Gebroken been, misselijk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit...ondanks dat ik misselijk ben
Ja, maar in tegenstelling tot normaal helpt dat niet echt.quote:
Dat misselijk komt door die oliebollen van netquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebroken been, misselijk..
Het is wat
Dat wist ik welquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat misselijk komt door die oliebollen van netWel beetje opletten he
Ja...of lopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wist ik wel
Wel lastig met zo'n been, kun je niet dansen enzo
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef b4kl4p het volgende:
Gaan er mensen vandaag nog wat leuks doen of blijft iedereen net als ik hier in dit topic hangen?
Je gaat met je fluit spelen!?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker muziek maken, dus blijf thuis hangen. Geen zin in stappen.
Ik kan nergens heenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:27 schreef b4kl4p het volgende:
Gaan er mensen vandaag nog wat leuks doen of blijft iedereen net als ik hier in dit topic hangen?
Ingesneeuwd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan nergens heendus ik ben hier
Ik speel helaas geen fluit. Probeer het bij een dame in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je gaat met je fluit spelen!?
Nu nog brak?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
nog brak van gisteren dus hang ik hier
Alcoholquote:
meestal het eerstequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
AlcoholAangezien we in R&P zitten wil ik graag een case behandelen. Stel je hebt alcohol gedronken en je wordt de volgende dag wakker. Wat denk je dan?
- Ok, even nadenken wat is er gebeurd. Hmm wel vage gesprekken gehad
- JAAAA WAT EEN AVOND!
- Niets bijzonders
even om te pijlen
Muziek is ruk...gast is goed te doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
In de sfeer van de TT, waarom vinden de meeste vrouwen zijn dit album zo geweldig ?
Dus het is vrij normaal om flarden van de avond volledig kwijt te zijn. Mooi.quote:
Als je toch een gast wilt doen moet je deze gast eens proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
Hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als je toch een gast wilt doen moet je deze gast eens proberen.
Alleen die naam al, lijkt me veel te veel op holadiejeequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind buble ook niet om te doen eigenlijk
En bedankt versterk mijn mepneigingenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk Spiksplinter van Hans Teeuwen.
Teleurstellend
Agressieve bui?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En bedankt versterk mijn mepneigingenkloothommel zit in het publiek
Ik was er ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En bedankt versterk mijn mepneigingenkloothommel zit in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |