Jawel, maar ik hou er niet van als je niet gewoon zegt wat er isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
Toevallig geen vrouwen aanwezig die een beetje van het verzorgende type zijn? Ik zeg niet voor niks dat ik pijn heb
Ik heb nog wel wat je misschien leuk vindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup ken ik ook.
Maar heb weer een toppertje gevonden. Er is 1 klein probleempje.....
Als ik dit hoor in een goede live set MOET ik op stap
Nouja, je moet vast toegeven dat je nog nooit van Roch, Dacen en Durty nogwat gehoord hebt, toch?quote:
Je fiets kwam van rechts aanwaaien en jij gaf geen voorrang?quote:
Brofist, sis.quote:
zet hem maar eens aan het werk dan, pak ik mijn zonnebril alvast.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, ik hou van zonnig en ik hou van zuiden [ afbeelding ]
True.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, je moet vast toegeven dat je nog nooit van Roch, Dacen en Durty nogwat gehoord hebt, toch?
Oh vertelquote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee Tijn. Ik zag een bijbaan voor je vanmiddag
Pedosmiley geoorloofd hier.
ben je niet goedquote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat je misschien leuk vindt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scoor betaalde seksdates via een chatbox.
bijna alles wat je noemt is elektronische muziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een hele brede smaak. Van dacen, pop, roch, house, club durty house tot aan techno
temptingquote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
zet hem maar eens aan het werk dan, pak ik mijn zonnebril alvast.
ik hoop dat we deze winter geen sneeuw krijgen. en geen overdreven negatieve temperaturen
Ik kréég geen voorrang. Van een autoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je fiets kwam van rechts aanwaaien en jij gaf geen voorrang?
Wat voor ongelukje, te hard geremd en vergeten dat je een herenfiets had?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fijn! Kom jij me dan maar verzorgen
Seks hebben en er voor betaald krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nein, maar ik doe altijd acceptgiro en dan overmaken met internetbankieren.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
Kan je bij de H&M online niet gewoon met ideal betalen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem wel af of hij ook van een beetje jazz of blues houdt, ik denk het welquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
bijna alles wat je noemt is elektronische muziek.
Zie hierboven ergensquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat voor ongelukje, te hard geremd en vergeten dat je een herenfiets had?
Ik heb hier thuis al een patient die knuffels nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |