Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
stomme snotmail , ik kon niet bij mijn mail
Zekers...maar meer mannen denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen worden
Ervaring of intuïtie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zekers...maar meer mannen denk ik
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van gehoord. Echt geloof me, je mag me bedanken voor deze gouden tip.
Er was iets met snotmail aan de hand nu eindelijk geluktquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, wachtwoord vergeten? Of iets met snotmail zelf aan de hand?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon als een aardige gast.
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Wees blij dat je van hem af bent, heb je daar ook niks meer mee te makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat mijn ex een 2e mammie zoektWat blijkt een volwassen kerel van 27 die zijn moeder nog steeds elke dag boterhammen laat smeren voor die naar werk gaat
Niets in het huishouden doet en alles aan zijn mammie overlaat en nog steeds bij inwoont en eigenlijk niet van plan is bij mammie weg te gaan
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeggg...b4kl4p, wat heb jij toch een sexey iu? Daten?
Kan me wel iets bij voorstellen dat mannen liever in hun gezicht geslagen worden tijdens door een vrouw dan andersom. Tja dat je er geil van wordt...kan ik ook me ook moeilijk voorstellen. Maar ach mommy issues hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Rare mannen hoor, die mannen
Vanavond en keyharde neuqseksquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dit is een abstracte schets van een foto op een feestje laatst in Den Bosch. Wanneer is de date en wat gaan we doen?
Whats it to you?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , niet meer maar had vaak ruzie nu blijkt dus waarom mammie dearest heeft hem verpest en hem daarbij het idee gegeven dat alles om hem draait. Ik ga nog wel met zijn broer en vrienden omquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel sick, maar hij is je ex... Dus waarom bekommer je je om hem?
Ninja view checkte ninja edit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanavond en keyharde neuqseks
Want jij houdt niet van smalltalk toch? Gewoon to the point
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waaromquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik mijn lederen strapsen aandoen?
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindjequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van hem wegrennen is de beste beslissing die je ooit in je leven gemaakt hebt jellybean!
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, leen ik effe de cirkelzaag van me buurman. Weet je, ik doe altijd heel kort met mijn bedpartners. Snap nog steeds niet waarom
Goeie tip 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |