die heb ik al en die is oudquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat vaak op 3FM gedraaid wordt en club/dance is:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
of erger nog, met zo'n tv-programma meedoen.
Im listeningquote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
die spytool heh.ik zag dat jouw privechauffeur toevallig hetzelfde heet als mij?
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006ww0vquote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heb ik al en die is oud![]()
Avicii - Sweet Dreams (Avicii Swede Radio Edit)
Calvin Harris - Feel So Close
FloRida - Good Feeling
Ray Foxx featuring Lovelle - La Musica (The Trumpeter)
die heb ik al, maar ik wil wat nieuws
En dan op tv een close-up van... nouja... dat dusquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
of erger nog, met zo'n tv-programma meedoen.
Vanaf net iets voor 1:53 om precies te zijn :quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was bij Echte Jannen te horen? Dan heb ik je misschien nog gehoord.
Ja ik doe ook mijn best maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
FloRida - Good Feeling
nou, als je toch een privechauffeur hebt, kun je hem je ook een keer naar het zonnige zuiden laten brengen.quote:
Ondankbare mensen ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mijn best maar.![]()
Zijn de Bingo Players niks voor jou, of ken je die ook al?
Jij snapt mijn pijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ondankbare mensen ook altijd.
Jup ken ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mijn best maar.![]()
Zijn de Bingo Players niks voor jou, of ken je die ook al?
stap over op een ander genre dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
FloRida - Good Feeling
Dat klinkt wel leuk, ik hou van zonnig en ik hou van zuidenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, als je toch een privechauffeur hebt, kun je hem je ook een keer naar het zonnige zuiden laten brengen.
Ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
Toevallig geen vrouwen aanwezig die een beetje van het verzorgende type zijn? Ik zeg niet voor niks dat ik pijn heb
Ik heb een hele brede smaak. Van dacen, pop, roch, house, club durty house tot aan technoquote:
Ehm?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Voor pijn moet je bij Lokasenna zijn
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik hoef er niet nog meer pijn bijquote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ja geweldig breed..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een hele brede smaak. Van dacen, pop, roch, house, club durty house tot aan techno
Ik ben heel zorgzaamquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
Toevallig geen vrouwen aanwezig die een beetje van het verzorgende type zijn? Ik zeg niet voor niks dat ik pijn heb
Ja, ik voel je man.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt mijn pijn.
Ons jocks weten ook niet altijd alles.
Waarom heb je pijn dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hoef er niet nog meer pijn bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |