ga slijmenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan ook vragen of ik niet hoef te werken. Moet ik morgen even slijmen.
[..]
I know that feeling, brah. Ik heb jarenlang door een straat gefietst op weg naar de unie overdag en de soos in de avond, hopende dat ik een meid zou zien. Wat was zij mooi.![]()
Maar ze vond mij haar kleine broertje. Family-zoned.
[..]
Ik werk tot kwart voor 9.Als jullie willen, ga ik slijmen morgen om vrij te vragen.
Dat is laatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werk tot kwart voor 9.Als jullie willen, ga ik slijmen morgen om vrij te vragen.
welke?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben vrijdag naakt te bewonderen, in de sauna.
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Bedankt voor deze mededelingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
quote:
Will do.quote:
Fapfapfapfap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
Logisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk de helft van de mensen hier
Ik moet er nog heen, hoe kan ik dan nu al foto's hebbenquote:
Zo één met bubbelbaden en verschillende sauna's en restaurants en relax plekken en massage salons en nog wat dingen. Ik ben de naam vergeten en weet ook niet meer in welke plaatsquote:
Je krijgt die tieten toch niet ter plekke uitgereikt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog heen, hoe kan ik dan nu al foto's hebben
[..]
Zo één met bubbelbaden en verschillende sauna's en restaurants en relax plekken en massage salons en nog wat dingen. Ik ben de naam vergeten en weet ook niet meer in welke plaats
Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daar is al teveel van uitgelekt.
Die wissel in in voor entree kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Je krijgt die tieten toch niet ter plekke uitgereikt?
Niemand hoor, echt waar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Wie heeft er naaktfoto's van jou?
Gewoon eten. Is goed voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?quote:
Ik wil gewoon niet.quote:
Dat doet de mijne ook altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Echt al de tweede keer dat mijn moeder me gewoon een bord eten voor zet als ik zeg dat ik niet wil eten.
Let op de PI.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je was een keer heel wanhopig en hebt me toen tien foto's gegeven in ruil voor cocaine. Weet je dat niet meer?
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Een papiertje? Oh ja, het contract..je hebt gelijk, ik hou er over op.
Maar je hebt mij wel gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beelden moesten wel in de privékringen van je kartel blijven, dat was de afspraak.
Ik heb met jou geen contract.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Kaneelstokje niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Om dit tijdstip een heel bord eten?
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel gezien.
Wat is er met mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
Nu zit dit halve topic langzaam aan wel in de privékringen van m'n kartel. Vooral Sinji en Cactus.
Maar had je al avond gegeten, want normale mensen doen dat tussen 18-20uquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Ik wil niet eten wat ik heb geen trek, of ik onderdruk het.
Maar het gaat gewoon om het feit dat ze het door mijn strot probeert te duwen.
Dat is geen naaktfoto.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7
ik heb net haastig zitten zoeken. er zijn er nog wel meer
zijn we nu vrienden kaneelstokken?
Dat jij langzaam aan ook tot de privékringen van m'n kartel behoort en zodoende de naaktfoto's van lokasenna hebt gezien. En dag schatquote:
Nee ik heb niet meer gegeten sinds half 3.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar had je al avond gegeten, want normale mensen doen dat tussen 18-20u
Voor wat ik je betaal verwacht ik wel meer discretie Straniquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in Leidenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
7 zou voor mij het best zijn. Ik weet niet wie er allemaal komen, maar anders kunnen we ook ergens in de stad vast iets drinken of eten ofzo en dan later richting kaneelstaaf gaan.
Sorry man, om het goed te maken gooi ik er de volgende keer een kwart gram gratis bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor wat ik je betaal verwacht ik wel meer discretie Strani
Dat heb je snel gevonden! Maar dat is helaas geen naakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #497 Laposteal van de nieuwe :7
ik heb net haastig zitten zoeken. er zijn er nog wel meer
zijn we nu vrienden kaneelstokken?
oh ik dacht dat het daar al niet meer over ging.quote:
dan moet je gewoon dokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in LeidenBen nog nooit in Leiden geweest.
Oh, en weet iemand hoe het zit met mijn studenten weekov als ik vrijdagnacht reis na 12?
Of, als je een beetje een leuke vrouw bent, de foto's gewoon aan iedereen laten zien. Ben je meteen van die nare twijfels af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het daar al niet meer over ging.
het is een protip om nooit naaktfotos te maken, want anders dan heb je ALTIJD wanneer iemand over naaktfotos die hij (zogenaamd) gezien heeft begint dat je denkt van: is het echt, het kan echt zijn dat hij ze gezien heeft.
niet goed voor de geestelijke gerustheid is de nasleep van naaktfotos dus
Volgens mij niet, maar dan zou je de regelgeving op de website eens moeten lezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger ging het tot 4 uur op studentenreisrecht, nu niet meer?
zo zijn de meeste chans .quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Of, als je een beetje een leuke vrouw bent, de foto's gewoon aan iedereen laten zien. Ben je meteen van die nare twijfels af.
Jij weet veelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger ging het tot 4 uur op studentenreisrecht, nu niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij weet veel
oh toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hola quapoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Strani het volgende:
Dat jij langzaam aan ook tot de privékringen van m'n kartel behoort en zodoende de naaktfoto's van lokasenna hebt gezien. En dag schat
Structuur zit er niet bij hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Nee ik heb niet meer gegeten sinds half 3.
En wij eten meestal gewoon wanneer we zin hebben.
Ik beken dat ik te lang bezig ben geweest met die van Loka maar ik verwacht binnenkort een paar nieuwe series. Namen kan ik niet noemen maar het eindigt op trawberry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hola quapoOh ja, Loka heb ik al lang naakt gezien. Bedankt nog voor die pica's
Heb je inmiddels al meer fotomateriaal van anderen om te delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |