of in paniek naar je toe rijden, en dan ineens aanbellen en naar binnen komen enzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik negeer mijn telefoon meestal
Maar op den duur krijgen ze me wel te spreken op de een of andere manier, vaak skype.
Dat was maar één keerquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of in paniek naar je toe rijden, en ineens aanbellen of naar binnen komen ofzo
bij mij 2 keer.quote:
Dingen gingen eerder volgens hun definitie 'mis', dat betekent dat ik meer leven had ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bij mij 2 keer.
maar je hebt me wel verslagen hoe soon jij het voor elkaar had gekregen.
eerste keer voor mij was "pas" na maand of 4 op mezelf, bij jou ging het na 1,5 maand al fout.
dus zo erg valt het allemaal niet mee met je hor
hoor jij ook het vliegtuig? (irl)quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen gingen eerder volgens hun definitie 'mis', dat betekent dat ik meer leven had ofzo denk ik.
Nee ik heb een koptelefoon op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoor jij ook het vliegtuig? (irl)
Wat denk jij hoe snel het vliegtuig ging, en wat voor een het was?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh:(
nou hij is nu al weg, dus dan heb je pech
Whehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte me vroeger altijd zorgen als ik weer eens vroeg of ik langer mocht blijven. Dan stuurde ik nerveus een SMS en kreeg ik als reactie "yay, dan hebben wij er een feestavond bij"
Nu vraag ik niet eens meer maar zeg ik het gewoon.
Bwhehehehe echt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehehe
Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn 14de netjes toestemming vroeg om bij een meisje te gaan gamen en ik van mijn moeder linea recta naar huis moest.
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe echt?
Vroeger was mijn moeder wel strenger, vooral door mijn exstiefvader denk ik.
Maar sinds dat uit is, moedigt ze het eigenlijk alleen maar aan als ik weg ben. Waarschijnlijk ook omdat ze gewoon blij is dat ik uit mijn depressie ben en de deur weer uitkom.
Hoi Joycequote:
quote:
Tuurlijk, een moeder vind het natuurlijk zeer vervelend als haar kind depressief is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe echt?
Vroeger was mijn moeder wel strenger, vooral door mijn exstiefvader denk ik.
Maar sinds dat uit is, moedigt ze het eigenlijk alleen maar aan als ik weg ben. Waarschijnlijk ook omdat ze gewoon blij is dat ik uit mijn depressie ben en de deur weer uitkom.
Ik heet helemaal niet Joycequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi JoyceHoe is leven in Limburg?
Toen ik 17 was, was ik wel eens een nachtje weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook een wonder dat ik nu gewoon hele avonden uit mag.
Tijntje! Gaan we naar de gaybar vrijdag avond?quote:
Is ook wel tijd, je bent bijna 18.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook een wonder dat ik nu gewoon hele avonden uit mag.
Leek me een goede gok.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heet helemaal niet Joyce
Goed hoor! En daar?
Ik twijfel nog. Ben nu al best moe en dat zal vrijdag nog wel erger zijn. Ik pas ook maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik 17 was, was ik wel eens een nachtje weg.![]()
Dan vroeg mams de volgende dag hoeveel bier ik ophad. De regel van 3 was niet genoeg.
[..]
Tijntje! Gaan we naar de gaybar vrijdag avond?
Dan ga ik maar werken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zegt iedereen af voor vrijdag?
Oeh! Niet erg romantisch Sinji.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
Iris, daarmee heb ik met mijn eerste vriendin mee geschuifeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |