Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daar is al teveel van uitgelekt.
Die wissel in in voor entree kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Je krijgt die tieten toch niet ter plekke uitgereikt?
Niemand hoor, echt waar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?
Gewoon eten. Is goed voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?quote:
Ik wil gewoon niet.quote:
Dat doet de mijne ook altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Let op de PI.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Een papiertje? Oh ja, het contract..je hebt gelijk, ik hou er over op.
Maar je hebt mij wel gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Ik heb met jou geen contract.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Kaneelstokje niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Om dit tijdstip een heel bord eten?
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Wat is er met mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Maar had je al avond gegeten, want normale mensen doen dat tussen 18-20uquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.
Maar het gaat gewoon om het feit dat ze het door mijn strot probeert te duwen.
Dat is geen naaktfoto.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7
ik heb net haastig zitten zoeken. er zijn er nog wel meer
zijn we nu vrienden kaneelstokken?
Dat jij langzaam aan ook tot de privékringen van m'n kartel behoort en zodoende de naaktfoto's van lokasenna hebt gezien. En dag schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |