Je het gelijk. Maar wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
/ carequote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Calvin harris en example is misschien wel wat.
Voetbal.quote:
Ik kom er aanquote:
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?quote:
Trouwens kudo's voor je geile UI.quote:
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?
Zij is....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
... ook wel het enigste liedje dat ik leuk vindt van hem
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hier
Pac-man en Moon patrol van de Atari,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekent
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hieren ik doe niet aan forum meetings
![]()
Ja hequote:
Ze is gewoon bang te we bijtenquote:
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
pac man heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Heheheh ik dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
Die zijn zeker leuk, ja. Heb me vroeger best lang vermaakt met Pac-Man.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Wat vind ik niet leuk?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.
Ja maar wel zachtjes en alleen als ze het willenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij doet het misschien wel echt, dat is eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |