Lijkt het je niks dan? Je zelf gemaakte parasiet laten parasiteren bij jezelf?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard! Deze genen mogen niet verloren gaan.
oh, ik kan er wel tegen hoor (heb zelf eens bij een ingreep aan mijn onderarm meegekeken), maar nee. ik hoef dat echt niet te zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hoorde laatst nog dat geneeskundestudenten dat ook moeten bijwonen en dat het niet incidenteel is dat er iemand flauwvalt
Het lijkt veel meer om de huid op mijn onderarm, dan op die van de laatste balzak die ik tegenkwam hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus jij hebt daarbeneden dezelfde huid als op, ik noem maar iets, je arm? Succes met baren dan
Nouja, eigenlijk lijkt het me niet zo nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt het je niks dan? Je zelf gemaakte parasiet laten parasiteren bij jezelf?
Maar balzakhuid is dan ook lelijk en rimpelig, wees blij dat dat niet op je arm zitquote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het lijkt veel meer om de huid op mijn onderarm, dan op die van de laatste balzak die ik tegenkwam hoor.
Verder, draagmoeder.
Of die door de huid heen steken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Keyos het volgende:
Wat ik nog erger vind dan ingewanden zijn eigenlijk botten die totaal de verkeerde kant op staan.
Of dit idd.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of die door de huid heen steken.
Lijkt mij dat je als vrouw toch wel een soort van biologische functie hebt die er om vraagt om zwanger te worden.. Lijkt me wel een voordelige evolutionaire functie namelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk lijkt het me niet zo nee.
Maarja, tegen de tijd dat de biologische klok gaat tikken piep ik wel anders vrees ik.
Primaquote:
Goed, ik schijn nu wat te vieren te hebben.quote:
En die niet hosselen!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Koreman
Die komt gewoon bij mijn zender vandaan.
Oh ja?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed, ik schijn nu wat te vieren te hebben.
Nee serieus, die huid daaronder is bij mij echt niet zo bizar elastisch als wat ik zag de laatste keer dat de elasticiteit van de balzakhuid aan me gedemonstreerd werd.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar balzakhuid is dan ook lelijk en rimpelig, wees blij dat dat niet op je arm zit
Evengoed, het weefsel eronder is veel elastischer ook enzo
Ze heeft net een radioprijs gewonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |