WAT EEN AVOND!
- Niets bijzonders
even om te pijlen
Muziek is ruk...gast is goed te doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
In de sfeer van de TT, waarom vinden de meeste vrouwen zijn dit album zo geweldig ?
Dus het is vrij normaal om flarden van de avond volledig kwijt te zijn. Mooi.quote:
Als je toch een gast wilt doen moet je deze gast eens proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
Hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als je toch een gast wilt doen moet je deze gast eens proberen.
Alleen die naam al, lijkt me veel te veel op holadiejeequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind buble ook niet om te doen eigenlijk
En bedankt versterk mijn mepneigingenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk Spiksplinter van Hans Teeuwen.
Teleurstellend
Agressieve bui?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En bedankt versterk mijn mepneigingenkloothommel zit in het publiek
Ik was er ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is vaak wel het bestje ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
yuphad gisteren hele paar leuke uitspraken over mij gehoord , die eigenlijk echt niet normaal zijn maar ik wil er proberen boven te staan maar mijn hadden jeuken.
Wie hoe wat waar heb je het over?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh, sorry nog over dat van Bartho Braatquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
yuphad gisteren hele paar leuke uitspraken over mij gehoord , die eigenlijk echt niet normaal zijn maar ik wil er proberen boven te staan maar mijn hadden jeuken.
Wil je de redenen delen waarom hij van je walgt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mijn ex heeft dus tegen zijn broer gezegd dat die van me walgt en ik kan veel hebben maar dit is achterlijk
Mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex. Kijk nog een keer naar dat woord!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mijn ex heeft dus tegen zijn broer gezegd dat die van me walgt en ik kan veel hebben maar dit is achterlijk
Tenzij ze ook kinderen met 'm heeft. Maar zo niet, heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex. Kijk nog een keer naar dat woord!
En ga verder met je leven. Leef in het heden. EX, dus EXIT.
Lekker belangrijk of ie van je walgt.
Die gast die nog steeds iedere dag mamas boterhammetjes eet zekerquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
waarschijnlijk omdat het een eikel is die niet weet hoe die met vrouwen moet omgaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je de redenen delen waarom hij van je walgt?
Je bent zo onzeker als de pest dat je erover inzit....quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het een eikel is die niet weet hoe die met vrouwen moet omgaan
Wat heb je gekookt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weer eens eten gemaakt voor 5 personen. Iemand nog honger?
Aardappeltjes met rozemarijn en sperziebonen in spek met bospaddestoelen en uitjes in boursin cuisine.quote:
Mmm dat lust ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Aardappeltjes met rozemarijn en sperziebonen in spek met bospaddestoelen en uitjes in boursin cuisine.
Tartaartje is voor mij
Ik kan verder helemaal niets. Jammer he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmm dat lust ik wel
Mannen die goed kunnen koken:![]()
![]()
![]()
![]()
Ach..tis meer dan ik zelf kan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan verder helemaal niets. Jammer he?
Wat voor muziek maak je en welk instrument speel je dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.
Jij kunt weer dingen met sinaasappels, die lust ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach..tis meer dan ik zelf kan.
Of bedoel je niet qua gerechten?
Techno, house, breakbeat of wat me dan ook te binnen schiet. Ik speel wat piano, wat gitaar en ik kan wel zingen. We gaan zien wat er uitkomt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je en welk instrument speel je dan?
Ik blijf ook thuis hangen.. ben helemaal brak. Ik was al verkouden, kwam gister pas om 1 uur 's nachts thuis van een pokeravondje en heb vanochtend 2 uur lang vrij intensief gesport.
Het wordt tijd om lekker op de bank te gaan hangen en vroeg te gaan slapen
Kan je wel goed beffen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij kunt weer dingen met sinaasappels, die lust ik dan weer niet.
Ik kan wel koken, ik weinig anders.
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt kokenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmm dat lust ik wel
Mannen die goed kunnen koken:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan best aardig koken, maar homoseksualiteit is mij nog nooit ten laste gelegd door vrouwen die bij mij kwamen eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt koken![]()
(Is mij gelukkig nog niet nog niet gevraagd. Ik kan waarschijnlijk toch niet goed genoeg koken)
Die link heb ik echt nog nooit gelegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt koken![]()
(Is mij gelukkig nog niet nog niet gevraagd. Ik kan waarschijnlijk toch niet goed genoeg koken)
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een beetje rondkijkt in Nederland dan zie je dat de liefde van de Nederlandse vrouw door de maag gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan best aardig koken, maar homoseksualiteit is mij nog nooit ten laste gelegd door vrouwen die bij mij kwamen eten.
Maar de vraag is... kun je ook goed pijpen!?quote:
De beste chef ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)
Lekker beftongetjequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beste chef ooit.
[ afbeelding ]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef Puntenjager het volgende:
Kwaken dat je goed kunt beffen... alsjeblieft zeg
Weten de vrouw en kinderen van Jamie hier van?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)
Als je niet weet of je goed bent of niet, dan ben je het dus waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijk
Geintje. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Jamiequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Weten de vrouw en kinderen van Jamie hier van?
Het is een aardige man. Alleen soms een beetje betweterig met z'n gezondheidsverslaving.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geintje. Ik ben stiekem een beetje verliefd op JamieEn dat schattige geslis van hem
Waarom?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Strani het volgende:
Sinosappel, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je stiekem een man bent.
Ik ga het niet hardop zeggen, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je niet weet of je goed bent of niet, dan ben je het dus waarschijnlijk niet
Val je op mannen die slissen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geintje. Ik ben stiekem een beetje verliefd op JamieEn dat schattige geslis van hem
Leg uit wat precies een "mannelijke manier van chatten" is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt een hele mannelijke manier van chatten. Is niet erg hoor, het viel me op.
Ach ja, zo schijn ik een tampeloerus giganticus te hebben. Je doet er niks aan, bro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijk
Als dat soort kortzichtige vrouwen echt bestaan dan dienen ze ook de keuken in getrapt te worden en te koken terwijl ze mij tegelijkertijd oraal bevredigen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, goed kunnen koken werd bij een goeie vriend van mij door een paar vrouwen als 'lichtelijk gay' bestempeld (en die vent is ook nog eens gewoon hetero).
Ik vind het persoonlijk ook om te kotsen, maar ik heb die vrouwen toch niet kunnen overtuigen dat kunnen koken normaal is.
Nou bij hem vind ik het wel iets heel aandoenlijks hebben. Hij krijgt er een hoog knuffelgehalte vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Val je op mannen die slissen?
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach ja, zo schijn ik een tampeloerus giganticus te hebben. Je doet er niks aan, bro.
Ouchquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Er is iets bekend aan je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou bij hem vind ik het wel iets heel aandoenlijks hebben. Hij krijgt er een hoog knuffelgehalte van
In dit geval een wat dubbelzinnige manier van chatten en een zeer proactieve houding met mensen van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leg uit wat precies een "mannelijke manier van chatten" is?
Misschien ben ik gewoon geil?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit geval een wat dubbelzinnige manier van chatten en een zeer proactieve houding met mensen van het andere geslacht.
Ja precies dat. En ik moet je aanbod helaas afslaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon geil?
Dus maak je nuttig en bef me
Homo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi ben er weer! Nu nog even koken
Ik moest lachen... godver!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Je hebt toch een gebroken been, niet een gebroken (rechter) arm !??quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon geil?
Dus maak je nuttig en bef me
He, niks tegen kokende mannen.quote:
Die indruk krijg ik ook ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Strani het volgende:
Sinosappel, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je stiekem een man bent.
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook ja.
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.
Je bedoelt onze clonemasterquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.
Wie anders hè.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soit/mrk.n/mpj/iwannabehigh
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?
True, true.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder ons
Sinosappel is ook 'vrouwelijk'.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
Heeft hij die vrouwelijke account alweer verlaten dan? Bweheh
Wat zeg je allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
Hey Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Maar goed ook, vuize teringhond is hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar goed ook, vuile teringhond is het
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
Heb ik nou goed begrepen dat Hoeden_Douche_Computermeisje helemaal begrijpt dat jij verder niks met haar wil, en dat je dr ook nog vaker mag/kan/zal doen zien ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Easier said then done. Bovendien staat m'n hoofd effetjes niet naar versieren om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
Herhaal ze nog een keer, speciaal voor mij.quote:
Papi Chuloquote:
Een goeie spelerquote:
Mmm Me gusta el....quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol, ik moet nu denken aan een heel fout nummer
Dont make me verlegenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
En ik aan een mooie vakantieherinnering.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb ik nou goed begrepen dat Hoeden_Douche_Computermeisje helemaal begrijpt dat jij verder niks met haar wil, en dat je dr ook nog vaker mag/kan/zal doen zien ?
Zeker. Ik wil zijn padawan worden.quote:
Welke reden is dat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb 1 keer de Linda gekocht.
Wel met een goede reden maar toch.
Ik zou hem doen.quote:
quote:
Fotoreportage met Gerrie.quote:
Nog steeds? Linkje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Fotoreportage met Gerrie.
Tering wat was ik verliefd op haar.
Voor de prijs uit de folder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
Even een vraagje aan de kerels onder ons:
Voor hoeveel zou jij haar doen?
[ afbeelding ]
Haha, niet waar. Ik zou jou niet doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij zou alles doen, een appeltaart is nog niet veilig.
Hoe heet ze? Even googelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Fotoreportage met Gerrie.
Tering wat was ik verliefd op haar.
So 2 days ago brahquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er wat geld bij willen. Voor een eurotje of 50 toe wil ik haar best een veeg geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]
Nee allang niet meer.quote:
Oud nieuws is oudquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
Voor hoeveel zou jij haar hem doen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |