Misschien ben je gewoon nog aan het loskomen van je oudersquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder maar ik blijf ervan walgen.
Ons Surinamers eten ook nooit gestructureerd.quote:
Joh, ben jij Surinaams?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons Surinamers eten ook nooit gestructureerd.
Omdat het daar te warm is. Kerst hoor je in de ijskou te vierenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef Strani het volgende:
Jammer dat die meet in Nederland is. Waarom komen jullie niet met z'n allen naar Spanje?
Ik hou gewoon sowieso niet van regelmatig leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon nog aan het loskomen van je ouders
Acht graden hier nu, dat valt dus best mee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat het daar te warm is. Kerst hoor je in de ijskou te vieren
Hindoestaans-Creools zelfs.quote:
Hier ook ongeveerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Acht graden hier nu, dat valt dus best mee!
Dat wist ik niet nee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Dit is een multi-culti topic
Man ik kan niet eens Surinaams.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan, leuk. Begrijp je dan ook een beetje van de latijnse talen als Portugees en Spaans?
Oh okay. Als je maar niet hier met me gaat concurreren door je Spaanse charme op de vrouwen te gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik kan niet eens Surinaams.
Het enige wat ik nog met Spaans heb is dat ik het nog een keer wil gaan leren via een LOI cursusje.
hoe heet een ambulance in spanje of portugal?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan, leuk. Begrijp je dan ook een beetje van de latijnse talen als Portugees en Spaans?
Ambulancia in Spanje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe heet een ambulance in spanje of portugal?
dat wil ik weten
Vooral om die Hollandse dames te imponeren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh okay. Als je maar niet hier met me gaat concurreren door je Spaanse charme op de vrouwen te gebruiken
Daarom, ik heb verder weinig in m'n voordeel maar dat Spaans kan ik in m'n zak steken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral om die Hollandse dames te imponeren.
"Ja Marlies hij is echt heel leuk hij kan zelfs Spaans!"
"Dat meen je niet, sexy hoor"
"Ja he"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |