Dat is vaak wel het bestje ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
yuphad gisteren hele paar leuke uitspraken over mij gehoord , die eigenlijk echt niet normaal zijn maar ik wil er proberen boven te staan maar mijn hadden jeuken.
Wie hoe wat waar heb je het over?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En bedankt versterk mijn mepneigingenkloothommel zit in het publiek
Oh, sorry nog over dat van Bartho Braatquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
yuphad gisteren hele paar leuke uitspraken over mij gehoord , die eigenlijk echt niet normaal zijn maar ik wil er proberen boven te staan maar mijn hadden jeuken.
Wil je de redenen delen waarom hij van je walgt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mijn ex heeft dus tegen zijn broer gezegd dat die van me walgt en ik kan veel hebben maar dit is achterlijk
Mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex. Kijk nog een keer naar dat woord!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mijn ex heeft dus tegen zijn broer gezegd dat die van me walgt en ik kan veel hebben maar dit is achterlijk
Tenzij ze ook kinderen met 'm heeft. Maar zo niet, heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex, mijn ex. Kijk nog een keer naar dat woord!
En ga verder met je leven. Leef in het heden. EX, dus EXIT.
Lekker belangrijk of ie van je walgt.
Die gast die nog steeds iedere dag mamas boterhammetjes eet zekerquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
waarschijnlijk omdat het een eikel is die niet weet hoe die met vrouwen moet omgaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je de redenen delen waarom hij van je walgt?
Je bent zo onzeker als de pest dat je erover inzit....quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het een eikel is die niet weet hoe die met vrouwen moet omgaan
Wat heb je gekookt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weer eens eten gemaakt voor 5 personen. Iemand nog honger?
Aardappeltjes met rozemarijn en sperziebonen in spek met bospaddestoelen en uitjes in boursin cuisine.quote:
Mmm dat lust ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Aardappeltjes met rozemarijn en sperziebonen in spek met bospaddestoelen en uitjes in boursin cuisine.
Tartaartje is voor mij
Ik kan verder helemaal niets. Jammer he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmm dat lust ik wel
Mannen die goed kunnen koken:![]()
![]()
![]()
![]()
Ach..tis meer dan ik zelf kan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan verder helemaal niets. Jammer he?
Wat voor muziek maak je en welk instrument speel je dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.
Jij kunt weer dingen met sinaasappels, die lust ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach..tis meer dan ik zelf kan.
Of bedoel je niet qua gerechten?
Techno, house, breakbeat of wat me dan ook te binnen schiet. Ik speel wat piano, wat gitaar en ik kan wel zingen. We gaan zien wat er uitkomt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je en welk instrument speel je dan?
Ik blijf ook thuis hangen.. ben helemaal brak. Ik was al verkouden, kwam gister pas om 1 uur 's nachts thuis van een pokeravondje en heb vanochtend 2 uur lang vrij intensief gesport.
Het wordt tijd om lekker op de bank te gaan hangen en vroeg te gaan slapen
Kan je wel goed beffen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij kunt weer dingen met sinaasappels, die lust ik dan weer niet.
Ik kan wel koken, ik weinig anders.
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt kokenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmm dat lust ik wel
Mannen die goed kunnen koken:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan best aardig koken, maar homoseksualiteit is mij nog nooit ten laste gelegd door vrouwen die bij mij kwamen eten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt koken![]()
(Is mij gelukkig nog niet nog niet gevraagd. Ik kan waarschijnlijk toch niet goed genoeg koken)
Die link heb ik echt nog nooit gelegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of ze (vrouwen) vragen zich af of je niet homo bent als je goed kunt koken![]()
(Is mij gelukkig nog niet nog niet gevraagd. Ik kan waarschijnlijk toch niet goed genoeg koken)
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een beetje rondkijkt in Nederland dan zie je dat de liefde van de Nederlandse vrouw door de maag gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan best aardig koken, maar homoseksualiteit is mij nog nooit ten laste gelegd door vrouwen die bij mij kwamen eten.
Maar de vraag is... kun je ook goed pijpen!?quote:
De beste chef ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)
Lekker beftongetjequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De beste chef ooit.
[ afbeelding ]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef Puntenjager het volgende:
Kwaken dat je goed kunt beffen... alsjeblieft zeg
Weten de vrouw en kinderen van Jamie hier van?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neejoh!! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Check al die masterchefs. Geen enkele homo tussen (behalve Jamie Oliver)
Als je niet weet of je goed bent of niet, dan ben je het dus waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kwaak niet dat ik het goed kan, het schijnt dat ik het goed kan. Ik krijg er complimentjes over, maar kan net zo goed onzin zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |