Ja, het is onvermijdelijk voor een productief leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
loka houd niet van structuur.
maar de structuur is wel handig voor wat "Dwang" om nog iets te doen op de dag ipv op bed liggen gaf ze mij als advies.
Van dat staccato geschreeuw in bed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Frans is geiler. Duits is een instant-turnoff.
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van dat staccato geschreeuw in bed.![]()
AUFMACHEN UND SCHNELL.
haha zweeds is leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
in het Zweeds is het ambulansbil en in het Italiaans is het ambulanza.
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Spaans wil ik leren omdat het gewoon grappig en snel klinkt.
En mocht ik willen emigreren is de keuze een stuk ruimer en de aanpassing makkelijker.
Ik heb een Franse voor en achternaam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Frans is geiler. Duits is een instant-turnoff.
Ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.
Putain. Tuurlijk niet, gewoon je handje omhoog houden na de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Dames als een man op een gegeven moment 'puta' begint te roepen in bed, gewoon er uit trappen.
mitt liv är gråquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
haha zweeds is leuk!
ambulee in het latijns is ik wandel
eigenlijk is het dus een dom woord voor een ziekenwagen.
Voor altijd in 1 land blijven wonen, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Emigreren, ik snap niet wat mensen daar mee hebben, het trekt mij echt totaal niet.
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Putain. Tuurlijk niet, gewoon je handje omhoog houden na de seks.
pipez prostituee sales. (ofzoiets, steenkool frans)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.
Vous êtes une sale pute qui doit sucequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al zeg je dat ik een vuile hoer ben die moet zuigen, waarschijnlijk klinkt zelfs dat in het frans geil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik had in Nieuw-Zeeland kunnen wonen, maar nee. Stiekem vind ik dit kleine landje wel fijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
pipez prostituee sales. (ofzoiets, steenkool frans)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Vous êtes une sale pute qui doit suce![]()
Sowieso, eilandenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdat
Het schijnt er wel tof te zijn. Ik zou dan eerder richting Australië of Amerika gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ooit nog wonen, gewoon omdat
Ik heb een hele tijd een 'verdoofde' linkerhelft van m'n rechtervoet gehad. Was echt bizar.quote:
hoe kom je aan die woorden? google translate?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Vous sale pute me sucer
Klinkt wel lief eigenlijk.
Вы грязная шлюха сосать меняquote:
Als ik ze beweeg voelen ze zwaar ofzo, het is vreemd. Ik weet niet of het goed of vervelend voelt eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een 'verdoofde' linkerhelft van m'n rechtervoet gehad. Was echt bizar.Je kon er gewoon met een naald in prikken zonder dat het pijn deed.
Qui monsieurquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan die woorden? google translate?
Newcastle.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd in Engeland willen wonen.
Gewoon, leuk paupervolk.
En dan een leuke stad of Newcastle ofzo en dan gaan wonen in een achterstandsbuurt.
is het gewoon spierpijn, en je bent wereldvreemd dat je dat niet kan herkennen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik ze beweeg voelen ze zwaar ofzo, het is vreemd. Ik weet niet of het goed of vervelend voelt eigenlijk.
Nee, het is tintelende zwaarheid, ik heb besloten dat ik het tof vind.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet gewoon spierpijn, en je bent wereldvreemd dat je dat niet kan herkennen?
Я пошел на хуй перерываquote:
Erreur de merdequote:
wtf is erreur? echt het slaat nergens op dat googletranslate gedoe van jou,quote:
Newcastle is best een leuk stad hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newcastle.
Leuke stad.
Je mag er 1 kiezen.
Ik wil ooit nog wel in Duitsland of Schotland wonen.
Don't blame me mate, blame Google Translate.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf is erreur? echt het slaat nergens op dat googletranslate gedoe van jou,
nou moet ik gaan bedenken wat jij kan gezegd hebben wat met poep te maken heeft, of me frans is te slecht (wat het ook is, maar niet vergeleken met de meeste nederlanders)
Sorry, ik vond het zo ongeveer de meest treurige stad waar ik ben geweest. St. James park is best aardig, moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Newcastle is best een leuk stad hoor.
En dan neem ik een seizoenskaart, heerlijk.
Ik las het met engels accentquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't blame me mate, blame Google Translate.
Zo moet dat ook. Mate is typische Engelse volkstaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |