He, niks tegen kokende mannen.quote:
Die indruk krijg ik ook ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Strani het volgende:
Sinosappel, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je stiekem een man bent.
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook ja.
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.
Je bedoelt onze clonemasterquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.
Wie anders hè.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soit/mrk.n/mpj/iwannabehigh
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?
True, true.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder ons
Sinosappel is ook 'vrouwelijk'.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
Heeft hij die vrouwelijke account alweer verlaten dan? Bweheh
Wat zeg je allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
Hey Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Maar goed ook, vuize teringhond is hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar goed ook, vuile teringhond is het
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |