ik heb het vrij snel koud. dit weer is ook echt niks voor mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
tempting![]()
Ik ook niet, ik vind het nu eigenlijk wel best ( voor de tijd van het jaar ). Kan lekker een leuk jasje aan en zo koud is het niet
Mijn voorkeur gaat als het om pop muziek gaat uit naar acoustic muziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
bijna alles wat je noemt is elektronische muziek.
Iets teveel in de dubstep hoek he.quote:
Als de nood het hoogst is de redding nabijquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat het hem wel aanspreekt.
Tranen in de ogen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat het hem wel aanspreekt.
Hmm, dan doe ik dat ook maar, ookal ben ik echt chaotisch met betalen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nein, maar ik doe altijd acceptgiro en dan overmaken met internetbankieren.
Alleen vooral niet vergeten dat te doen dus.
Dat nummer van Hooverphonic is erg goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat als het om pop muziek gaat uit naar acoustic muziek.
Alle MTV unplugged cd's heb ik. Net als de complete 2 meter sessie cd's.
Anouk - live at toomler <-- zo onwijs goed. Okal ben ik geen Anouk fan!
De wereld draaid door recording sessies. <-- ook onwijs gaaf!
En hier kan ik gewoon naar blijven luisteren!
Maar serieus, ik heb gelijk toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de nood het hoogst is de redding nabij
hij zou eens kunnen beginnen met ltj bukem, of zero7 of zo. mix tussen jazz/blues en elektronisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem wel af of hij ook van een beetje jazz of blues houdt, ik denk het wel
Ach waarom ook nietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar serieus, ik heb gelijk toch?
Onthou dat je dit zei, op 7 december. Want voor de tijd van het jaar stelt dit niks voorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het vrij snel koud. dit weer is ook echt niks voor mij.
geef mij maar 30+.
Doe eens een leuk linkje dan voor mij en voor ook_gekquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hij zou eens kunnen beginnen met ltj bukem, of zero7 of zo. mix tussen jazz/blues en elektronisch.
of natuurlijk soul.
Massive attack wins by farquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij mij ligt het erg aan mijn mood.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, het is ook maar omdat de andere opties 3x niks zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik dat ook maar, ookal ben ik echt chaotisch met betalen.
zero 7 - waiting line <-- super nummer, staat hier ook vaak aan!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hij zou eens kunnen beginnen met ltj bukem, of zero7 of zo. mix tussen jazz/blues en elektronisch.
of natuurlijk soul.
Vind je dit wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo heb ik dus ook mijn dag niet. Op een andere manier weliswaar, maar tochquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Denk je even je verhuizing door te geven aan de overheid. Doet de website het niet.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe eens een leuk linkje dan voor mij en voor ook_gek
ze hadden bij 2.15 kunnen beginnen, die bagger die daarvoor zit voegt echt niks toequote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef ook_gek het volgende:
Top nummertje alleen opbouw veeeel te lang.
Komt er pas in bij 2:15, maar als hij er in komt is het wel direct HOPPA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |