Ik wel, maar daarna vind ik hem best een baas met karakter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet kwaad worden op ze.
Wie weet zijn er nog tips voor het versieren van kerstbomen die ook werken bij vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want vrouwen versieren lukt toch niet
Ow, heb ik niet gezien. Even lezen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef Strani het volgende:
Goedesmorreges mensen!
Ik las gisterenavond dat FB-topic over onze geliefde slowchat en heb er maar wat gepost.
Dat aftuigen vinden ze nooit zo leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie weet zijn er nog tips voor het versieren van kerstbomen die ook werken bij vrouwen.
Optuigen, versieren, aftuigen.
Okidoquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, heb ik niet gezien. Even lezen...
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat aftuigen vinden ze nooit zo leuk.
Ik zet ze altijd in de tuin als ik klaar ben met ze.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze blijven dan vaak alsnog wel bij je.
Laat het gewoon door de buurman doen voor een euro of tien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Maar ik vind het zelf ook niet zo prettig om ze af te tuigen
Ik ben zo'n softie die tegen geweld tegen vrouwen is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het gewoon door de buurman doen voor een euro of tien.
Zachte heelmeesters jongen, zachte heelmeesters.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n softie die tegen geweld tegen vrouwen is.
Ik denk dat dat meestal mannen zijn die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige mannen geilen erop om afgetuigd te worden
Nee word er niet echt geil van als ik in mijn ballen geschopt wordquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige mannen geilen erop om afgetuigd te worden
Ja, een slachtoffer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Help, versieren gaat me niet zo makkelijk af. Kan iemand mij even helpen?
Awwwquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
Sommige mannen willen gewoon een knuffel.
Jazeker, deel je leven met ons m'n beste.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Je kunt op internet vast wel tutorials vinden hoe je een kerstboom moet versierenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
Op de 1 of andere manier trek ik dat aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meestal mannen zijn die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken.
Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier trek ik dat aan
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef b4kl4p het volgende:
Nou het zit zo. Ik wil gewoon keihard ballen en verder niets, geen gezeik en mn huis uit als de daad is geweest. Maar ik krijg het idee dat ik altijd moet praten, daar heb ik dus helemaal geen zin in.
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.
Nee dat valt reuze meequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?
Dat denk ik graagquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Je ziet er nogal agressief uit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezeverquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?
Hangt van je moeder af hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschien
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezever
Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
stomme snotmail , ik kon niet bij mijn mail
Zekers...maar meer mannen denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen worden
Ervaring of intuïtie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zekers...maar meer mannen denk ik
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.
Er was iets met snotmail aan de hand nu eindelijk geluktquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon als een aardige gast.
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Wees blij dat je van hem af bent, heb je daar ook niks meer mee te makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeggg...b4kl4p, wat heb jij toch een sexey iu? Daten?
Kan me wel iets bij voorstellen dat mannen liever in hun gezicht geslagen worden tijdens door een vrouw dan andersom. Tja dat je er geil van wordt...kan ik ook me ook moeilijk voorstellen. Maar ach mommy issues hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannen
Vanavond en keyharde neuqseksquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?
Whats it to you?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , niet meer maar had vaak ruzie nu blijkt dus waarom mammie dearest heeft hem verpest en hem daarbij het idee gegeven dat alles om hem draait. Ik ga nog wel met zijn broer en vrienden omquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?
Ninja view checkte ninja edit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Want jij houdt niet van smalltalk toch? Gewoon to the point
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waaromquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindjequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waarom
Goeie tip 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker dingquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?
zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker ding
Mag ik er ook 1?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
Oehhh er zijn oliebollen voor mij gehaald![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens lief doen dan
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!
Dat is wat we allemaal willen beste Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Yes! Met alleen maar lekkere wijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smerenquote:
het serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef b4kl4p het volgende:
Vragen op internet of je een oliebol mag
Heerlijk, kook ik mijn ballen nog even. Heb me alleen we geschoren vandaag, weet niet of dat een probleem is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!
Wel veelquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
dat snap ik ook wel. ik bedoelde het letterlijker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
Nee Overijssel, jij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij uit Limburg? Serieuze vraag
Met bollen tegelijk, wat een genot.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Oh hai. Kusjes vanuit de Ierse pub, vanavond knoflook eten.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Alles met knoflook is lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Met bollen tegelijk, wat een genot.
Oh ja, dat vertelde je gister. Ze hadden zelfs toetjes met knoflook toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen trollquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Hij is al eerder op een meet geweest waar ik niet was. Hij was op de eerste meet ook al eens geweest en dit is de eerste keer dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mylifeisgray. Is dit nou een troll of was dit allemaal serieus?
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibliquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ponyo? Ghibli? Zijn dat schoenenmerken of zo?
Ik heb een gebroken beenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ga een stukje lopen in de frisse lucht.
Oh een goede keuze. Wel een aparte goser. Wanneer hebben we weer een meet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij is naar de huisarts gegaan. En nee, het is (helaas voor hem) geen troll
Ja. Knuffel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
aww dat is wel zielig om een gebroken been te hebben
Weet niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
maar durfde die nou de kroeg niet in dat die dus buiten stond te wachten ??
Hmm, een knuffel en een fruitmand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Howls moving castle is leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibli
wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Tijdens het eten was hij er niet, we zijn naar een kroeg gegaan en toen belde hij dat hij in Leiden was. We hebben daar nog een tijd zitten wachten en na de ingang zitten staren.
We zouden toen naar een andere plek gaan, maar ik ging nog even nar de wc. Toen ik buiten kwam toen had de groep ineens een extra persoon.Maar ik ga er vanuit dat hij daar dus al stond te wachten.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hmm, een knuffel en een fruitmand.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heaven is a place on earth with you
Ongesteld heloef ??quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Echt hormonen, vervelende dingen zijn het.
Nee, alleen geil.quote:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
[..]
mylifeisgrey natuurlijk, daar hadden we het toch over?
Die is er nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Iemand zal dat moeten organiseren danquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Je hebt handen toch?quote:
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?quote:
Ik ben van de partijquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pitaquote:
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk benquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pita
[ afbeelding ]
(Doen de Grieken toch nog wat goed [ afbeelding ] )
Gebroken been, misselijk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk ben
Ja, maar in tegenstelling tot normaal helpt dat niet echt.quote:
Dat misselijk komt door die oliebollen van netquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebroken been, misselijk..
Het is wat
Dat wist ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat misselijk komt door die oliebollen van netWel beetje opletten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |