De 1 bier regel? Wat is dat nou voor ongein?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een 1 bier regel.
Dus wat doe, ik aan het begin van de avond veel drinken ben ik in de ochtend weer nuchter.
Iedereen heeft een levenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zegt iedereen af voor vrijdag?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me een goede gok.![]()
Hier is het prima. Beetje winderig, maar fijn. Ik had lekkere luxe broodjes gekregen van een buschauffeur.
Hoax!quote:
Ik ben mama's kleine engeltje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 1 bier regel? Wat is dat nou voor ongein?
Die heb je binnen. Kan niet mis gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren heeft die meid die ik een paar keer gemeet heb bij concerten en "ruzie"mee had sorry gezegd niet direct maar wel indirect.
Dat geloof ik pas als wij moe maar voldaan naast elkaar liggen op bedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die heb je binnen. Kan niet mis gaan.
Ik ben een week van mijn zomervakantie kwijt geweest aan het bouwen van een site voor een kerk aangezien mijn moeder zei dat ik dat wel kon en ik het niet over mijn hart kon krijgen nee te zeggen tegen een vrouw die haar huis net had opgezegd om weeskinderen in Suriname te gaan helpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder loopt altijd op te scheppen over mijn studie en dat ik wel dingen kan regelen. Dat weet ik omdat ze altijd met opdrachtjes van kennissen en collega's komt. "Ohja, die wilt nog een visite kaartje, ik zei dat jij dat wel kon"
I know that feeling.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een week van mijn zomervakantie kwijt geweest aan het bouwen van een site voor een kerk aangezien mijn moeder zei dat ik dat wel kon en ik het niet over mijn hart kon krijgen nee te zeggen tegen een vrouw die haar huis net had opgezegd om weeskinderen in Suriname te gaan helpen.
quote:
Broodje briequote:
Mijne vroeg hoeveel ik ophad na een concert (Pater Moeskroen, kreeg constant van dat evenementen bier aangeboden van iedereen).quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vroeg na het stappen wel eens of ik veel op had.
"Weet ik niet, paar dingetjes van dat en een paar van dat en ik had zelf een fles Pisang gehaald, dus het viel wel mee"
En dat laatste zinnetje maakt alles goed. Want dan zei ze allemaal maar "Ohja, gelukkig maar."
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar we hebben geen wc, niet tof.
Je zit in een sprinter?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar we hebben geen wc, niet tof.
Ik zeg altijd een paar biertjes en voor de rest cola want dat leek me wel verstandig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vroeg na het stappen wel eens of ik veel op had.
"Weet ik niet, paar dingetjes van dat en een paar van dat en ik had zelf een fles Pisang gehaald, dus het viel wel mee"
En dat laatste zinnetje maakt alles goed. Want dan zei ze allemaal maar "Ohja, gelukkig maar."
gleequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb Glee van vanavond gemist. Ik ga mijn verdriet wegdrinken terwijl ik de hele avond liedje van glee luister.
Ze weten dat ik drink hoeveel dat gaat ze geen reet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak er voor mijn ouders geen geheim van hoeveel ik heb gedronken. Want ze weten volgens mij toch wel dat het niet weinig is.
Nja mijn ouders vragen het ook zelden. Omdat ik eigenlijk alleen een kater heb van wijn, dus ze hebben er ook nooit last van dat scheelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze weten dat ik drink hoeveel dat gaat ze geen reet aan.
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ouders vragen het ook zelden. Omdat ik eigenlijk alleen een kater heb van wijn, dus ze hebben er ook nooit last van dat scheelt.
Deed ze op mn 14e al niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragen
Toen dronk je ook nog niet waarschijnlijkquote:
Okay, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
@loka: weer een vliegtuig!
ik weet niet wat voor vliegtuig het is, ik zal er straks over gaan nadenken en inschatten hoe hoog hij vliegt en hoe snel hij gaat.
duurt wel 40 seconde ofzo
nja ik woon thuis dus ik zie ze dan welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben op een leeftijd dat ze zulke dingen niet meer vragen
Op mijn 14de al wel hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen dronk je ook nog niet waarschijnlijk
ligt eraan, mijn ouders zijn altijd wel chill geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk is het altijd verstandig niks tegen je ouders te zeggen.
Ligt er aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk is het altijd verstandig niks tegen je ouders te zeggen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zegt iedereen af voor vrijdag?
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?quote:
Ik kan vrijdag wss toch welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?
Hoe laat ben je trouwens van plan m het te laten beginnen?
Ach, de mijne niet vervelend maar wel erg bemoeierig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan, mijn ouders zijn altijd wel chill geweest.
Mwah, geen behoefte aan. Heb niet bepaald een goede band met ze.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Als ze vrolijk vragen of je er nog een meedrinkt als je halfdronken thuiskomt kan je ze het wel vertellen.
Momenteel denk ik aan 9 uur in de avond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
En wat als ik nou zeker kom? Dan willen vast meer mensen ineens komen toch?
Hoe laat ben je trouwens van plan m het te laten beginnen?
dan kan ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Momenteel denk ik aan 9 uur in de avond.
The good boy tactiek verloopt tot nu toe goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, geen behoefte aan. Heb niet bepaald een goede band met ze.Ik zou het verdacht vinden. Maar als het voor jou werkt, is het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |