Pardon?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eredivisieclubs 53 miljoen verlies. Dus die Duitse club moet weer gepromoot worden.
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie potquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:07 schreef Perico het volgende:
Jan Smit moet je hoogstens 1x per jaar als gast hebben. Dit wordt dus niks, en met Babs samen al helemaal niks.
Koningskoppel Boskamp / Schelvecchio is 15 klassen beter.
Ja ik denk dat ik vanavond maar oversla, die Smit is net een plaat met een kras en Barbara tja laat maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie pot
Ook geen verkeerde vent?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Respect voor Heracles hoor, leuke club en leuk voetbal. Ook Jan Smit is geen verkeerde vent, maar ik zie hem gewoon niet graag in VI. Zelfde verhaal voor die rooie pot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat er geen geluid bij Gifjes zit, die lach van Hugoquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gifje mag wat bij betreft ook in de OP.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwanger worden op die manier kan alleen in fims
Dit dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:07 schreef Perico het volgende:
Jan Smit moet je hoogstens 1x per jaar als gast hebben. Dit wordt dus niks, en met Babs samen al helemaal niks.
Koningskoppel Boskamp / Schelvecchio is 15 klassen beter.
Nieuw stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Goed beleid, lage salarissen, jonge talenten etc. Wat zegt die jan met zijn boerenbek nog meer?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Die clubopheerlijking van die paardenbek sla ik wel over vandaag, heb toch nog tentamens te leren..
Ohja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste kunstgrasveld, verschil niet te merken.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan moet die kroegsport strak helemaal afmaken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan moet die kroegsport straks helemaal afmaken
oh?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet echt concentreren wil je die ouwe brabbelaar wil volgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog 6 onder, dadelijk haalt hij ze er een voor een uit
Zou ze kunstmatig geïnsemineerd zijn of op natuurlijke wijze?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal.. heb al eens gezien, eentje wou der 'wel even vol blaffen'
Ikquote:
Als ze haar tieten weer vooruitsteekt ga ik ook twijfelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal.. heb al eens gezien, eentje wou der 'wel even vol blaffen'
Tis een boer héquote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
MarkoAlmelo kan jij het vertalen voor ons?
Ik jullie ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn wij ookmaar we verstaan hem niet.
Jij hebt dat ook opgezochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Rofl. Ze vergeten dat FC Basel met een begroting van 20 miljoen Man United heeft uitgeschakeld?
Goed ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zal vanavond als de mp4 te downloaden is ff een srt bestandje maken
En mocro ofniet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Adem Maher behoort tot dezelfde school als die van Aissati, technisch en vriendelijk. Balvaardig en teder.²
Kunnen ze daar dan geen camera op zetten?quote:
THIS LOOKS SHOPPED. I CAN TELL FROM SOME OF THE PIXELS AND FROM SEEING QUITE A FEW SHOPS IN MY TIMEquote:
"Ik zeg doen, had jij gezegd"quote:
Opelquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef mrstylo het volgende:
Ajax en PSV wordt gesponsord door Mercedes
Feyenoord door Toyota
dus kost toch niet extra?
Inderdaad, wat een held is het toch. Een ware performer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij 20 jaar geleden afgegaan is als cabaretier
Dat soort infantiele humor vrolijkt me niet echt op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
Nou, om jullie op te vrolijken (zou het verband hebben met Danny Vera?).
1ste was aardig, 2de sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
Vonden jullie de SMSjes van Verbeek leuk ?
Kon er niet echt om lachen.
Ik zou er gewoon een topic over openen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
Maar jij hebt de Rene van der Gijp-award gewonnen, jij moet overal om lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ik lach net als René alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hebt de Rene van der Gijp-award gewonnen, jij moet overal om lachen
Wel jammer dat je je eeuwige UI niet even verandert.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lach net als René alleen voor mezelf
met De Krommequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie komt half januari weer terug
De_krommequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk een ban ja?
Ohquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal International #312: Heracles is een gezonde club
Ja idd. Als ik ervoor zorg dat hij een ban krijgt, krijg ik dan iets van jou Jojoortje?quote:
Lijkt me wel een lieve opa thoquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal weer van Smit
Net als Ajaxquote:
Gast echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
12500 euro per maand bruto. Schandalig veel
ja op top jaren voor sommigen, en dan tot 35jaar gemiddeld voetballen daarna niksquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Valt wel mee toch? Ik mag toch aannemen dat jij dat ook krijgt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
OOOOOH wat erg.. dan gaan ze een baan zoeken, het zijn geen heldenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ja op top jaren voor sommigen, en dan tot 35jaar gemiddeld voetballen daarna niks
Welke voorzitters hebben er nog meer gezeten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Wrijfhout het volgende:
Smit is itt de vorige keren dat hij aanwezig was een stuk beter aan te horen. Laatste keer dat hij er was ging het alleen maar over Hercales. Nu is het tenminste nog enigszins neutraal over nederlands voetbal.
Jan Rekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke voorzitters hebben er nog meer gezeten?
kan alleen huistra herinneren ?
Niemand neemt de voorzitter van Heracles ook serieus, met zijn berpekte voetbalkennis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke voorzitters hebben er nog meer gezeten?
kan alleen huistra herinneren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |