Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker dingquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehe cirkelzaagseks die ken ik nog goed. Erg lekker altijd.Hoelaat zal ik mijn rolstoel voor je deur parkeren?
zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk achteraf inderdaad ja dat ook zo was . Tip 1 date nooit maar dan ook nooit een mama's kindje
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe maar om 22u want me buurman is nog niet thuis, jij lekker ding
Mag ik er ook 1?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
Oehhh er zijn oliebollen voor mij gehaald![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens lief doen dan
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Goed doen we dat. Zal ik mijn strijkijzer meenemen voor het anale deel of heb jij er ook een? Want stoom!
Dat is wat we allemaal willen beste Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Yes! Met alleen maar lekkere wijvenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
B4, je wilt dus ballen zonder enige moeite te hoeven doen?
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smerenquote:
het serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef b4kl4p het volgende:
Vragen op internet of je een oliebol mag
Heerlijk, kook ik mijn ballen nog even. Heb me alleen we geschoren vandaag, weet niet of dat een probleem is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 dus dat zit wel goed. Tot straks!
Wel veelquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
dat snap ik ook wel. ik bedoelde het letterlijker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 27 wonen nog bij moeders en laten haar hun boterhammetjes smeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |