oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
L.A. Noire wil ik ook gaan spelen, lijkt me ook tof.
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh fuck! die naam kwam me al bekend voor.
en ik check de titel op google, en het is dat awesome spel!
is hij al uit? heb ik alles gemist en had ik hem al X dagen kunnen spelen?
komt er een neverwinter MMO?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht nog steeds op Neverwinter MMO.
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.quote:
ik weet niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik zag de trailer pas dit weekend en was meteen verliefd! Dat spel lijkt me echt tof, alleen ik heb geen gameconsole.En op een laptop is het niet fijn en mijn iMac kan het denk ik niet.
hij viel mij toch wel een beetje tegen voor wat ervan verwacht werdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
LA noire is tof. Speelt als een hele lange speelfilm
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was het idee vorig jaar. Hij zou eerst eind 2011 komen. Komt nu 2012 dacht ik.
Don't quit your dayjobquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Golven,
Water stapelt zich om water en rolt om ander water heen
Serene verplaatsing, vloeiend naar de andere kant
die nooit bereikt wordt, de horizon eindeloos
Minder sereen.
Soms licht, soms zwart en onberekenbaar buitelend
Struikelgangen in het denken, gedachten als menselijke golven
Eindeloos in het eeuwig dieper duikende brein
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt. http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_(video_game)quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook Nevrwinter Nights?
Ja, die oldskool style past wel heel goed bij je autoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke k heb dus nog nooit de demo gespeed.
en ik weet nog fucking goed dat ik first video's van de autos enzo van die game had gezien, en hoe dat moest met rijden enzo, en eruit zag
omg, ik check nu youtube, en ik ken dat stukje stad nog
ik ga meteen downoaden kopen want ik heb wel gewoon laptop met windows. tjeezus dat ik dit gemist kan hebben al een hele maand lang.
die autos zijn love, doet me denken aan me peugeot 203
alleen daar durf ik irl niet echt hard mee weg te rijden....
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met mijn dayjob?
Oh oke. Het was een vlaag van iets wat ik probeerde in woorden te vatten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een amerikaanse gezegde voor: Maak dit niet je beroep van, je bent er niet goed genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |