Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soit/mrk.n/mpj/iwannabehigh
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?
True, true.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder ons
Sinosappel is ook 'vrouwelijk'.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
Heeft hij die vrouwelijke account alweer verlaten dan? Bweheh
Wat zeg je allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
Hey Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Maar goed ook, vuize teringhond is hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar goed ook, vuile teringhond is het
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
Heb ik nou goed begrepen dat Hoeden_Douche_Computermeisje helemaal begrijpt dat jij verder niks met haar wil, en dat je dr ook nog vaker mag/kan/zal doen zien ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Easier said then done. Bovendien staat m'n hoofd effetjes niet naar versieren om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
Herhaal ze nog een keer, speciaal voor mij.quote:
Papi Chuloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |