Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wijdvallend en slobberig? Ik heb gewoon shirts aan, maar die zitten wel gewoon goed om mijn lichaam hoor.
Ik moet toegeven dat ik er niet altijd even fris uit zie. Ligt er aan of ik zin heb me te scheren of niet. Verder draag ik vaak dezelfde dingen omdat die gewoon het lekkerst zitten. Maar lekkere kleding is natuurlijk niet hetzelfde als estetische kleding, dat snap ik natuurlijk welquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Frisse fit, verzorgde kapsel, mooi paar schoenen. Wat is daar moeilijk aan?
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.
Yes, maar afstand is wel vervelend steeds. Niet dat ik het erg vind om in Amsterdam te zijn. Maar als het dichterbij was dan was ik vanavond bij haarquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nieuwe dates staan met je meisje?
Shirts in de trant van:quote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen goed zichtbaar? Dan alsnog een klein plusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn domme hoofd, dat ligt aan de foto![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Shirts in de trant van:Is prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn domme hoofd, dat ligt aan de foto
Als je niet al van mij was ging ik je nu hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Een vrouw kan zelfs sexy zijn in een slobbertrui en trainingsbroek
Sexy zijn heeft niks temaken met hoe je je kleed maar hoe je je erin voelt en wat je uitstraalt. Vind ik.
Hoeveel en hoelang ben je? :pquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weeg nog behoorlijk wat hoor
Je hebt echt een 14 jarig hoofdjequote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weeg nog behoorlijk wat hoor
Als ze mijn vriendin al is dan maakt het me niet uit dat ze het thuis draagt. Maar als we de deur uit gaan dan moet ze er netjes uit zien vind ik, daar doe ik zelf ook mijn best voor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Sexy zijn heeft niks temaken met hoe je je kleed maar hoe je je erin voelt en wat je uitstraalt. Vind ik.
Jepquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt echt een 14 jarig hoofdje
Je weegt echt niksquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
53 tot 55 kilo, 1,65 meter ongeveer.
Dat bankdruk ik nog welquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
53 tot 55 kilo, 1,65 meter ongeveer.
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstralingquote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
Dat wel ja. Helaasquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas hebben ze vaak een hele neerslachtige uitstraling
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaalquote:
Ik ben 1.73 en weeg 71, dus niet zeikenquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet het toch behoorlijk zitten allemaal
Mijn onderkant is nogal wat maten groter dan mijn bovenkant, die zie je niet op die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |