Zou best kunnen, maar daar heersen minder ideale omstandigheden om zaad te produceren dus minder kans op succes bij voortplanting --> Wordt weggefilterd door evolutie.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ballen niet gewoon aan de binnenkant konden zitten.
Ik zit in ONZ, soms hoor en zie je gewoon dingen voorbij komen.quote:
Gokken.... ik waag mij er niet meer aan, de kick van het winnen wordt mij altijd het verstand te machtig. Op één avond eens ¤500 vergokt, kon wel janken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Supersoep het volgende:
¤60,00 euro verspreid over een paar wedstrijdjes vanavond. Ik ben nerveus.
Goed excuus hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in ONZ, soms hoor en zie je gewoon dingen voorbij komen.Het is niet voor mijn eigen vermaak.
Owch. Alles op één wedstrijd gegooid?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gokken.... ik waag mij er niet meer aan, de kick van het winnen wordt mij altijd het verstand te machtig. Op één avond eens ¤500 vergokt, kon wel janken.
Nope, blackjack en roulette, deed een paar pogingen 100 euro terug te winnen, dat werden er 200, dat weer 400 .....quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Owch. Alles op één wedstrijd gegooid?
Lijkt me veel riskanter ook ja. Bij sportbetting heb je nog de luxe van ''safe bets''. Die natuurlijk ook fout kunnen aflopen, maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nope, blackjack en roulette, deed een paar pogingen 100 euro terug te winnen, dat werden er 200, dat weer 400 .....
Ik had het over bizar elastisch qua balzakhuid hè, dat wil niet zeggen dat ik denk dat gewone huid totaal niet elastisch is.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als die huid niet elastisch zou zijn dan zou je van je navel tot je kruin uitscheuren. Onderlangs wel te verstaan
Hebben we het nu over bevallingen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het over bizar elastisch qua balzakhuid hè, dat wil niet zeggen dat ik denk dat gewone huid totaal niet elastisch is.
Maar vrouwen scheuren wel vaak uit trouwens, of het wordt ingeknipt.
Toen ik met euro'tjes ging gokken op voetbal ging het goed, zolang het maar geen grote bedragen worden. Maar ik blijk er gewoon niet tegen te kunnen, dus ik waag me zelfs niet meer aan een gok met een euro, want dan ga ik vanzelf denken dat ik weer grote bedragen kan winnen als het mee zit.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me veel riskanter ook ja. Bij sportbetting heb je nog de luxe van ''safe bets''. Die natuurlijk ook fout kunnen aflopen, maar goed.
Hij begon hoor!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben we het nu over bevallingen?
vriend van me vroeg een tijd geleden of ik de film van de geboorte van zijn zoon wilde zien. aangezien zijn vrouw niet echt (echt niet) aantrekkelijk is, en geboortes sowieso al niet mijn favoriete natuurfilms zijn, heb ik hem maar vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben we het nu over bevallingen?
quote:
Hoorde laatst nog dat geneeskundestudenten dat ook moeten bijwonen en dat het niet incidenteel is dat er iemand flauwvaltquote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me vroeg een tijd geleden of ik de film van de geboorte van zijn zoon wilde zien. aangezien zijn vrouw niet echt (echt niet) aantrekkelijk is, en geboortes sowieso al niet mijn favoriete natuurfilms zijn, heb ik hem maar vriendelijk bedankt.
Wel met een eicel van jezelf hè!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom koop ik later een draagmoeder mocht ik kinderen willen tegen die tijd.
Omg.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me vroeg een tijd geleden of ik de film van de geboorte van zijn zoon wilde zien. aangezien zijn vrouw niet echt (echt niet) aantrekkelijk is, en geboortes sowieso al niet mijn favoriete natuurfilms zijn, heb ik hem maar vriendelijk bedankt.
Uiteraard! Deze genen mogen niet verloren gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel met een eicel van jezelf hè!O wacht, domme post sorry.
Dus jij hebt daarbeneden dezelfde huid als op, ik noem maar iets, je arm? Succes met baren danquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het over bizar elastisch qua balzakhuid hè, dat wil niet zeggen dat ik denk dat gewone huid totaal niet elastisch is.
Maar vrouwen scheuren wel vaak uit trouwens, of het wordt ingeknipt.
Lijkt het je niks dan? Je zelf gemaakte parasiet laten parasiteren bij jezelf?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard! Deze genen mogen niet verloren gaan.
oh, ik kan er wel tegen hoor (heb zelf eens bij een ingreep aan mijn onderarm meegekeken), maar nee. ik hoef dat echt niet te zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hoorde laatst nog dat geneeskundestudenten dat ook moeten bijwonen en dat het niet incidenteel is dat er iemand flauwvalt
Het lijkt veel meer om de huid op mijn onderarm, dan op die van de laatste balzak die ik tegenkwam hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus jij hebt daarbeneden dezelfde huid als op, ik noem maar iets, je arm? Succes met baren dan
Nouja, eigenlijk lijkt het me niet zo nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt het je niks dan? Je zelf gemaakte parasiet laten parasiteren bij jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |