Leg uit wat precies een "mannelijke manier van chatten" is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt een hele mannelijke manier van chatten. Is niet erg hoor, het viel me op.
Ach ja, zo schijn ik een tampeloerus giganticus te hebben. Je doet er niks aan, bro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijk
Als dat soort kortzichtige vrouwen echt bestaan dan dienen ze ook de keuken in getrapt te worden en te koken terwijl ze mij tegelijkertijd oraal bevredigen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, goed kunnen koken werd bij een goeie vriend van mij door een paar vrouwen als 'lichtelijk gay' bestempeld (en die vent is ook nog eens gewoon hetero).
Ik vind het persoonlijk ook om te kotsen, maar ik heb die vrouwen toch niet kunnen overtuigen dat kunnen koken normaal is.
Nou bij hem vind ik het wel iets heel aandoenlijks hebben. Hij krijgt er een hoog knuffelgehalte vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Val je op mannen die slissen?
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach ja, zo schijn ik een tampeloerus giganticus te hebben. Je doet er niks aan, bro.
Ouchquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Er is iets bekend aan je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou bij hem vind ik het wel iets heel aandoenlijks hebben. Hij krijgt er een hoog knuffelgehalte van
In dit geval een wat dubbelzinnige manier van chatten en een zeer proactieve houding met mensen van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leg uit wat precies een "mannelijke manier van chatten" is?
Misschien ben ik gewoon geil?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit geval een wat dubbelzinnige manier van chatten en een zeer proactieve houding met mensen van het andere geslacht.
Ja precies dat. En ik moet je aanbod helaas afslaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon geil?
Dus maak je nuttig en bef me
Homo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi ben er weer! Nu nog even koken
Ik moest lachen... godver!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Je hebt toch een gebroken been, niet een gebroken (rechter) arm !??quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon geil?
Dus maak je nuttig en bef me
He, niks tegen kokende mannen.quote:
Die indruk krijg ik ook ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Strani het volgende:
Sinosappel, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je stiekem een man bent.
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook ja.
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat iemand die net geregistreerd is volop aan het SC'en slaat. Zal wel een kloon zijn die probeert iemand uit de tent te lokken.
Je bedoelt onze clonemasterquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De registreerdatum komt wel overeen met de 'verdwijning' van een andere user hier.
Wie anders hè.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt onze clonemaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |