Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soit/mrk.n/mpj/iwannabehigh
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zal toch niet echt weer zo ver zijn?
True, true.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal zeker wel nog een kloon aanmaken want hij kan gewoon niet zonder ons
Sinosappel is ook 'vrouwelijk'.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
Heeft hij die vrouwelijke account alweer verlaten dan? Bweheh
Wat zeg je allemaal?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
Hey Sinji.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Maar goed ook, vuize teringhond is hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig dat wauwelaar er niet meer is, die teringhont mis ik voor geen meter
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar goed ook, vuile teringhond is het
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Muziek is ruk...gast is goed te doen
Heb ik nou goed begrepen dat Hoeden_Douche_Computermeisje helemaal begrijpt dat jij verder niks met haar wil, en dat je dr ook nog vaker mag/kan/zal doen zien ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Money,
Heb je nog versiertips voor de single mannen hier?
Easier said then done. Bovendien staat m'n hoofd effetjes niet naar versieren om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt toch niets mee gedaan
Herhaal ze nog een keer, speciaal voor mij.quote:
Papi Chuloquote:
Een goeie spelerquote:
Mmm Me gusta el....quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol, ik moet nu denken aan een heel fout nummer
Dont make me verlegenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
En ik aan een mooie vakantieherinnering.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb ik nou goed begrepen dat Hoeden_Douche_Computermeisje helemaal begrijpt dat jij verder niks met haar wil, en dat je dr ook nog vaker mag/kan/zal doen zien ?
Zeker. Ik wil zijn padawan worden.quote:
Welke reden is dat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb 1 keer de Linda gekocht.
Wel met een goede reden maar toch.
Ik zou hem doen.quote:
quote:
Fotoreportage met Gerrie.quote:
Nog steeds? Linkje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Fotoreportage met Gerrie.
Tering wat was ik verliefd op haar.
Voor de prijs uit de folder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
Even een vraagje aan de kerels onder ons:
Voor hoeveel zou jij haar doen?
[ afbeelding ]
Haha, niet waar. Ik zou jou niet doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij zou alles doen, een appeltaart is nog niet veilig.
Hoe heet ze? Even googelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Fotoreportage met Gerrie.
Tering wat was ik verliefd op haar.
So 2 days ago brahquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er wat geld bij willen. Voor een eurotje of 50 toe wil ik haar best een veeg geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]
Nee allang niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |