Nee Overijssel, jij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij uit Limburg? Serieuze vraag
Met bollen tegelijk, wat een genot.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Oh hai. Kusjes vanuit de Ierse pub, vanavond knoflook eten.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Alles met knoflook is lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Met bollen tegelijk, wat een genot.
Oh ja, dat vertelde je gister. Ze hadden zelfs toetjes met knoflook toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen trollquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Hij is al eerder op een meet geweest waar ik niet was. Hij was op de eerste meet ook al eens geweest en dit is de eerste keer dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibliquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ponyo? Ghibli? Zijn dat schoenenmerken of zo?
Ik heb een gebroken beenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ga een stukje lopen in de frisse lucht.
Oh een goede keuze. Wel een aparte goser. Wanneer hebben we weer een meet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen troll
Ja. Knuffel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
aww dat is wel zielig om een gebroken been te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |