quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
ik baal elke dag dat ik geen goeie muziek kan luisteren
Jij kent UnSun wel toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
ik baal elke dag dat ik geen goeie muziek kan luisteren
Had je mijn filmmuziektip nou al eens opgezocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister echt bijna alles. Alleen nauwelijks pop.
Ja, maar niet helemaal mijn smaak ofzo, ik weet niet, wel mooi, maar niet wat ik als favoriet zou bestempelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had je mijn filmmuziektip nou al eens opgezocht?
Het ligt er misschien ook aan of (en wanneer) je de film gezien hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar niet helemaal mijn smaak ofzo, ik weet niet, wel mooi, maar niet wat ik als favoriet zou bestempelen.
Ja, die keek ik er niet bij, dan is het natuurlijk wel minder leukquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het ligt er misschien ook aan of (en wanneer) je de film gezien hebt
nee, wasda?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel mij trouwens wel enorm kut.
dan had ik woodstock mee kunnen maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou je nu al bijna dood zijn.
Ik wil ookquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had ik woodstock mee kunnen maken.
Zelf niet als je van je fiets gereden bent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen baaldagen.
Ookal stond ik op met een kuthumeur.
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel mij trouwens wel enorm kut.
Kun je beter een tijdmachine hebben dan nu oud zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had ik woodstock mee kunnen maken.
Ik ook, maar niet alleen voor muziek.quote:
Badum tsssquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kun je beter een tijdmachine hebben dan nu oud zijn.
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelf niet als je van je fiets gereden bent?
Vertel?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.
Koel dat wil ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.
hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
Klinkt wel okequote:
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Keyos het volgende:
Ik wil de oude Pink Floyd formatie. Wishful thinking.
Anders ik wel. Ik ben de gebeurtenis op zich al lang vergeten. Maar de pijn niet. En het feit dat mijn fiets gerepareerd moet worden ook nietquote:
Rory Gallagher.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.
heb ik beiden al geruime tijd ja. Je loopt wel erg achter qua muziekquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind je dit wat?
Of ken je dat ook al?
Ja tochquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ze hadden bij 2.15 kunnen beginnen, die bagger die daarvoor zit voegt echt niks toe![]()
Vanaf 2.15 begint het moois
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
de mentaliteit, andere cultuur, andere sfeer. zoiets.
De games van vroeger waren veel gaver!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
Mja, ik ben blij dat ik in deze periode opgegroeid ben omdat ik niet de technologie en games van nu had willen missen, dat vind ik net wat zwaarder wegen dan enkele bands kunnen zien in hun hoogtijden of überhaupt.
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekentquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.
Ik poste net nog een nummer van red alert 2!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?wat vind je zelf? Daar gaat het om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Met deze muts iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het ligt niet aan je hoofd. Ik ben sowieso niet van de mutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.
In mijn eentje op mijn kamer wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Dit, heb je nog andere mutsen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit, heb je nog andere mutsen?
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja tochDan kan jij dit ook vast waarderen
![]()
Of
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?toffe muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetbal.quote:
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^quote:
uiteraard.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.
Hmm. Nja ik draag zelf bijna ook nooit mutsen, maar vind van die trapper hats stiekem wel tof.quote:
Dat is al snelquote:
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^
Dat sowieso.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.
Dus wanneer gaan we op stapquote:
Je het gelijk. Maar wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
/ carequote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Calvin harris en example is misschien wel wat.
Voetbal.quote:
Ik kom er aanquote:
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?quote:
Trouwens kudo's voor je geile UI.quote:
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?
Zij is....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
... ook wel het enigste liedje dat ik leuk vindt van hem
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hier
Pac-man en Moon patrol van de Atari,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekent
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hieren ik doe niet aan forum meetings
![]()
Ja hequote:
Ze is gewoon bang te we bijtenquote:
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
pac man heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Heheheh ik dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
Die zijn zeker leuk, ja. Heb me vroeger best lang vermaakt met Pac-Man.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Wat vind ik niet leuk?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.
Ja maar wel zachtjes en alleen als ze het willenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij doet het misschien wel echt, dat is eng.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Atari was voor mijn tijd. Nintendo en Super Nintendo, de eerste Game Boy en de Sega waren het helemaal
Die muziekquote:
Die had ik later ook nog idd, een doorzichtige want die was nog mooierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gameboy color speel ik nog steeds mee.
Hoe kom je daar bij dan?quote:
Ken dat deuntje nog steeds uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
ik vond tetris op de gameboy altijd gaaf. dat muziekje.
Ik heb ook die doorzichtige.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die had ik later ook nog idd, een doorzichtige want die was nog mooier
Gaaf muziekje inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
Die ja, en Mario natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
nee, weet ik zo niet meer. weet alleen dat ik het cool vond.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ken dat deuntje nog steeds uit m'n hoofd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, weet ik zo niet meer. weet alleen dat ik het cool vond.
ik vond snake op de oude nokia-mobieltjes ook altijd cool.
hahaquote:
De N64 vond ik ook nog leuk. Tegenwoordig game ik slechts op de PC.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Na de super nintendo werd volgens mij alles 3d enzo, en was ik er klaar mee
Ik weet ook niet waar ze het over hebbenquote:
Oyeeaahquote:
Van Loka snap ik het wel.. maar het verbaast me dat jij de GameBoy niet kent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze het over hebbenmaar ik heb nooit met computers gespeeld toen ik jong was
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap nu opeens wel waarom mn moeder altijd vroeg of ik niet knettergek van dat muziekje werd en of ik anders even op mijn kamer verder wilde spelen ipv naast haar op de bank
Ik ben pas een paar jaar geleden onder een steen vandaan gekomenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Van Loka snap ik het wel.. maar het verbaast me dat jij de GameBoy niet kent?
Ik had een snes, met vanalles erop en eraan, draadloze bazooka en weet ik het allemaalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.
Ik vind de meeste 3D games ook niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Na de super nintendo werd volgens mij alles 3d enzo, en was ik er klaar mee
snes wilde ik ook maar mocht ook niet, die nes was nog goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had een snes, met vanalles erop en eraan, draadloze bazooka en weet ik het allemaal![]()
maar mijn klasgenootjes op de basisschool ( klein klasje ) hadden dan weer een gameboy of een sega enz enz.
Omdat het een kleine klas was kenden onze ouders elkaar allemaal en mochten we wel eens 2 weken ruilen enzo. Best handig geregeld in die tijd, en op die leeftijd
Ik had dezequote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
snes wilde ik ook maar mocht ook niet, die nes was nog goed.
ik had wel die gun inderdaad. duck hunt.
Ik wilde een snes, maar kreeg 'm niet omdat ik al een Atari had.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.
Die was zo tof, maar daarna mocht ik geen tv op mn kamer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die wilde ik zo graag vroeger.
Jij snapt mequote:
Of met die witte besjes erin.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
Ik stam nog uit de tijd dat het tof was om hier mee te spelen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |