Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.quote:
True. Maar dat haalt voor mij juist het gedeelte weg dat ik er veel te veel tijd in ga stoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar nou hoorde ik dat het geen MMO is, dus ben ik bang dat ik het rete saai vindIk vond het juist altijd leuk om met anderen te ouwehoeren en beetje te lopen kloten.
Nerds.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Toch maar terug naar WoW? Ik overweeg het ook eigenlijk. Ik speel echt helemaal niks op dit moment.
Als ik terug ga naar WoW, dan kan ik mijn leven wel opzeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Toch maar terug naar WoW? Ik overweeg het ook eigenlijk. Ik speel echt helemaal niks op dit moment.
Ik snap trouwens nu pas die hele 'until i took an arrow to the knee'-memequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.
Ik weet niet wat ik meemaak
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik terug ga naar WoW, dan kan ik mijn leven wel opzeggenDat is echt te verslavend voor mij en zeker nu ik in laatste fase van studie zit en elke dag mezelf moet motiveren om wat te doen. Dan ga ik alleen nog maar gamen
Maar ik mis het wel
Ik vind het een enorm goed spel en mooi spel, maar bij WoW had ik de drang om door te blijven spelen. Beter te worden, andere te helpen, verplichting om aanwezig te zijn etc. Nu speel ik het een uurtje, wil ik soms even een opdracht afmaken, maar kan ik het daarna ook gewoon afsluiten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de harddrugs WoW gewend. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen die zegt dat Skyrim niet verslavend is.
Ik weet niet wat ik meemaak
Ik haalde laatst foto's van mijn moeder van zolder toen ze 20 was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die interesseerde me dan weer niet. Al is ze wel erg knap.
MMO's zijn nu eenmaal tof en de rest van het aanbod is complete bagger, dus blijf je al snel terugvallen op één of twee titels. Blijft me verbazen hoe WoW zowat de enige succesvolle is geweest na Ultima Online, die mij ook weet te boeien.quote:
ik vind haar niet mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die interesseerde me dan weer niet. Al is ze wel erg knap.
oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
L.A. Noire wil ik ook gaan spelen, lijkt me ook tof.
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.
en ik check de titel op google, en het is dat awesome spel!
is hij al uit? heb ik alles gemist en had ik hem al X dagen kunnen spelen?
komt er een neverwinter MMO?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht nog steeds op Neverwinter MMO.
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.quote:
ik weet niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.En op een laptop is het niet fijn en mijn iMac kan het denk ik niet.
hij viel mij toch wel een beetje tegen voor wat ervan verwacht werdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
LA noire is tof. Speelt als een hele lange speelfilm
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.
Don't quit your dayjobquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Golven,
Water stapelt zich om water en rolt om ander water heen
Serene verplaatsing, vloeiend naar de andere kant
die nooit bereikt wordt, de horizon eindeloos
Minder sereen.
Soms licht, soms zwart en onberekenbaar buitelend
Struikelgangen in het denken, gedachten als menselijke golven
Eindeloos in het eeuwig dieper duikende brein
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt. http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_(video_game)quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?
Ja, die oldskool style past wel heel goed bij je autoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke k heb dus nog nooit de demo gespeed.
en ik weet nog fucking goed dat ik first video's van de autos enzo van die game had gezien, en hoe dat moest met rijden enzo, en eruit zag
omg, ik check nu youtube, en ik ken dat stukje stad nog
ik ga meteen downoaden kopen want ik heb wel gewoon laptop met windows. tjeezus dat ik dit gemist kan hebben al een hele maand lang.
die autos zijn love, doet me denken aan me peugeot 203
alleen daar durf ik irl niet echt hard mee weg te rijden....
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met mijn dayjob?
Oh oke. Het was een vlaag van iets wat ik probeerde in woorden te vatten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.
quote:*Fap* is a slang term for male masturbation. It's origin was created because it is the best way to describe the onomatopoeia(words that sound like the noises they make) for masturbation.
*Schlick* is the female equivalent.
Common usage
It is used whenever male masturbation is referenced, usually in multiple succession (e.g, *FAP FAP FAP FAP*).
With the female's reference being *Schlick Schlick Schlick Schlick*
Orgasme is een mooi woord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijk woord. Lelijk is ook een lelijk woord.
Seks is nou eenmaal een kliederboelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Strani het volgende:
Hé bah, wat doen jullie allemaal vies.
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.quote:
Wie roept dat nou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Ik kom klaar!" is altijd nog beter als "Ik orgasmiseer!"
Ja als je voor het zingen de kerk uit gaat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is nou eenmaal een kliederboel
Ik word altijd heel rustig en loom van seksquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
Nee, dat is opgaan in de omgeving.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand dus, dat was zo'n beetje m'n punt
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig en loom van seks
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is opgaan in de omgeving.
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Lokaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.
Neemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Loka
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
Nee. Gewoon een soort spirituele ervaring is het denk ik, nooit iets in die richting gevoeld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zeker
Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |