Weet niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
maar durfde die nou de kroeg niet in dat die dus buiten stond te wachten ??
Hmm, een knuffel en een fruitmand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Howls moving castle is leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ponyo is een hele lieve tekenfilm van dezelfde makers als Spirited away, howl's moving castle etc en dat is studio ghibli
wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Tijdens het eten was hij er niet, we zijn naar een kroeg gegaan en toen belde hij dat hij in Leiden was. We hebben daar nog een tijd zitten wachten en na de ingang zitten staren.
We zouden toen naar een andere plek gaan, maar ik ging nog even nar de wc. Toen ik buiten kwam toen had de groep ineens een extra persoon.Maar ik ga er vanuit dat hij daar dus al stond te wachten.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hmm, een knuffel en een fruitmand.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heaven is a place on earth with you
Ongesteld heloef ??quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Echt hormonen, vervelende dingen zijn het.
Nee, alleen geil.quote:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
[..]
mylifeisgrey natuurlijk, daar hadden we het toch over?
Die is er nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Iemand zal dat moeten organiseren danquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef b4kl4p het volgende:
Ja weet ik veel, ben niet op de meet geweest. wanneer is de volgende meet?
Je hebt handen toch?quote:
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?quote:
Ik ben van de partijquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok kan geregeld worden, op de bierwaterfiets op de loosdrechtse plassen een idee? Morgenvroeg half 8?
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pitaquote:
)
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk benquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je van knoflook houdt raad ik je echt aan om Tzatziki te nemen met knoflook flavoured pita
[ afbeelding ]
(Doen de Grieken toch nog wat goed [ afbeelding ] )
Gebroken been, misselijk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk ben
Ja, maar in tegenstelling tot normaal helpt dat niet echt.quote:
Dat misselijk komt door die oliebollen van netquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebroken been, misselijk..
Het is wat
Dat wist ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat misselijk komt door die oliebollen van netWel beetje opletten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |