Badum tsssquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kun je beter een tijdmachine hebben dan nu oud zijn.
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelf niet als je van je fiets gereden bent?
Vertel?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.
Koel dat wil ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.
hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
Klinkt wel okequote:
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Keyos het volgende:
Ik wil de oude Pink Floyd formatie. Wishful thinking.
Anders ik wel. Ik ben de gebeurtenis op zich al lang vergeten. Maar de pijn niet. En het feit dat mijn fiets gerepareerd moet worden ook nietquote:
Rory Gallagher.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.
heb ik beiden al geruime tijd ja. Je loopt wel erg achter qua muziekquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind je dit wat?
Of ken je dat ook al?
Ja tochquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ze hadden bij 2.15 kunnen beginnen, die bagger die daarvoor zit voegt echt niks toe![]()
Vanaf 2.15 begint het moois
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
de mentaliteit, andere cultuur, andere sfeer. zoiets.
De games van vroeger waren veel gaver!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
Mja, ik ben blij dat ik in deze periode opgegroeid ben omdat ik niet de technologie en games van nu had willen missen, dat vind ik net wat zwaarder wegen dan enkele bands kunnen zien in hun hoogtijden of überhaupt.
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekentquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.
Ik poste net nog een nummer van red alert 2!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |