quote:*Fap* is a slang term for male masturbation. It's origin was created because it is the best way to describe the onomatopoeia(words that sound like the noises they make) for masturbation.
*Schlick* is the female equivalent.
Common usage
It is used whenever male masturbation is referenced, usually in multiple succession (e.g, *FAP FAP FAP FAP*).
With the female's reference being *Schlick Schlick Schlick Schlick*
Orgasme is een mooi woord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijk woord. Lelijk is ook een lelijk woord.
Seks is nou eenmaal een kliederboelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Strani het volgende:
Hé bah, wat doen jullie allemaal vies.
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.quote:
Wie roept dat nou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Ik kom klaar!" is altijd nog beter als "Ik orgasmiseer!"
Ja als je voor het zingen de kerk uit gaat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is nou eenmaal een kliederboel
Ik word altijd heel rustig en loom van seksquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
Nee, dat is opgaan in de omgeving.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is wel een van de fijnste gevoelens die er is.
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand dus, dat was zo'n beetje m'n punt
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig en loom van seks
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is opgaan in de omgeving.
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Lokaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik kom klaar!' lijkt me best raar om te schreeuwen. Net alsof je daaraan denkt.
Neemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je neemt m'n posts iets te letterlijk Loka
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk ontspannen liggen en nagenieten.
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
Nee. Gewoon een soort spirituele ervaring is het denk ik, nooit iets in die richting gevoeld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt als je pillen hebt geslikt zeker
Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens zijn en voelen dat je er bent, een onderdeel van het alles bent, van het levende organisme dat de aarde en al zijn bewoners verbindt. Dat gevoel kan niets overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |