SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?wat vind je zelf? Daar gaat het om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Met deze muts iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het ligt niet aan je hoofd. Ik ben sowieso niet van de mutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.
In mijn eentje op mijn kamer wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Dit, heb je nog andere mutsen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit, heb je nog andere mutsen?
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja tochDan kan jij dit ook vast waarderen
![]()
Of
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?toffe muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetbal.quote:
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^quote:
uiteraard.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.
Hmm. Nja ik draag zelf bijna ook nooit mutsen, maar vind van die trapper hats stiekem wel tof.quote:
Dat is al snelquote:
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^
Dat sowieso.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.
Dus wanneer gaan we op stapquote:
Je het gelijk. Maar wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
/ carequote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Calvin harris en example is misschien wel wat.
Voetbal.quote:
Ik kom er aanquote:
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?quote:
Trouwens kudo's voor je geile UI.quote:
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?
Zij is....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
... ook wel het enigste liedje dat ik leuk vindt van hem
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hier
Pac-man en Moon patrol van de Atari,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekent
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hieren ik doe niet aan forum meetings
![]()
Ja hequote:
Ze is gewoon bang te we bijtenquote:
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
pac man heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Heheheh ik dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
Die zijn zeker leuk, ja. Heb me vroeger best lang vermaakt met Pac-Man.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Wat vind ik niet leuk?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |