De 1 bier regel? Wat is dat nou voor ongein?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een 1 bier regel.
Dus wat doe, ik aan het begin van de avond veel drinken ben ik in de ochtend weer nuchter.
Iedereen heeft een levenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zegt iedereen af voor vrijdag?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me een goede gok.![]()
Hier is het prima. Beetje winderig, maar fijn. Ik had lekkere luxe broodjes gekregen van een buschauffeur.
Hoax!quote:
Ik ben mama's kleine engeltje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 1 bier regel? Wat is dat nou voor ongein?
Die heb je binnen. Kan niet mis gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren heeft die meid die ik een paar keer gemeet heb bij concerten en "ruzie"mee had sorry gezegd niet direct maar wel indirect.
Dat geloof ik pas als wij moe maar voldaan naast elkaar liggen op bedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die heb je binnen. Kan niet mis gaan.
Ik ben een week van mijn zomervakantie kwijt geweest aan het bouwen van een site voor een kerk aangezien mijn moeder zei dat ik dat wel kon en ik het niet over mijn hart kon krijgen nee te zeggen tegen een vrouw die haar huis net had opgezegd om weeskinderen in Suriname te gaan helpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder loopt altijd op te scheppen over mijn studie en dat ik wel dingen kan regelen. Dat weet ik omdat ze altijd met opdrachtjes van kennissen en collega's komt. "Ohja, die wilt nog een visite kaartje, ik zei dat jij dat wel kon"
I know that feeling.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een week van mijn zomervakantie kwijt geweest aan het bouwen van een site voor een kerk aangezien mijn moeder zei dat ik dat wel kon en ik het niet over mijn hart kon krijgen nee te zeggen tegen een vrouw die haar huis net had opgezegd om weeskinderen in Suriname te gaan helpen.
quote:
Broodje briequote:
Mijne vroeg hoeveel ik ophad na een concert (Pater Moeskroen, kreeg constant van dat evenementen bier aangeboden van iedereen).quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vroeg na het stappen wel eens of ik veel op had.
"Weet ik niet, paar dingetjes van dat en een paar van dat en ik had zelf een fles Pisang gehaald, dus het viel wel mee"
En dat laatste zinnetje maakt alles goed. Want dan zei ze allemaal maar "Ohja, gelukkig maar."
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar we hebben geen wc, niet tof.
Je zit in een sprinter?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar we hebben geen wc, niet tof.
Ik zeg altijd een paar biertjes en voor de rest cola want dat leek me wel verstandig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vroeg na het stappen wel eens of ik veel op had.
"Weet ik niet, paar dingetjes van dat en een paar van dat en ik had zelf een fles Pisang gehaald, dus het viel wel mee"
En dat laatste zinnetje maakt alles goed. Want dan zei ze allemaal maar "Ohja, gelukkig maar."
gleequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb Glee van vanavond gemist. Ik ga mijn verdriet wegdrinken terwijl ik de hele avond liedje van glee luister.
Ze weten dat ik drink hoeveel dat gaat ze geen reet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak er voor mijn ouders geen geheim van hoeveel ik heb gedronken. Want ze weten volgens mij toch wel dat het niet weinig is.
Nja mijn ouders vragen het ook zelden. Omdat ik eigenlijk alleen een kater heb van wijn, dus ze hebben er ook nooit last van dat scheelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze weten dat ik drink hoeveel dat gaat ze geen reet aan.
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ouders vragen het ook zelden. Omdat ik eigenlijk alleen een kater heb van wijn, dus ze hebben er ook nooit last van dat scheelt.
Deed ze op mn 14e al niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragen
Toen dronk je ook nog niet waarschijnlijkquote:
Okay, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
@loka: weer een vliegtuig!
ik weet niet wat voor vliegtuig het is, ik zal er straks over gaan nadenken en inschatten hoe hoog hij vliegt en hoe snel hij gaat.
duurt wel 40 seconde ofzo
nja ik woon thuis dus ik zie ze dan welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragen
Op mijn 14de al wel hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen dronk je ook nog niet waarschijnlijk
ligt eraan, mijn ouders zijn altijd wel chill geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk is het altijd verstandig niks tegen je ouders te zeggen.
Ligt er aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk is het altijd verstandig niks tegen je ouders te zeggen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zegt iedereen af voor vrijdag?
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?quote:
Ik kan vrijdag wss toch welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?
Hoe laat ben je trouwens van plan m het te laten beginnen?
Ach, de mijne niet vervelend maar wel erg bemoeierig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan, mijn ouders zijn altijd wel chill geweest.
Mwah, geen behoefte aan. Heb niet bepaald een goede band met ze.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Als ze vrolijk vragen of je er nog een meedrinkt als je halfdronken thuiskomt kan je ze het wel vertellen.
Momenteel denk ik aan 9 uur in de avond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?
Hoe laat ben je trouwens van plan m het te laten beginnen?
dan kan ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Momenteel denk ik aan 9 uur in de avond.
The good boy tactiek verloopt tot nu toe goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, geen behoefte aan. Heb niet bepaald een goede band met ze.Ik zou het verdacht vinden. Maar als het voor jou werkt, is het prima.
nou het klinkt gewoon als een vliegtuig.quote:
Oei, das wel een stuk later dan ik eigenlijk had gehoopt. Ik moet om nog thuis te kunnen komen uiterlijk 12 uur weer in de trein terugzitten. Ben dan ook bijna langer onderweg dan daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, geen behoefte aan. Heb niet bepaald een goede band met ze.Ik zou het verdacht vinden. Maar als het voor jou werkt, is het prima.
[..]
Momenteel denk ik aan 9 uur in de avond.
Stefan wil ook vroegerquote:
Mijn god zeg.quote:
Ze vroegen me vandaag of ik vrijdag kon werken door de vele afwezigen. En omdat Myra, Stefan en Joyca en Tijn zeiden dat ze niet in de middag zouden komen door school ed., ging ik ervan uit dat ik wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Oei, das wel een stuk later dan ik eigenlijk had gehoopt. Ik moet om nog thuis te kunnen komen uiterlijk 12 uur weer in de trein terugzitten. Ben dan ook bijna langer onderweg dan daar.
Ik dacht dat je 's middags al wilde beginnen?
Als het dan toch 's avonds moet worden dan zou ik 6 of 7 uur een stuk chiller vinden.
[..]
Stefan wil ook vroeger
Nog gehosseld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
The good boy tactiek verloopt tot nu toe goed.
Neuh.quote:
Misschien zijn het de russen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou het klinkt gewoon als een vliegtuig.
geen verbrandingsmotor, of propellorgeluid ofzo, maar gewoon straalmotorachtig
ik weet er verder ook niets van, er is/was ergens iets op google earth dat iemand een ontvanger had neergezet, die de locatie van vliegtuigen ontving en dat dan over internet naar je google earth kon sturen, maar die heb ik niet meer.
en er was/is hier een militaire vliegtuigbasis, maar die was dacht ik gesloten geraakt paar jaar terug.
het lijkt me dat hij niet vliegt op 10 km hoogte ofzo.
maar veel lager.
en misschien dan tussen de 200 en 500 km per uur ofzo?
omdat het geluid niet zo snel afzwakt enzo (ik heb maar 1 punt) gaat hij niet laag recht over me heen, of misschien wel laag maar dan ver langs me heen ofzo.
Zou 7 uur lukken dan inderdaad? Als ik om 9 uur moet komen dan ben ik in totaal langer onderweg dan daar. 7 uur zou ik mooi vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze vroegen me vandaag of ik vrijdag kon werken door de vele afwezigen. En omdat Myra, Stefan en Joyca en Tijn zeiden dat ze niet in de middag zouden komen door school ed., ging ik ervan uit dat ik wel zou kunnen.
Dat lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
7 zou voor mij het best zijn. Ik weet niet wie er allemaal komen, maar anders kunnen we ook ergens in de stad vast iets drinken of eten ofzo en dan later richting kaneelstaaf gaan.
ja of de duitsers met weer een invasie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien zijn het de russen!
Wij zijn grenswachters ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja of de duitsers met weer een invasie.
ik houd ze in de gaten........vertrouw maar op me, als de landmacht en tanks langskomen van ze om naar het binnenland van nederland te gaan zal ik het melden.
Ik kan ook vragen of ik niet hoef te werken. Moet ik morgen even slijmen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
7 zou voor mij het best zijn. Ik weet niet wie er allemaal komen, maar anders kunnen we ook ergens in de stad vast iets drinken of eten ofzo en dan later richting kaneelstaaf gaan.
I know that feeling, brah. Ik heb jarenlang door een straat gefietst op weg naar de unie overdag en de soos in de avond, hopende dat ik een meid zou zien. Wat was zij mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh.
Al hoop ik nog wel sneu elke dag als ik bij de VU sta te wachten op de bus, dat trammeisje opeens voor me staat.
Ik werk tot kwart voor 9.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou 7 uur lukken dan inderdaad? Als ik om 9 uur moet komen dan ben ik in totaal langer onderweg dan daar. 7 uur zou ik mooi vinden.
[..]
Dat lijkt me een goed plan
ga slijmenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan ook vragen of ik niet hoef te werken. Moet ik morgen even slijmen.
[..]
I know that feeling, brah. Ik heb jarenlang door een straat gefietst op weg naar de unie overdag en de soos in de avond, hopende dat ik een meid zou zien. Wat was zij mooi.![]()
Maar ze vond mij haar kleine broertje. Family-zoned.
[..]
Ik werk tot kwart voor 9.Als jullie willen, ga ik slijmen morgen om vrij te vragen.
Dat is laatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werk tot kwart voor 9.Als jullie willen, ga ik slijmen morgen om vrij te vragen.
welke?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben vrijdag naakt te bewonderen, in de sauna.
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Bedankt voor deze mededelingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
quote:
Will do.quote:
Fapfapfapfap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Logisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk de helft van de mensen hier
Ik moet er nog heen, hoe kan ik dan nu al foto's hebbenquote:
Zo één met bubbelbaden en verschillende sauna's en restaurants en relax plekken en massage salons en nog wat dingen. Ik ben de naam vergeten en weet ook niet meer in welke plaatsquote:
Je krijgt die tieten toch niet ter plekke uitgereikt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog heen, hoe kan ik dan nu al foto's hebben
[..]
Zo één met bubbelbaden en verschillende sauna's en restaurants en relax plekken en massage salons en nog wat dingen. Ik ben de naam vergeten en weet ook niet meer in welke plaats
Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daar is al teveel van uitgelekt.
Die wissel in in voor entree kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Je krijgt die tieten toch niet ter plekke uitgereikt?
Niemand hoor, echt waar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?
Gewoon eten. Is goed voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?quote:
Ik wil gewoon niet.quote:
Dat doet de mijne ook altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Let op de PI.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Een papiertje? Oh ja, het contract..je hebt gelijk, ik hou er over op.
Maar je hebt mij wel gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Ik heb met jou geen contract.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Kaneelstokje niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Om dit tijdstip een heel bord eten?
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Wat is er met mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Maar had je al avond gegeten, want normale mensen doen dat tussen 18-20uquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.
Maar het gaat gewoon om het feit dat ze het door mijn strot probeert te duwen.
Dat is geen naaktfoto.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7
ik heb net haastig zitten zoeken. er zijn er nog wel meer
zijn we nu vrienden kaneelstokken?
Dat jij langzaam aan ook tot de privékringen van m'n kartel behoort en zodoende de naaktfoto's van lokasenna hebt gezien. En dag schatquote:
Nee ik heb niet meer gegeten sinds half 3.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar had je al avond gegeten, want normale mensen doen dat tussen 18-20u
Voor wat ik je betaal verwacht ik wel meer discretie Straniquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in Leidenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Sorry man, om het goed te maken gooi ik er de volgende keer een kwart gram gratis bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor wat ik je betaal verwacht ik wel meer discretie Strani
Dat heb je snel gevonden! Maar dat is helaas geen naakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7
ik heb net haastig zitten zoeken. er zijn er nog wel meer
zijn we nu vrienden kaneelstokken?
oh ik dacht dat het daar al niet meer over ging.quote:
dan moet je gewoon dokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in LeidenBen nog nooit in Leiden geweest.
Oh, en weet iemand hoe het zit met mijn studenten weekov als ik vrijdagnacht reis na 12?
Of, als je een beetje een leuke vrouw bent, de foto's gewoon aan iedereen laten zien. Ben je meteen van die nare twijfels af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het daar al niet meer over ging.
het is een protip om nooit naaktfotos te maken, want anders dan heb je ALTIJD wanneer iemand over naaktfotos die hij (zogenaamd) gezien heeft begint dat je denkt van: is het echt, het kan echt zijn dat hij ze gezien heeft.
niet goed voor de geestelijke gerustheid is de nasleep van naaktfotos dus
Volgens mij niet, maar dan zou je de regelgeving op de website eens moeten lezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger ging het tot 4 uur op studentenreisrecht, nu niet meer?
zo zijn de meeste chans .quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Of, als je een beetje een leuke vrouw bent, de foto's gewoon aan iedereen laten zien. Ben je meteen van die nare twijfels af.
Jij weet veelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger ging het tot 4 uur op studentenreisrecht, nu niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij weet veel
oh toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hola quapoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
Dat jij langzaam aan ook tot de privékringen van m'n kartel behoort en zodoende de naaktfoto's van lokasenna hebt gezien. En dag schat
Structuur zit er niet bij hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Nee ik heb niet meer gegeten sinds half 3.
En wij eten meestal gewoon wanneer we zin hebben.
Ik beken dat ik te lang bezig ben geweest met die van Loka maar ik verwacht binnenkort een paar nieuwe series. Namen kan ik niet noemen maar het eindigt op trawberry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hola quapoOh ja, Loka heb ik al lang naakt gezien. Bedankt nog voor die pica's
Heb je inmiddels al meer fotomateriaal van anderen om te delen?
Structuur is zoeken naar iets wat je erg goed bevalt, en dat dan heel vaak herhalen. En zodra het je niet meer bevalt, zoek je een nieuwe structuur.quote:
Zeer discreet! Gelukkig ben ik bovengemiddeld slim en begrijp ik over wie je het hebtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef Strani het volgende:
Ik beken dat ik te lang bezig ben geweest met die van Loka maar ik verwacht binnenkort een paar nieuwe series. Namen kan ik niet noemen maar het eindigt op trawberry.
Ik kan niet zonder maar ik blijf ervan walgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind structuur anders heel prettig hoor, heb al te weinig van mezelf
Haha, ja wordt een hele leuke serie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeer discreet! Gelukkig ben ik bovengemiddeld slim en begrijp ik over wie je het hebt
Ik kijk er naar uit
Misschien ben je gewoon nog aan het loskomen van je oudersquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder maar ik blijf ervan walgen.
Ons Surinamers eten ook nooit gestructureerd.quote:
Joh, ben jij Surinaams?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons Surinamers eten ook nooit gestructureerd.
Omdat het daar te warm is. Kerst hoor je in de ijskou te vierenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef Strani het volgende:
Jammer dat die meet in Nederland is. Waarom komen jullie niet met z'n allen naar Spanje?
Ik hou gewoon sowieso niet van regelmatig leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon nog aan het loskomen van je ouders
Acht graden hier nu, dat valt dus best mee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat het daar te warm is. Kerst hoor je in de ijskou te vieren
Hindoestaans-Creools zelfs.quote:
Hier ook ongeveerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Acht graden hier nu, dat valt dus best mee!
Dat wist ik niet nee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Dit is een multi-culti topic
Man ik kan niet eens Surinaams.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan, leuk. Begrijp je dan ook een beetje van de latijnse talen als Portugees en Spaans?
Oh okay. Als je maar niet hier met me gaat concurreren door je Spaanse charme op de vrouwen te gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik kan niet eens Surinaams.
Het enige wat ik nog met Spaans heb is dat ik het nog een keer wil gaan leren via een LOI cursusje.
hoe heet een ambulance in spanje of portugal?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan, leuk. Begrijp je dan ook een beetje van de latijnse talen als Portugees en Spaans?
Ambulancia in Spanje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe heet een ambulance in spanje of portugal?
dat wil ik weten
Vooral om die Hollandse dames te imponeren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh okay. Als je maar niet hier met me gaat concurreren door je Spaanse charme op de vrouwen te gebruiken
Daarom, ik heb verder weinig in m'n voordeel maar dat Spaans kan ik in m'n zak steken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral om die Hollandse dames te imponeren.
"Ja Marlies hij is echt heel leuk hij kan zelfs Spaans!"
"Dat meen je niet, sexy hoor"
"Ja he"
Ja, het is onvermijdelijk voor een productief leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
loka houd niet van structuur.
maar de structuur is wel handig voor wat "Dwang" om nog iets te doen op de dag ipv op bed liggen gaf ze mij als advies.
Van dat staccato geschreeuw in bed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Frans is geiler. Duits is een instant-turnoff.
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van dat staccato geschreeuw in bed.![]()
AUFMACHEN UND SCHNELL.
haha zweeds is leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
in het Zweeds is het ambulansbil en in het Italiaans is het ambulanza.
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Spaans wil ik leren omdat het gewoon grappig en snel klinkt.
En mocht ik willen emigreren is de keuze een stuk ruimer en de aanpassing makkelijker.
Ik heb een Franse voor en achternaam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Frans is geiler. Duits is een instant-turnoff.
Ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.
Putain. Tuurlijk niet, gewoon je handje omhoog houden na de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Dames als een man op een gegeven moment 'puta' begint te roepen in bed, gewoon er uit trappen.
mitt liv är gråquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
haha zweeds is leuk!
ambulee in het latijns is ik wandel
eigenlijk is het dus een dom woord voor een ziekenwagen.
Voor altijd in 1 land blijven wonen, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Putain. Tuurlijk niet, gewoon je handje omhoog houden na de seks.
pipez prostituee sales. (ofzoiets, steenkool frans)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.
Vous êtes une sale pute qui doit sucequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik had in Nieuw-Zeeland kunnen wonen, maar nee. Stiekem vind ik dit kleine landje wel fijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
pipez prostituee sales. (ofzoiets, steenkool frans)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Vous êtes une sale pute qui doit suce![]()
Sowieso, eilandenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdat
Het schijnt er wel tof te zijn. Ik zou dan eerder richting Australië of Amerika gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdat
Ik heb een hele tijd een 'verdoofde' linkerhelft van m'n rechtervoet gehad. Was echt bizar.quote:
hoe kom je aan die woorden? google translate?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Vous sale pute me sucer
Klinkt wel lief eigenlijk.
Вы грязная шлюха сосать меняquote:
Als ik ze beweeg voelen ze zwaar ofzo, het is vreemd. Ik weet niet of het goed of vervelend voelt eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een 'verdoofde' linkerhelft van m'n rechtervoet gehad. Was echt bizar.Je kon er gewoon met een naald in prikken zonder dat het pijn deed.
Qui monsieurquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan die woorden? google translate?
Newcastle.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd in Engeland willen wonen.
Gewoon, leuk paupervolk.
En dan een leuke stad of Newcastle ofzo en dan gaan wonen in een achterstandsbuurt.
is het gewoon spierpijn, en je bent wereldvreemd dat je dat niet kan herkennen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik ze beweeg voelen ze zwaar ofzo, het is vreemd. Ik weet niet of het goed of vervelend voelt eigenlijk.
Nee, het is tintelende zwaarheid, ik heb besloten dat ik het tof vind.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet gewoon spierpijn, en je bent wereldvreemd dat je dat niet kan herkennen?
Я пошел на хуй перерываquote:
Erreur de merdequote:
wtf is erreur? echt het slaat nergens op dat googletranslate gedoe van jou,quote:
Newcastle is best een leuk stad hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newcastle.
Leuke stad.
Je mag er 1 kiezen.
Ik wil ooit nog wel in Duitsland of Schotland wonen.
Don't blame me mate, blame Google Translate.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf is erreur? echt het slaat nergens op dat googletranslate gedoe van jou,
nou moet ik gaan bedenken wat jij kan gezegd hebben wat met poep te maken heeft, of me frans is te slecht (wat het ook is, maar niet vergeleken met de meeste nederlanders)
Sorry, ik vond het zo ongeveer de meest treurige stad waar ik ben geweest. St. James park is best aardig, moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Newcastle is best een leuk stad hoor.
En dan neem ik een seizoenskaart, heerlijk.
Ik las het met engels accentquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't blame me mate, blame Google Translate.
Zo moet dat ook. Mate is typische Engelse volkstaal.quote:
Je bent dommer dan ik hebquote:
Unicodesupport werkt hier op Fok goed tegenwoordig. Kan me herinneren dat vroeger zelfs tekens als é en dergelijke gesloopt werden. Een van de developers hier verdient een dik compliment.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
இது தாய்லாந்து, வடக்கு மலேசியா, கம்போடியா, லாவோசு போன்ற நாடுகளில் பேசப்படுகிறது.
Kut, kan m'n zin niet meer pasten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
இது தாய்லாந்து, வடக்கு மலேசியா, கம்போடியா, லாவோசு போன்ற நாடுகளில் பேசப்படுகிறது.
Надо. Подойди ко мне. Я хотел бы. Дай мне это пожалуйста.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Я пошел на хуй перерыва
Trouwens jouw ondertitel.![]()
Ik voel gewoon een band tussen ons.
Wat een baas.quote:
我想买新的电脑。我知道你的知比我的知多一点,所以我问你买什么quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kut, kan m'n zin niet meer pasten.
Я иду ребенкаquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Надо. Подойди ко мне. Я хотел бы. Дай мне это пожалуйста.
( Ничего страшного если ты паписаешь в потель).
toch niet eastenders ofzo he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een baas.![]()
En op eens begrijp ik mijn favoriete serie een stuk beter.
Jij onthoudt veel zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
toch niet eastenders ofzo he?
of ohnee wacht, het was dat another pint of lager ofzo ik weet naam niet meer.
met die ford sierra(dat weet ik weer wel)
ja die ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij onthoudt veel zeg.![]()
Maar het is inderdaad: http://en.wikipedia.org/wiki/Two_pints
Die blonde heeft enorme jetsers en die rechtse moet zo spoedig mogelijk in een pornofilm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij onthoudt veel zeg.![]()
Maar het is inderdaad: http://en.wikipedia.org/wiki/Two_pints
Echt grappig vond ik het dacht ik ook niet. Maar meestal zijn die series ook beter als je ze in chronologische volgorde kijkt, en niet af en toe een random aflevering die dan op tv is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die blonde heeft enorme jetsers en die rechtse moet zo spoedig mogelijk in een pornofilm.
Enige reden dat ik er naar keek.
Janet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die blonde heeft enorme jetsers en die rechtse moet zo spoedig mogelijk in een pornofilm.
Enige reden dat ik er naar keek.
Halloquote:
Ik dacht een afbeelding te hebben toegevoegd. De vriendin van Gaz in ieder geval.quote:
Verslavingsfactor na de eerste paar dagen is vrij laag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik skyrim spelen, verslaafd worden enzo.
Ik weet alleen hoe cactus thee smaaktquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Weet jij eigenlijk hoe een cactus smaakt?
die negerin he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik dacht een afbeelding te hebben toegevoegd. De vriendin van Gaz in ieder geval.
Oh Donna.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik dacht een afbeelding te hebben toegevoegd. De vriendin van Gaz in ieder geval.
Wat voor cactus zat er in de thee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe cactus thee smaakt
Die interesseerde me dan weer niet. Al is ze wel erg knap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die negerin he!
zij is fucking vreemd, maar omdat ze vrouw is krijgt ze toch best wel vaak vriendjes enzo dacht ik
Ik ben eigenlijk vrij snel uitgekeken op dat soort spellen, ik speel het meestal een paar dagen intensief en dan niet meer. Het is vaak een beetje allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verslavingsfactor na de eerste paar dagen is vrij laag.
Twee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die negerin he!
zij is fucking vreemd, maar omdat ze vrouw is krijgt ze toch best wel vaak vriendjes enzo dacht ik
Dat was ook mijn plan, maar nou hoorde ik dat het geen MMO is, dus ben ik bang dat ik het rete saai vindquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ga denk ik skyrim spelen, verslaafd worden enzo.
Toch maar terug naar WoW? Ik overweeg het ook eigenlijk. Ik speel echt helemaal niks op dit moment.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar nou hoorde ik dat het geen MMO is, dus ben ik bang dat ik het rete saai vindIk vond het juist altijd leuk om met anderen te ouwehoeren en beetje te lopen kloten.
Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.quote:
True. Maar dat haalt voor mij juist het gedeelte weg dat ik er veel te veel tijd in ga stoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar nou hoorde ik dat het geen MMO is, dus ben ik bang dat ik het rete saai vindIk vond het juist altijd leuk om met anderen te ouwehoeren en beetje te lopen kloten.
Nerds.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Toch maar terug naar WoW? Ik overweeg het ook eigenlijk. Ik speel echt helemaal niks op dit moment.
Als ik terug ga naar WoW, dan kan ik mijn leven wel opzeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Toch maar terug naar WoW? Ik overweeg het ook eigenlijk. Ik speel echt helemaal niks op dit moment.
Ik snap trouwens nu pas die hele 'until i took an arrow to the knee'-memequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.
Ik weet niet wat ik meemaak
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik terug ga naar WoW, dan kan ik mijn leven wel opzeggenDat is echt te verslavend voor mij en zeker nu ik in laatste fase van studie zit en elke dag mezelf moet motiveren om wat te doen. Dan ga ik alleen nog maar gamen
Maar ik mis het wel
Ik vind het een enorm goed spel en mooi spel, maar bij WoW had ik de drang om door te blijven spelen. Beter te worden, andere te helpen, verplichting om aanwezig te zijn etc. Nu speel ik het een uurtje, wil ik soms even een opdracht afmaken, maar kan ik het daarna ook gewoon afsluiten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.
Ik weet niet wat ik meemaak
Ik haalde laatst foto's van mijn moeder van zolder toen ze 20 was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die interesseerde me dan weer niet. Al is ze wel erg knap.
MMO's zijn nu eenmaal tof en de rest van het aanbod is complete bagger, dus blijf je al snel terugvallen op één of twee titels. Blijft me verbazen hoe WoW zowat de enige succesvolle is geweest na Ultima Online, die mij ook weet te boeien.quote:
ik vind haar niet mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die interesseerde me dan weer niet. Al is ze wel erg knap.
oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
L.A. Noire wil ik ook gaan spelen, lijkt me ook tof.
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.
en ik check de titel op google, en het is dat awesome spel!
is hij al uit? heb ik alles gemist en had ik hem al X dagen kunnen spelen?
komt er een neverwinter MMO?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht nog steeds op Neverwinter MMO.
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.quote:
ik weet niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.En op een laptop is het niet fijn en mijn iMac kan het denk ik niet.
hij viel mij toch wel een beetje tegen voor wat ervan verwacht werdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
LA noire is tof. Speelt als een hele lange speelfilm
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.
Don't quit your dayjobquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Golven,
Water stapelt zich om water en rolt om ander water heen
Serene verplaatsing, vloeiend naar de andere kant
die nooit bereikt wordt, de horizon eindeloos
Minder sereen.
Soms licht, soms zwart en onberekenbaar buitelend
Struikelgangen in het denken, gedachten als menselijke golven
Eindeloos in het eeuwig dieper duikende brein
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt. http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_(video_game)quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?
Ja, die oldskool style past wel heel goed bij je autoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke k heb dus nog nooit de demo gespeed.
en ik weet nog fucking goed dat ik first video's van de autos enzo van die game had gezien, en hoe dat moest met rijden enzo, en eruit zag
omg, ik check nu youtube, en ik ken dat stukje stad nog
ik ga meteen downoaden kopen want ik heb wel gewoon laptop met windows. tjeezus dat ik dit gemist kan hebben al een hele maand lang.
die autos zijn love, doet me denken aan me peugeot 203
alleen daar durf ik irl niet echt hard mee weg te rijden....
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met mijn dayjob?
Oh oke. Het was een vlaag van iets wat ik probeerde in woorden te vatten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.
quote:*Fap* is a slang term for male masturbation. It's origin was created because it is the best way to describe the onomatopoeia(words that sound like the noises they make) for masturbation.
*Schlick* is the female equivalent.
Common usage
It is used whenever male masturbation is referenced, usually in multiple succession (e.g, *FAP FAP FAP FAP*).
With the female's reference being *Schlick Schlick Schlick Schlick*
Orgasme is een mooi woord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijk woord. Lelijk is ook een lelijk woord.
Seks is nou eenmaal een kliederboelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Strani het volgende:
Hé bah, wat doen jullie allemaal vies.
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.quote:
Wie roept dat nou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Ik kom klaar!" is altijd nog beter als "Ik orgasmiseer!"
Ja als je voor het zingen de kerk uit gaat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is nou eenmaal een kliederboel
Ik word altijd heel rustig en loom van seksquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
Nee, dat is opgaan in de omgeving.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand dus, dat was zo'n beetje m'n punt
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig en loom van seks
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is opgaan in de omgeving.
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Lokaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.
Neemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Loka
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
Nee. Gewoon een soort spirituele ervaring is het denk ik, nooit iets in die richting gevoeld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zeker
Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
Nee, nog nooit meegemaakt zoietsquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een soort spirituele ervaring is het denk ik, nooit iets in die richting gevoeld?
Pillen voelt niet natuurlijk maar chemisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |